دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
درز تصاویر جاسوسی بی ام و سری 8 کروک

تصاویر جاسوسی از سری ۸ کروک بی ام و منتشر شد

درز تصاویر جاسوسی بی ام و سری 8 کروک
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
شرکت بی ام و قصد داشته در 15 ژوئن سال جاری از سری 8 کوپه پیش از برگزاری مسابقات Le Mans رونمایی کند. مسابقاتی که تنها یک هفته تا برگزاری آن باقی مانده و می توان شاهد رونمایی محصولی قابل توجه از کمپانی باواریایی بود.

شرکت بی ام و قصد داشته در 15 ژوئن سال جاری از سری 8 کوپه پیش از برگزاری مسابقات Le Mans رونمایی کند. مسابقاتی که تنها یک هفته تا برگزاری آن باقی مانده و می توان شاهد رونمایی محصولی قابل توجه از کمپانی باواریایی بود.

مدتهاست شایعاتی پیرامون سری 8 منتشر می شود و کمپانی آلمانی سعی کرده تنها با معرفی نسخه کانسپت نگاه اولیه ای را به طرفداران ارائه دهد. بنابراین تا معرفی اولین مدل تولیدی سری 8 که به عنوان نسخه کوپه شناخته می شود، مدت زمان طولانی باقی نمانده است. نخستین بار بی ام و تصمیم گرفت اتومبیل مسابقه ای M8 GTE را معرفی کند و حال نوبت آن رسیده تا مدل های معمولی و استاندارد را با ویژگی های قابل توجه معرفی کند.

سری 8 قدرتمند و لوکس
www.delgarm.com

سری 8 محصول لوکس و پریمیومی بی ام و بوده و از این رو باید انتظارات را نسبت به این سری افزایش داد. همانند سایر مدل ها این سری در چند مدل مختلف به تولید خواهد رسید تا مشتریان و طرفداران مدل موردنظر خود را خریداری کرده و از آن بهره گیرند. به تازگی تصاویر جاسوسی مربوط به نسخه کروک سری 8 منتشر شده که بسیار قابل توجه به نظر می رسد. این نسخه با پوشش استتاری رویت شده اما می توان تا حدودی به پیش بینی طراحی آن اشاره کرد. البته پیشتر شاهد معرفی نسخه کانسپتی بودیم و بی ام و نیز اعلام کرد که طراحی نسخه تولیدی به نسخه مفهومی بسیار نزدیک است. از این رو می توان پیش بینی محدودی داشت.

تاکنون شایعات بسیاری پیرامون سری 8 بی ام و منتشر شد که هیچ یک به تایید یا تکذیب شرکت باواریایی نرسیده بود. مدل مورد اشاره از ویژگی های طراحی قابل توجهی بهره می برد و این امر از اهمیت بسیاری برخوردار است. بی ام و سعی داشته ویژگی هایی را برای سری 8 در نظر گیرد تا موردتوجه طرفداران قرار گیرد. این مدل در تصاویر جاسوسی منتشر شده دارای پوشش استتاری بوده که تشخیص ظاهری را در زمینه طراحی کمی دشوار می سازد. سری 8 کروک که به عنوان مدلی با سقف متحرک محسوب می شود، سری 8 یک خودرو تمام عیار است. همانطور که به رونمایی نزدیک می شویم ، بدیهی است اطلاعات بیشتری آشکار شود و طرفداران نیز با جزئیات کامل تری رو به رو شوند.

بی ام و برای سری 8 برنامه های مختلفی در سر داشته تا محصولی کامل را به مخاطب ارائه دهد. تاکنون تصاویر جاسوسی مختلفی پیرامون سری 8 منتشر شده که هر یک ویژگی های خاص خود را دارند. پیش بینی می شود سری 8 مدل های متعددی را روانه بازار کند و یکی از باعملکردبالاترین نسخه M Performance خواهد بود. مدلی که پیشرانه پرتوانی داشته و می تواند قدرت بالایی از خود نشان دهد. سری 8 تنها یک مدل نیست بی ام و آن را به سادگی معرفی کند بلکه نسخه های متعددی را برای پاسخ به نیاز مشتریان دربرمی گیرد.

www.delgarm.com

پریمیومی و پرتوان

سری 8 در تصاویر انتشاری بخشی از بدنه آن پیداست و اینطور که مشخص بوده با مدلی قابل توجه رو به رو هستیم. احتمالا تصاویر آشکار شده در عکس های جاسوسی به نسخه M که به عنوان M850i شناخته می شود، اختصاص داشته باشد. همانطور که پیشتر شایعه شده مدل از پیشرانه 4.4 لیتری با قدرت 530 اسب بخار بهره می برد و قادر است 0 تا 100 سریعی داشته باشد. این عملکرد نسبت به M6 سرعت عمل بهتری داشته و باید انتظارات بسیاری از آن داشت. پیشرانه توربودوقلو هشت سیلندر قدرت نسخه 840i را تامین می سازد. مدل های مختلفی از سری 8 توسط بی ام و معرفی می شود که دیگری M850d با چهار توربو خواهد بود.

تمامی نسخه ها به سیستم حرکتی xDrive مجهز هستند و گیربکس استرونیک 8 سرعته اتوماتیک دیگر ویژگی فنی آنها خواهد بود. مشخص نیست آیا شرکت باواریایی نسخه GT را بزودی معرفی می کند یا آن که فعلا روی همین مدل ها باقی خواهد ماند. آن طور که پیداست سال جاری شاهد رونمایی چند مدل مختلف از سری 8 لوکس و افسانه ای خواهیم بود و مشخص نیست سایر مدل ها چه زمانی رونمایی می شوند.

سری 8 می تواند در میان محصولات بی ام و همچون نگینی درخشیده و از دسته پرچمداران شرکت آلمانی به شمار رود. تاکنون با شایعات متعددی رو به رو شدیم و هیچ یک را نمی توان صحیح دانست. احتمالا سری 8 از فناوری های مختلفی بهره می برد و باید شاهد طراحی نوین و عملکرد بالایی در این سری باشیم. مدل هایی که طراحی نوینی داشته و از جدیدترین فناوری ها بهره می برند.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits