دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
تیونینگ رنو Megane RS 2018
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
شرکت رنو پیشتر از خودرو با عملکرد بالا Megane RS 2018 رونمایی کرد. خودرویی که نسل جدید مگان RS محسوب شده و در مقایسه با نسل پیشین تغییرات ظاهری چشمگیری پیدا کرده است.

شرکت رنو پیشتر از خودرو با عملکرد بالا Megane RS 2018 رونمایی کرد. خودرویی که نسل جدید مگان RS محسوب شده و در مقایسه با نسل پیشین تغییرات ظاهری چشمگیری پیدا کرده است.

به تازگی اولین مدل تیونینگ Megane RS رنو 2018 معرفی شد. خودرویی که پیش از این طراحی چشمگیری داشته و نظر هر فردی را به خود جلب می کند. این تیونینگ توسط تیونر BR-Performance انجام گرفته که در این زمینه تاکنون اتومبیل های مختلفی را تیونینگ ساخته است.

www.delgarm.com

هاچ بکی پرتوان

خودرو اسپرت شده توسط BR-Performance که به عنوان مگان RS 2018 شناخته می شود پیش از تیونینگ طراحی جذابی داشته و حال نیز با کیت های اضافی و برخی ویژگی های دیگر نظر مخاطب را به خود جلب می سازد. هر سال شرکت های تیونر مختلفی تصمیم به معرفی تیونینگ های متعددی می گیرند و BR-Performanceنیز یکی از آنها محسوب می شود.

مدل هاچ بک اسپرت شده در طراحی ظاهری تفاوتی با نسخه اصلی ندارد اما افزوده شدن رینگ های جذاب و کیت بدنه تهاجمی و پهن، ظاهری جالب توجه به مگان RS 2018 بخشیده است. رنگ بدنه خاکستری نسبت به نسخه اصلی تفاوت خاصی نداشته و یک مدل نسبتا مشابه تلقی می شود. طراحی چشمگیر مگان RS 2018 تیونینگ شده خیره کننده است و یکی از موارد جالب توجه افزوده شدن دیفیوزر F1 به این خودرو است که ایرودینامیک قابل توجهی را برای عملکرد بهتر در حرکت فراهم می آورد. پیشرانه مدل اصلی از نوع 1.8 لیتری توربو 280 اسب بخاری بوده که در کنار گیربکس شش سرعته و EDC کلاچ دوگانه می تواند توان حرکتی خوبی از خود نشان دهد.

اما در نسخه تقویت شده پیشرانه به قدرت 320 اسب بخاری رسیده که هم سطح Civic Type R هوندا و سئات Cupra R می باشد. در هر صورت شرکت BR-Performance موفق شد تیونیگ قابل توجهی را برای مگان هاچ در نظر گیرد و آن را از یک مدل نسبتا اسپرت به یک خودرو کاملا اسپرت تبدیل سازد. در فضای داخلی نیز شاهد تریم اسپرتی چون صندلی های آلکانترا ، فرمان اسپرت با خطوط قرمز، دنده ای اسپرت با خطوط قرمز رنگ و برخی دیگر هستیم.

www.delgarm.com

خودرو کوچک فرانسوی

بنابراین هر آنچه که می توان از یک هاچ بک تیونینگ شده انتظار داشت در مگان RS 2018 قابل مشاهده است. پیش بینی می شود BR-Performance بزودی پروژه دیگری را از خودروهای دیگر معرفی کند. جزئیات قیمت با توجه به این تیونر 36 هزار یورویی بوده و افراد می توانند آن را به شکل اقساط خریداری کنند.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits