دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کیا اسپرتیج 2019 آشکار شد
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کیا اسپورتیج 2019: شرکت کیا به نظر می رسد قصد داشته بزودی فیس لیفتی از اسپرتیج را رونمایی کند. کراس اووری خوش چهره از برند کره ای که پیشتر نسل جدید آن معرفی و عرضه شد.

دلگرم | شرکت کیا به نظر می رسد قصد داشته بزودی فیس لیفتی از اسپرتیج را رونمایی کند. کراس اووری خوش چهره از برند کره ای که پیشتر نسل جدید آن معرفی و عرضه شد. در مدل 2019 که به تازگی در پیست نوربرگ رینگ آشکار شده شاهد تغییرات جزئی هستیم که بیشتر شامل سپرها شده و تغییراتی را به وجود آورده است.

کیا اسپورتیج 2019

در این پیست اسپرتیج 2019 بدون هیچ استتاری آشکار شده و به نظر می رسد در نزدیکی رونمایی قرار دارد. سپرهای جلو شکل اسپرتی به خود گرفتند و مه شکن های چهارگانه جدیدی را می توان شاهد بود. در بخش عقب دیفیوزری قابل مشاهده است و در مجموع ساختار جذابی به این کراس اوور کره ای بخشیده است.

www.delgarm.com

کراس اوور جذاب کره ای

در قسمت سپر جلو یک خط کرومی وجود داشته که موجب تغییراتی در طراحی جلو این کراس اوور شده است. پیش بینی می شود کیا بزودی یک کیت GT لاین را برای این مدل خود در نظر گیرد و به نظر می رسد استقبال از تریم موردبحث بسیار بوده است. اسپرتیج یک کراس اوور باکیفیت از کیا بوده که چند نسلی از معرفی نسخه اول آن می گذرد. خودرویی که توانسته فروش قابل توجهی را برای برند کره ای رقم زند و موجب شود این کمپانی فروش خوبی را با این مدل تجربه کند.

اگزوز دوگانه کرومی در کنار دیفیوزر جذابیت ظاهری اسپرتیج را دوچندان کرده و این کراس اوور را به خودرویی اسپرت تبدیل کرده است. تصاویری از فضای داخل کابین اسپرتیج نیز منتشر شده و به نظر می رسد کیا تغییراتی را در این قسمت تا حدودی حاصل کرده است. در تصاویر داخل کابین صفحه نمایش بزرگتر با سیستم سرگرمی جدید کیا را می توان مشاهده کرد. فرمان بدون تغییر باقی مانده اما کنسول تا سطح پایینی تغییر یافته است.

پرتوان و کارآمد

www.delgarm.com

این مدل می تواند رقیب جدی برای تویوتا RAV4 باشد که بزودی شاهد عرضه نسل جدید آن با طراحی کاملا جدید خواهیم بود. کیا احتمالا از پیشرانه 1.7 لیتری CRDi با قدرت 115 اسب بخار و 2.0 لیتری 185 اسب بخاری بهره خواهد گرفت. هیجان انگیز است اگر شاهد یک مدل با پیشرانه 1.6 لیتری T-GDI که برگرفته از توسان هیوندا بوده برای اسپرتیج 2019 فیس لیفت به کار گرفته شود.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
2.5 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits