دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
نگاهی اجمالی به رنجروور مدل 2018 ( Range Rover 2018 )
5
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رنجرور مجهزترین و لوکس ترین شاسی بلند لندرور ، در مدل ۲۰۱۸ شاهد تغییراتی اندک از جمله در بخش تکنولوژی های به کار رفته و قدرت پیشرانه است و بدین تریتب جدیدترین مدل شاسی بلند لوکس لندرور دارای پیشرانه ی ۵ لیتری ۸ سیلندر قدرتمند و با توان خروجی ۵۵۷ اسب...

رنجروور مدل 2018 ( Range Rover 2018 )

رنجرور مجهزترین و لوکس ترین شاسی بلند لندرور ، در مدل ۲۰۱۸ شاهد تغییراتی اندک از جمله در بخش تکنولوژی های به کار رفته و قدرت پیشرانه است و بدین تریتب جدیدترین مدل شاسی بلند لوکس لندرور دارای پیشرانه ی ۵ لیتری ۸ سیلندر قدرتمند و با توان خروجی ۵۵۷ اسب بخار است.

خبر تولید نسخه ی هیبریدی و پلاگین همین رنجرور با نام P400e ، تمام نگاه ها را به سمت خود کشانده است.

ری مک گاورن ، مدیر ارشد بخش طراحی شرکت لندروو معتقد است خریداران محصولات این شرکت از آن ها توقع تغییرات اساسی در مدل های جدید خودروها دارند. در همین راستا مهندسان لندرور تغییرات اساسی را در شاسی بلند این شرکت اعمال کرده اند.

آن ها با استفاده از جلو پنجره مشبک باز طراحی شده، چراغ های LED جدید و بادشکن اسپرت عقب خودرو تا حدودی این تغییرات را لحاظ کرده اند. گلگیر عقب خودرو دچار اصلاحاتی شده و با اگزوزهای جدید همخوانی بیشتری دارد. این خودرو در رنگ های متنوعی عرضه می شود. در نمای کناری نیز، شاهد قسمتی متفاوت بر روی بدنه و در کنار درهای جلویی هستیم که با کشیده شدن بخشی از خطوط آن، زیبایی خاصی به این شاسی بلند قدرتمند داده است. در بخش داخلی اما تغییرات بیشتر به چشم می آید. صندلی های جدید قسمت جلو که پهن تر، عمیق تر و با قابلیت تنظیم در ۲۴ جهت هستند از جمله مهمترین این تغییرات است. لندرور اعلام کرده است که طراحی صندلی های جدید علاوه بر راحتی بیشتر، فضای بیشتری برای سرنشینان جلو و عقب خودرو فراهم می کند.

در این ویدئو نگاهی اجمالی داریم به رنجروور مدل 2018 ( Range Rover 2018 )


divider

تهیه و گردآوری: علی گلی
مجله اینترنتی دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (5 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits