دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
911 اسپیدستر کانسپت مبهوت کننده پورشه

رونمایی پورشه از ۹۱۱ اسپیدستر کانسپت

911 اسپیدستر کانسپت مبهوت کننده پورشه
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
شرکت آلمانی پورشه که سابقه چندین ساله ای در ساخت اتومبیل دارد به تازگی تصمیم گرفت از کانسپت 911 اسپیدستر به مناسب 70مین سالگرد ساخت خودروهای اسپرت رونمایی کند. مدلی با طراحی ترکیب کلاسیک و مدرن که ظاهری جالب توجه را برای آن رقم زده است. این خودرو...

شرکت آلمانی پورشه که سابقه چندین ساله ای در ساخت اتومبیل دارد به تازگی تصمیم گرفت از کانسپت 911 اسپیدستر به مناسب 70مین سالگرد ساخت خودروهای اسپرت رونمایی کند. مدلی با طراحی ترکیب کلاسیک و مدرن که ظاهری جالب توجه را برای آن رقم زده است. این خودرو اگرچه در ظاهر اصلی پورشه 911 جدیدی محسوب می شود اما در برخی قسمت ها با ویژگی های متفاوت از نسخه مدرن 911 پورشه رو به رو خواهید شد.

www.delgarm.com

به گفته پورشه این مدل برگرفته از خودرو کلاسیک 356 اسپیدستر ساخته شده و اگر این دو را در کنار یکدیگر قرار دهید متوجه آن خواهید شد. از ویژگی های 911 اسپیدستر کانسپت باید به آینه بغل عجیب، رینگ های 21 اینچی آلومینیومی، سقف کوتاه، طرح ورودی بنزین متفاوت و برجستگی در کاپوت اشاره کرد. پورشه این مدل را در نسخه دو رنگ عرضه می کند تا شباهت نزدیکی به مدل کلاسیک پیدا کرده است باشد.

محصولی کلاسیک اما مدرن

البته شاید کانسپت 911 اسپیدستر طراحی برگرفته از مدل کلاسیک 356 اسپیدستر داشته باشد اما در حقیقت برپایه 911 نسل جدید آن را ساختند تا موردتوجه طرفداران قرار گیرد. هدف پورشه از معرفی چنین مدلی، کوپه اسپرت کروک قابل توجهی بوده که جذابیت ظاهری بسیاری داشته و نظر همگان را به خود جلب خواهد کرد. ساختار 911 اسپیدستر متفاوت از آن چیزی بوده که در مدل های پیشین 911 اسپرت شاهد آن بودیم. در حقیقت شرکت سازنده قصد داشته طراحی منحصربفرد را جهت ساختاری جالب توجه به کار گیرد. 911 اسپیدستر همانطور که از نامش پیداست یک مدل مفهومی ترکیبی بوده و سعی شده با آن نظر طرفداران را جلب سازند.

اگرچه طراحی ظاهری ترکیبی کلاسیک و مدرن است اما داخل کابین هیچ المان طراحی کلاسیکی مشاهده نمی شود و بلکه مدرن است. در قسمت عقب صندلی ها حذف شده و دو برجستگی فیبرکربنی جای دارد که طراحی 911 اسپیدستر را جالب توجه تر ساخته است. البته هدف پورشه از به کارگیری چنین ساختاری یادآوری اتومبیل های کلاسیک پورشه است. این شرکت سعی کرده سقف دستی را برای مدل در نظر گیرد که افراد می توانند این سقف سبک وزن را روی خودرو قرار دهند.

www.delgarm.com

جذاب و جسور

از آنجایی که نسل فعلی 911 پورشه اواخر عمر خود قرار داشته، موقع آن رسیده تا آلمانی نسل جدید را با طراحی بروزرسانی شده روانه بازار کرده و محصولی فراتر از انتظار را رقم زنند. اطلاعات بیشتری از این مدل دردسترس قرار نگرفته و انتظار داریم در آینده نزدیک پورشه برنامه ای برای معرفی نسل جدید 911 داشته باشد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits