دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
مک لارن 600LT 2019 بزودی معرفی می شود

رونمایی مک لارن از ۶۰۰LT ۲۰۱۹ در آینده نزدیک

مک لارن 600LT 2019 بزودی معرفی می شود
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
هنگامی که مک لارن 650S از دور کنار گذاشته شد، شرکت بریتانیایی تصمیم گرفت مدلی دیگر را جایگزین آن نماید که 675LT نام گرفت. مدلی که طول محور آن بزرگتر از نسخه پیشین محسوب می شود.

هنگامی که مک لارن 650S از دور کنار گذاشته شد، شرکت بریتانیایی تصمیم گرفت مدلی دیگر را جایگزین آن نماید که 675LT نام گرفت. مدلی که طول محور آن بزرگتر از نسخه پیشین محسوب می شود.

حال این شرکت در نظر داشته بزودی مدلی براساس F1 GTR Longtail دهه 1990 را معرفی کند که سوپراسپرتی قدرتمند به شمار می رود. این شرکت به تازگی تصویری تیزری منتشر کرده و نمی توان اطلاعات بسیاری از تصویر بدست آورد. در حال حاضر 570S فعلی همان 650S بوده و بزودی جانشین آن یعنی 675LT نیز رونمایی خواهد شد.

تاکنون شایعات خاصی پیرامون این مدل با عملکرد بالا منتشر نشده و مشخص نیست شرکت بریتانیایی چه طراحی و مشخصاتی برای سوپراسپرت آینده خود در نظر گرفته است. براساس تصویر تیزری منتشر شده توسط مک لارن و جمله "ساده و توافق شده" این مدل بعید به نظر می رسد طراحی ظاهری خاصی داشته باشد و بیشتری ویژگی آن را باید پیشرانه دانست. پیشرانه ای که نسبت به مدل پیشین بهینه سازی شده بوده و قدرت عملکرد بالاتری می تواند از خود نشان دهد. در تصویر بخش عقب خودرو قابل مشاهده است و حتی قسمت عقب کاملا پیدا نیست و تنها گوشه سمت راست را می توان شاهد بود.

www.delgarm.com

چراغ های عقب تغییر خاصی پیدا نکرده و همانند مدل پیشین است. از این تصویر جزئیات دقیقی به دست نمی آید و دشوار است تا اظهار نظر دقیق و کاملی داشت. زیرا مشخص نیست برنامه مک لارن برای 675LT چه می باشد. گزارش می گوید این مدل در میان 570اس و 720 اس قرار می گیرد و قدرت کمتری در مقایسه با 720 اس برای آن در نظر گرفته شده اما محصولی قدرتمند به شمار می رود. اگر نگاهی دقیق تر به بخش عقب بیاندازیم برخی اطلاعات را می توان کسب کرد که در نگاه سریع و نخست به نظر می رسد.

این خودروساز در شبکه های اجتماعی خود برای این تصویر هشتگ Supercar به اشتراک گذاشته که نشان می دهد با یک اتومبیل قدرتمندی رو به رو هستیم. البته مک لارن 570S را فراموش نخواهد کرد اما انتظار داریم پیشرانه ای بیش از 600 اسب بخاری برای محصول آینده در نظر گرفته شده تا خودرو تمام عیاری را در آینده نزدیک شاهد باشیم.

دقیقا مشخص نیست برنامه مک لارن برای سوپراتومبیل یا همان سوپر کار چیست اما می توان بیان داشت از روی نام مدل می توان اطلاعاتی کسب کرد. زیرا شرکت بریتانیایی همیشه برمبنای نام پیشرانه ای در نظر می گیرد برای مثال 720اس یکی از محصولات پرچمدار دارای پیشرانه 700 اسب بخاری بوده و هر مدل با توجه به نام پیشرانه ای دریافت می کنند. از این رو پیش بینی درباره پیشرانه 600 اسب بخاری 675LT بیراه نیست. از آنجایی که یک سوپراتومبیل با پیشرانه بیش از 700 اسب بخاری به سوپراتومبیلی تبدیل می شود، بسیار عجیب است که مک لارن 675LT را یک مدل سوپراتومبیل خوانده و محسوب کرده است.

این می توان بدان معنا باشد که مدل موردنظر 600 اسب بخاری نیست و طرفداران باید منتظر قدرت بیشتری باشند. موضوعی که این روزها شرکت های خودروساز سعی دارند با آن تبلیغاتی راه انداخته و کار را برای رقبا بسیار دشوار سازند. البته مک لارن با محصولات خود نشان داد که کیفیت حرف نخست را می زند و باید به آن توجه فراوانی داشت. موضوعی که برخی نسبت به آن بی توجه هستند.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits