دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
تصویر جدید ولوو V40 2019
1
زمان مطالعه: 4 دقیقه
شرکت ولوو به عنوان یک تولیدکننده ایمن خودرو سوئدی شناخته می شود که در طول فعالیت خود با معرفی و عرضه مدل های قابل توجه توانست بسیار موردتحسین قرار گیرد. از جمله باید به شاسی بلند XC90 اشاره کرد که محصولی پریمیومی و فوق العاده ایمن از این خودروساز به...

شرکت ولوو به عنوان یک تولیدکننده ایمن خودرو سوئدی شناخته می شود که در طول فعالیت خود با معرفی و عرضه مدل های قابل توجه توانست بسیار موردتحسین قرار گیرد. از جمله باید به شاسی بلند XC90 اشاره کرد که محصولی پریمیومی و فوق العاده ایمن از این خودروساز به شمار می رود.

در حالی که XC90 و سری 60 با معماری جدید ولوو ساخته می شوند که توسط کمپانی مادر جیلی چین سرمایه گذاری شد، مدل های سری 40 از جمله XC40 دارای معماری ماژولار مقرون به صرفه ای است و هزینه کمتری در مقایسه با سایر مدل ها داشته است. این خودروساز قصد داشته بزودی مدل های بیشتری از سری 40 را معرفی کند که برپایه نسخه کراس اوور آن ساخته می شود.

در سال 2019 شرکت ولوو می خواهد V40 را به عنوان دیگر مدل سری 40 معرفی کند. محصولی که ویژگی ها و طراحی متفاوتی نسبت به XC40 داشته و احتمالا با استقبال بزرگی رو به رو می شود. تاکنون شایعات نسبتا کمی پیرامون V40 منتشر شده که هیچ یک به تایید یا تکذیب سوئدی ها نرسید. به تازگی شاهد انتشار تصویر رندر شده مربوط به این مدل هستیم که طراحی شبیه به XC40 را نشان می دهد. البته این تصویر رندرینگ است و همانطور که می دانید به معنای تصویر رسمی و دقیق نیست از این رو می توان تنها تصوری از محصول آینده شرکت ولوو داشت.

پیش بینی می شود در طراحی شباهتی به این تصویر داشته و فاصله بسیاری را شاهد نباشیم. همیشه تصاویر رندر شده می توانند نمای نزدیکی به نسخه اصلی و نهایی خودرو موردنظر باشند. انتظار داریم شرکت ولوو یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ سه سیلندر به کار گیرد که در کنار گیربکس هفت سرعته اتوماتیک می تواند عملکرد خوبی را فراهم آورد. انتظار داریم پیش از وی 40 ولوو نسخه الکتریکی XC40 را به نام XC40 EV 500 معرفی کند که قادر است مسافتی 500 کیلومتر برساعتی را با هر بار شارژ سپری کند.

www.delgarm.com

ولوو به دنبال خودرو الکتریکی

ولوو در تلاش است مدل های مختلفی را به سبد محصولاتش بیافزاید از این رو انتظار داریم شاهد رونمایی خودروهای قابل توجهی توسط این شرکت سوئی در آینده نزدیک باشیم. گفته می شود ولوو در همکاری Lynk & Co به تولید شاسی بلندها و خودروهای الکتریکی می پردازد که می توانند عملکرد هوشمندانه ای داشته باشند و در دسته اتومبیل های هوشمند قرار گیرند. به هر حال انتظار داریم V40 را در آینده نزدیک شاهد باشیم.

به هر حال ولوو برای آینده محصولات خود برنامه بزرگی در سر داشته و تنها به مدل های فعلی بسنده نخواهد کرد. در حالی که نسخه های فعلی به عنوان خودروهای هوشمند و پیشرفته شناخته می شوند، پیش بینی می کنیم در آینده شاهد اتومبیل های فوق پیشرفته ای توسط کمپانی سوئدی معرفی شده و عرضه گردد. شایان ذکر است که ولوو در تلاش است تا لیست کاملی از آپشن های پیشرفته را به خودروی خود بیافزاید.

کوچک و متفاوت

اطلاعات کاملی از V40 آینده در دست نیست و تصویر رندر شده نیز یک طرح نهایی محسوب نمی شود تا به آن پرداخت. گفتنیست ولوو در همکاری با جیلی اتومبیل تولید خواهد کرد و سرمایه گذاری پروژه های بزرگ آن توسط شرکت مادر یعنی جیلی صورت می گیرد. به هر حال شایعات همیشه وجود دارند و باید به اطلاعات دقیق و کاملی درباره خودروهای ولوو دست یافت. هر روز اخباری پیرامون محصولات آینده این شرکت منتشر می شود و هیچ یک به تایید یا تکذیب ولوو نمی رسد.

بنابراین تنها انتظار حقیقت را روشن ساخته و اطلاعات بیشتری آشکار می کند از این رو می توان برای کسب اطلاعات کافی درباره V40 منتظر ماند.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
1.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits