دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
معرفی بی ام دبلیو X5 2018 ملقب به سریعترین شاسی بلند کشور

بی ام دبلیو X5 2018 باواریایی وحشی تازه وارد کیش + فیلم

معرفی بی ام دبلیو X5 2018 ملقب به سریعترین شاسی بلند کشور
4
زمان مطالعه: 3 دقیقه
ورود بی ام دبلیو X5 2018 شاسی بلند تازه وارد به کیش

نسل سوم بی ام و X5 تنها سه سال است که بازار آمده است اما بنا به گزارش رسمی از شرکت بی ام و قرار است که این مدل در سال آینده به عنوان مدل ۲۰۱۷ جایگزین نسل قبلی شود.این مدل از بی ام و که دومین M-Power جزیره ی کیش است میشود به آن لقب سریعترین شاسی بلند کشور را داد.موتور این سری از بی ام و 4.4 L , V8 \ 567 HP است و شتاب 0 تا 100 این زیبای وحشی 3.8 ثانیه است .

ورود بی ام دبلیو X5 2018 به کیش

بی ام و x5

بی ام دبلیو x سری 5

بی ام و x5

بی ام دبلیو شاسی بلند

بی ام و x5

بیشتر بخوانید :

16 ماشین لوکس + تصاویر

ب ام و X5 مدل ۲۰۱۸ یکی از بهترین نمونه ها در خودروهای کلاس بدنه شاسی بلند سایز متوسط لوکس (Mid-Size Luxury SUV) به حساب می آید. این خودرو با تکیه بر توانایی ها و قابلیت های فنی خود در کنار ظاهر زیبا و قدرتمند خود، به خوبی تمامی نیازهای راننده را برآورده خواهد کرد. به عنوان یک خودروی خانوادگی، ب ام و X5 2018 مجموعه ای از فضا و کابین مجهز در کنار استانداردهای ایمنی بسیار بالا و سواری نرم را در اختیار شما گذاشته و به عنوان یک راننده حرفه ای، با توجه قدرت و توانایی های بالای دینامیکی و حرکتی، عملکردی در حد و اندازه های یک خودروی اسپرت را برای شما فراهم می کند.

بی ام و x5

طراحی ظاهری

ب ام و X5 2018 مشابه سایر تولیدات این ابرقدرت دنیای خودروی آلمانی ظاهری بسیار زیبا و در عین حال قدرتمند دارد. ب ام و X5 2018 طولی برابر با ۴.۹۰۳ میلمتر، پهنایی برابر با ۱.۹۳۸ میلیمتر، ارتفاعی برابر با ۲.۶۱۶ میلیمتر و فاصله دو محور عقب و جلویی برابر با ۲.۹۳۴ میلیمتر دارد. از لحاظ ابعاد می‌توان ب ام و X5 مدل سال ۲۰۱۸ میلادی را با نمونه‌هایی مانند کیا سورنتو موجود در بازار ایران با طولی در حدود ۴.۷۸۰ میلیمتر مقایسه کرد.

بی ام و x5

چراغ های براق جلویی نسبتا باریک و کشیده بوده و جلو پنجره نیز مطابق سیاست های چند سال اخیر ب ام و، اندکی بزرگ تر از پیش شده است.

بی ام و x5

ورودی‌های مخصوص هوا نیز به دو بخش اصلی تقسیم شده که به صورت یک بخش باریک در زیر جلو پنجره و یک بخش عریض‌تر در بخش میانی سپر جلویی و دو بخش L مانند در دو کناره سپر جلویی طراحی شده اند.

بی ام و x5

بی ام و x5



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.0 از 5 (4 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits