دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
پورشه کاین E-Hybrid 2019 معرفی شد

کاین E-Hybrid ۲۰۱۹ پورشه رونمایی شد

پورشه کاین E-Hybrid 2019 معرفی شد
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
شرکت کاین به تازگی از مدل 2019 شاسی بلند پلاگین هیبریدی کاین E-Hybrid 2019 خود رونمایی کرد. خودرویی که پیشتر نسل جدید آن معرفی شده بود و حال نوبت به رونمایی نسخه هیبریدی 2019 رسیده است.

شرکت کاین به تازگی از مدل 2019 شاسی بلند پلاگین هیبریدی کاین E-Hybrid 2019 خود رونمایی کرد. خودرویی که پیشتر نسل جدید آن معرفی شده بود و حال نوبت به رونمایی نسخه هیبریدی 2019 رسیده است.

انتظار داریم کاین E-Hybrid 2019 پورشه بتواند به موفقیت های بزرگی دست پیدا کند و به احتمال بسیار قادر خواهد بود فروش قابل توجهی داشته باشد. کاین E-Hybrid 2019 از پیشرانه توربوشارژ 3.0 لیتری شش سیلندر 335 اسب بخاری بهره می برد و در کنار یک باتری لیتیوم یونی 14 کیلووات ساعتی قرار گرفته که 134 اسب بخار قدرت تولید می کند. از این رو به شکل هیبریدی کاین E-Hybrid 2019 می تواند قدرتی بیش از 455 اسب بخاری داشته و یک SUV هیبریدی قابل به شمار رود.

خودرو الکتریکی پرتوان

به گفته پورشه کاین E-Hybrid 2019 در 4.7 ثانیه قادر است به 100 کیلومتربرساعت دست پیدا کند و سقف سرعتی 255 کیلومتربرساعتی را رقم بزند. این یعنی در مقایسه با مدل پیشین یعنی کاین S E-Hybrid نه کیلومتربرساعتی سرعت بیشتری دارد و توان بالاتری قادر است از خود نشان دهد.

پورشه کاین S E-Hybrid از تراکم انرژی بالاتری بهره می برد و ظرفیت انرژی بالاتری دارد. از این رو کاین E-Hybrid 2019 در حالت هیبریدی می تواند مسافت 44 کیلومتری را به حرکت درآید و چرخه انرژی بهتری دارد. در حالت الکتریکی این مدل می تواند به سرعت 133 کیلومتربرساعتی برسد و یک شاسی بلند بزرگ از برند آلمانی به شمار می رود.

کاین E-Hybrid 2019 آلمانی کم مصرف

هنگامی که باتری تخلیه می شود نیاز به 7 تا 8 ساعت زمان داشته تا به شارژ کامل برسد. به گفته پورشه کاین E-Hybrid 2019 به کابل شارژ سریعی مجهز بوده و یک محصول تمام عیار است. در فضای داخل کابین طراحی مشابه نسل جدید پانامرا و دیگر مدل های پورشه قابل مشاهده است. بخصوص آن که صفحه نمایش دیجیتالی بزرگ لمسی در کنار کلیدهای لمسی و چندین پورت USB برای اتصال اسمارتفون و چندی دیگر فراهم شده است.

این مدل دارای استانداردهای اضافی همچون سیستم تهویه کمکی، بسته Sport Chrono ، سیستم مدیریت پورشه Active Suspension و برخی دیگر می باشد. هدف پورشه از ارائه چنین شاسی بلند هیبریدی محصولی بوده که بتواند در عین قدرتمند بودن طراحی مدرنی داشته و تجربه لذت بخشی را به سرنشینان ارائه دهد. گذشته از کابینی پریمیومی و لوکس، شاهد رینگ های 22 اینچی کرومی، ماساژور صندلی، نمایشگر head-up display ، گرم کن شیشه جلو و برخی دیگر است.

پورشه قیمت این شاسی بلند هیبریدی خود را 79 هزار دلار اعلام کرده که بزودی روانه بازار می شود.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits