دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بررسی و تست رانندگی تویوتا پرادو مدل 2018 ( Toyota Prado )
5
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نسل چهارم تویوتا پرادو مدل 2018 فیس لیفتی جدید دارد. این مدل جدید دارای ظاهری برجسته تر، برخی اصلاحات ظاهری در قسمت پشت و طراحی کابین نوین است. در قسمت جلوی این خودرو جلوپنجره پنج قسمتی مناسب تر در کنار چراغ های جلوی تهاجمی تر با روشنایی LED قرار...

تویوتا پرادو مدل 2018 ( Toyota Prado )

نسل چهارم تویوتا پرادو مدل 2018 فیس لیفتی جدید دارد. این مدل جدید دارای ظاهری برجسته تر، برخی اصلاحات ظاهری در قسمت پشت و طراحی کابین نوین است. در قسمت جلوی این خودرو جلوپنجره پنج قسمتی مناسب تر در کنار چراغ های جلوی تهاجمی تر با روشنایی LED قرار گرفته، سپر جلوی آن عضلانی تر شده و لبه های منحنی دارد در حالی که چراغ های مه شکن نوین آن دارای طراحی زاویه دار هستند.

از دیگر تغییرات بدنه قابل ذکر در تویوتا پرادو مدل 2018 می توان به گلگیر عقب بازطراحی شده و چراغ های عقب تیره شده با طرح ارتقا یافته اشاره کرد. نسخه های پایین تر این خودرو همچنان به رینگ های استیل و دستگیره های در مشکی مجهز می شوند و فاقد ریل های سقف یا سانروف خواهند بود. تغییرات داخلی این خودرو شامل فرمان جدید، کنسول وسط اصلاح شده، پانل تجهیزات بازطراحی شده و سیستم سرگرمی جدید خواهد بود.

تویوتا مجموعه ایمنی Safety Sense P خود را در تویوتا لندکروزر پرادو مدل 2018 ارائه کرده است.

در این ویدئو به بررسی مشخصات ظاهری و فنی تویوتا لندکروزر پرادو مدل 2018 ( Toyota Land Cruiser Prado ) می پردازیم و در تست رانندگی با این خودرو ، نقاط ضعف و قوت آن را بررسی می کنیم.


divider

تهیه و گردآوری: علی گلی
مجله اینترنتی دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.6 از 5 (5 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits