دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آشنایی با زندگی مانی خوشبین
150
زمان مطالعه: 6 دقیقه
بی شک اگر سری به شبکه اینستاگرام زده باشید و به دنیای ماشین نیز علاقمند باشید باید مانی خوشبین را بشناسید. کلکسیونر ایرانی تبار که در حال حاضر به عنوان یک مهاجر در لس آنجلس کالیفرنیا زندگی می کند.

بی شک اگر سری به شبکه اینستاگرام زده باشید و به دنیای ماشین نیز علاقمند باشید باید مانی خوشبین را بشناسید. کلکسیونر ایرانی تبار که در حال حاضر به عنوان یک مهاجر در لس آنجلس کالیفرنیا زندگی می کند.

مانی خوشبین اگرچه در حال حاضر یکی از کلکسیونرهای مطرح جهانی به عنوان یک ایرانی شناخته می شود، پیشینه سختی داشته و به آسانی ثروت بزرگ فعلی خود را بدست نیاورده است. ثروتی که از گذشته ای سخت بدست آمده و خود نیز به این موضوع توجه ویژه ای داشته است. گذشته ای که هیچ فردی تصور نمیکرد خوشبین را در حال حاضر به یک میلیارد تمام عیار تبدیل کند.

www.delgarm.com

خوشبین در فضای مجازی بخصوص اینستاگرام حضور پررنگی داشته و از دلایل معروفیت خود را این شبکه می داند. او علاقه بسیاری به فضای مجازی داشته و آن را یکی از بهترین راه های تماس با جهان پیرامون می داند. اگر به صفحه شخصی اینستاگرام آن مراجعه کنید متوجه Never Give Up یا هرگز تسلیم نشو خواهید شد. جمله ای که وی همیشه آن را به کار گرفته و در نهایت به موفقیتی بزرگ دست پیدا کرده که بسیاری در رویای خود آن را می پرورانند.

بیوگرافی

مانی خوشبین در دوران نوجوانی علاوه بر تحصیل به فروش اجناس دست دوم روی آورد. بنابراین اگرچه در دوران فعلی گذران لذت بخشی داشته اما در دوران نوجوانی با سختی های بسیاری رو به رو شد. وی در یکی از مصاحبه های خود با یک مجله آمریکایی بیان داشت تمام ثروت امروز ناشی از زحمات گذشته است و به راحتی کسب نشده است. این نشان می دهد مانی تلاش بسیاری برای رسیدن به آرزوهای خود داشته و توانسته تا سطح بالایی از رویای خود را به حقیقت تبدیل کند. اولین بار در سن 16 سالگی بود که مانی در شرکت Kmart استخدام شد و به فعالیت کاری می پرداخت. البته این شغل اولین فعالیت واقعی مانی خوشبین در عرصه کار بود و پیش از این تنها فعالیت های غیررسمی داشت. او در این فعالیت به خریداران کم کرده و با جمع آوری چرخدستی خرید مشتریان در پارکینگ هر یک ساعت 15.3 دلار دریافت می کند. او با پشتکار بزرگ خود توانست تنها در یک سال 4 بار به عنوان کارمند نمونه Kmart انتخاب شود که از همان ابتدا نشان می داد آینده درخشانی را باید برای این فرد پیش بینی کرد.

www.delgarm.com

در همان سال های ابتدایی مانی به سمت های بالاتری ترفیع پیدا کرد و توانست به کارمند نمونه ای تبدیل شود که حتی سمت هایی چون دستیار معاون فروش و معاون برای آن در نظر گرفته شود. او از ابتدا نمی خواست یک فرد معمولی باشد و در یک فروشگاه یا شرکت گذران عمر خود را به شکلی عادی سپری کند. بلندپروازی او موجب شد تا مانی به ثروت بزرگی دست پیدا کند که در حال حاضر کمتر فردی چنین سرمایه مالی را در اختیار دارد. از آنجایی که وی زندگی رنج آوری داشت تصمیم گرفت به اهداف بلندپروازانه خود دست پیدا کند از این رو تسلیم نشد و به تلاش خود ادامه داد.

مدتی بعد وی برای بازاریابی در یک شرکت آجیل و آبنبات شروع به کار می کند. در 2 ماه اول با فروش بالایی که داشته به یک بازاریاب پرفروش تبدیل شد.

آغاز کسب و کار شخصی

نخستین بار در سن 18 سالگی بود که مانی خوشبین دست به کار شده و اولین کسب و کار خود را به راه می اندازد و دیگر در نقش کارمند قرار نمی گیرد. او میدانست این هدف او را به جایی نخواهد رساند و باید خود دست به کار شود. این کسب و کار فروش آجیل در یک جعبه بزرگ چوبی در دفتر کوچک اجاره ای اش بود. یکی از نکات جالب فعالیت خوشبین استفاده کامپیوتر پدرش بود و با تصمیم جدید یعنی فروش آجیل و خشکبار به شکل عمده بود تا بتواند به سرمایه اولیه که می خواهد دست پیدا کند. این فروش در جهت این بود تا مانی بتواند پله های ترقی را سپری کند و به اهداف بلندپروازانه خود دست پیدا کند.

www.delgarm.com

متاسفانه با گذشت مدت زمانی به دلیل دریافت اخطار از سوی سازمان بهداشت نتوانست در این زمینه موفق باشد و به کار خود ادامه دهد. در این میان یکی از مشتریان فروشگاه که شاهد تلاش بی وقفه خوشبین بود و از قضا مدیریت شرکت تایر وینستون را برعهده داشت، مانی را از روی محبت به استخدام خود درمی آورد. او می دانست با هر شکست یک قدم به پیروزی نزدیک می شود و باید انتظارات را بالا برده و دست روی دست نگذارد.

شکست بزرگ دیروز

مانی هنگامی که 20 سال داشت از سوی دوست پدرش پیشنهاد اجاره یک ایستگاه گاز را دریافت می کند. پیشنهادی که 10 درصد سود بیشتری هنگام خرید برای مانی به دنبال داشت. مانی متاسفانه به این فرد اعتماد کرد اما اعتماد او اشتباه بود و هر چه در سرمایه گذاری خود داشت را به دلیل کلاهبردار بودن شرکت اجاره دهنده ایستگاه از دست داد.

این شکست برای مانی بسیار بزرگ بود و وی را تقریبا ناامید کرد. سپس در سال 1992 بود که تصمیم گرفت وارد املاک شود از این رو در یک شرکت رهن و وام شروع به کار کرد. در آن بازار آشفته بانکی موجب شکست بسیاری شد اما مانی خوشبین در این زمان شرکت رهن و وام خود را بازگشایی می کند. شرکتی که نقطه شروع موفقیت های این ایرانی تبار محسوب می شد.

در سال های اولیه فشاری کاری بسیاری روی مانی قرار داشت اما دیگر نمی دانست این فشارها باید آغازگر موفقیتی باشد. در سال های اولیه چالش های بزرگی در راه خود مشاهده کرد اما سعی داشته زبان انگلیسی را بهتر فراگیرد تا در برابر سد کاری خود به خوبی بایستد.

www.delgarm.com

پیروزی امروز

در حال حاضر مانی خوشبین شرکت های بزرگی داشته و توانسته عملکرد خوبی از خود نشان دهد. وی تاکنون در شش ایالت مختلف ایالات متحده توانسته به فروش مسکن بپردازد و سود فراوانی را شامل حال خود نماید. مانی علاوه بر زندگی مجلل و لوکس با لیلا میلانی یکی از مدل های معروف ایرانی ازدواج کرده است. حاصل این ازدواج دختری به نام پریسیلا بوده و حتی پسری هم دارد. خوشبین در ساحل نیوپورت ایالت کالیفرنیا زندگی می کند.

او علاوه بر ثروت فراوانی که داشته نویسنده قهاری بوده و بیشتر در زمینه بیوگرافی و تجارت مقالاتی ارائه داده است. از خودروهای کلکسیون خوشبین باید به مک لارن McLaren مدل P1 ، پورشه GT3 RS ، بوگاتی ویرون ، مرسدس بنز SLR مدل ۷۲۲S ، سالین Saleen مدل F7 و چندین سوپراسپرت دیگر اشاره داشت.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.3 از 5 (150 رای)  

۱ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

AmirAli1988 | ۴ سال پیش
اینو میگند انسان موفق ن اون عوضی که پدرش از جیب مردم میزنه و پسرش دیگه از جیب پدرش و مردم میزنه ...
حلالش باشه
2
5

hits