دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
لامبورگینی و معرفی دوچرخه برقی

رونمایی لامبورگینی از دوچرخه برقی

لامبورگینی و معرفی دوچرخه برقی
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
شرکت لامبورگینی اگرچه به عنوان یک کمپانی مطرح در زمینه تولید سوپراسپرت شناخته می شود، در تولید برخی وسایل نقلیه نیز فعالیت دارد. برای مثال به تازگی این شرکت ایتالیایی در همکاری با ایتال‌تکنولوژی از دوچرخه برقی رونمایی کرده که در دو مدل کوهستانی و...

شرکت لامبورگینی اگرچه به عنوان یک کمپانی مطرح در زمینه تولید سوپراسپرت شناخته می شود، در تولید برخی وسایل نقلیه نیز فعالیت دارد. برای مثال به تازگی این شرکت ایتالیایی در همکاری با ایتال‌تکنولوژی از دوچرخه برقی رونمایی کرده که در دو مدل کوهستانی و جاده ای ماه بعد به فروش می رسد.

لامبورگینی و ساخت دوچرخه

این کمپانی با همکاری Italtechnology از دوچرخه برقی یا همان e-bike خود رونمایی کرده که در طراحی تفاوتی با سایر دوچرخه ها نداشته و تنها به سیستم حرکتی برقی مجهز است تا عملکرد خوبی در مقایسه با دوچرخه های معمولی از خود نشان دهد. ای رونمایی در موزه سنت آگاتا بولونزه لامبورگینی انجام گرفته و شرکت ایتالیایی به دوچرخه موردبحث اشاره نمود.

www.delgarm.com

متاسفانه اطلاعات دقیقی از این محصول عجیب دردست نیست و جالب توجه بوده که شرکتی چون لامبورگینی که به عنوان یک خودروساز سوپراسپرت شناخته شده دست به چنین کاری می زند. البته در گذشته نیز شاهد معرفی دوچرخه باکیفیت از سوی لامبورگینی بودیم و این نخستین باری نیست که چنین چیزی را مشاهده کردیم. البته در محصول جدید با سیستم انتقال قدرت برقی دوچرخه معمولی در کار نیست بلکه افراد با یک محصول قابل توجه رو به رو هستند و می توانند تجربه کاربری خوبی داشته باشند.

مدل های موردبحث همانطور که گفته شد کوهستان و جاده ای بوده که مدل کوهستان از کمک فنرهای بهتری برای حرکت در شرایط جاده ای سخت بهره می برد. مدل شهری نیز با ساختار خاص خود همراه است. باتوجه به تصاویر این دوچرخه در دو رنگ زرد و سفید به فروش می رسد و باتوجه به سفارش مشتریان می توان آن را در رنگ های دیگر نیز خریداری کرد. به گفته لامبورگینی این دوچرخه می تواند براساس استاندارد قوانین راهنمایی و رانندگی به حداکثر سرعت مجاز دست پیدا کند. البته به عنوان یک دوچرخه نباید انتظار سرعت بالایی را داشت.

دوچرخه ای عجیب تر از سایر دوچرخه ها

به گفته Italtechnology ساخت و توسعه این دوچرخه زمانی بیش از 5 سال زمان برده که برای تحقیق و توسعه چنین محصولی جالب توجه است. با توجه به نظرات Italtechnology بیش از 4 اختراع جهانی برای این دوچرخه به ثبت رسیده تا یک محصول منحصربفرد به شمار رود. اشاره ای به قیمت این دوچرخه نشده اما با وجود برند لامبورگینی قیمت بالایی برای آن در نظر گرفته شود و در ماه ژوئن وارد نمایندگی ها لامبورگینی و برخی فروشگاه های معتبر و بزرگ دیگر می شود.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits