دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
نگاهی اجمالی به استون مارتین Vantage مدل 2018 ( Aston Martin )
5
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نسل جدید کوپه‌ی اسپرت و لوکس استون مارتین ونتیج با کنار گذاشتن پیشرانه‌ی تنفس طبیعی و جایگزین کردن آن با مدل V8 توربو ساخت AMG، رونمایی شده است.

Aston Martin Vantage 2018

نسل جدید کوپه‌ی اسپرت و لوکس استون مارتین ونتیج با کنار گذاشتن پیشرانه‌ی تنفس طبیعی و جایگزین کردن آن با مدل V8 توربو ساخت AMG، رونمایی شده است.

اگر مدل DB11 آغازکننده‌ی نسل جدیدی از محصولات استون مارتین بود، ونتیج ۲۰۱۸ نمایانگر تکامل این نسل است. نسل جدید ونتیج (Vantage) با الهام از طراحی DB10 جیمز باند در فیلم اسپکتر که فقط ۱۰ دستگاه از آن انحصاراً برای این فیلم ساخته شد، در مقایسه با دیگر مدل‌های GT استون مارتین، ظاهر بسیار متفاوتی برگزیده است.

مدل ۲۰۱۸ ونتیج، موارد سنتی ونتیج مانند کوپه، موتور جلو و سقف کم‌ارتفاع را حفظ کرده است؛ اما در مقایسه با نسل‌های گذشته، ظاهر بسیار خشن و اسپرت‌تری دارد. با دماغه باریک و شیب‌دار و جلوپنجره‌ی عریض و بازتر، ونتیج جدید همانند یک سگ شکاری زمین را بو می‌کشد تا به طعمه‌ی خود برسد. یک نوار منحنی زیبا، از دریچه‌های هوای بزرگ جانبی شروع می‌شود و پس از طی کردن طول کامل درب‌ها، به گلگیرها و بخش عقب عضلانی ونتیج می‌رسد.

ونتیج در مقایسه با پورشه 911 حدود پنج سانتی‌متر کوتاه‌تر است؛ اما فاصله‌ی دو محور آن بیش از ۲۵ سانتی‌متر از نسل فعلی پورشه 991 کاررا بیشتر است. فاصله‌ی زیاد دو محور به همراه فاصله‌ی کم بین چرخ‌ها و سپرها، نمایانگر اصل و نسب استون مارتین است که این یعنی فضای داخلی بسیار جادار خواهد بود.

در این ویدئو نگاهی اجمالی داریم به استون مارتین Vantage مدل 2018 ( Aston Martin Vantage )


divider

تهیه و گردآوری: علی گلی
مجله اینترنتی دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (5 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits