دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
۱۷ کشور برای اقامت سریع و آسان از طریق خرید ملک + قیمت تومان
11
زمان مطالعه: 6 دقیقه
کشورهایی که با خرید خانه و ملک به شما اقامت فوری میدهند شما میتوانید با خرید ملک و سرمایه گذاری در مسکن یا بازار کار ، اقامت دائم یا حق شهروندی کشورهای زیر را دریافت کنید.

کشورهایی که با خرید ملک اقامت میدهند

کشورهایی که می توانید با خرید ملک و سرمایه گذاری در مسکن یا بازار کار ، اقامت دائم یا حق شهروندی آنها را دریافت کنید به شرح زیر هستند.

قیمت ها بر پایه دلار 9 هزار تومان محاسبه گردیده است

اقامت با خرید ملک از 200 میلیون تومان تا 22 میلیارد تومان !!

divider

دبی

کشورهایی که با خرید خانه اقامت میدهند

شلوغی‌های دبی بیشتر به سلیقه شما بستگی دارد، اگر علاقه‌مند مکان‌های شلوغ هستید خوشحال باشید که برای اقامت در آنجا مخارج به اندازه کافی گران نیست. کسانی که حداقل ۲۷۲هزار دلار ( 2.5 میلیارد تومان ) در ملک و یا ۲۰هزار دلار ( 180 میلیون تومان ) در یک کسب و کار سرمایه‌گذاری می‌کنند، امارات متحده عربی ویزای طلایی را برای اتباع خارجی ارائه می‌دهد.


کلمبیا

کشورهایی که با خرید خانه اقامت میدهند

کلمبیا شمال غربی‌ترین کشور آمریکای جنوبی است. سرمایه‌گذاری در کلمبیا برای اقامت یکی از ارزان‌ترین سرمایه‌گذاری‌هاست. اقامت دائم به اتباع خارجی که بیش از ۱۵۰هزار دلار ( 1.3 میلیارد تومان ) در ملک، و یا ۲۳هزار دلار ( 270 میلیون تومان ) بین در یک کسب و کار در کلمبیا سرمایه‌گذاری کنند، داده می‌شود.


برزیل

کشورهایی که با خرید ملک اقامت میدهند

سرمایه‌گذاری برای اقامت در برزیل مانند کلمبیا ارزان است. برای دریافت اقامت دائم به حداقل سرمایه ۱۶۰ هزار دلار ( 1.5 میلیارد تومان ) نیاز است. سرمایه‌گذاری می‌تواند در هر چیزی باشد حتی مالکیت در کسب و کارهای محلی.


دومینیکا

کشورهایی که با خرید ملک اقامت میدهند

اگر رویای بازنشستگی در سواحل کارائیب را دارید، دومینیکا شما را فرا می‌خواند. این کشور با برنامه‌های سرمایه‌گذاری یکی از کشورهای مقرون‌به‌صرفه در جهان است.

سرمایه گذاری برای شهروندی در این کشور ۲۰۰هزار دلار ( 1.8 میلیارد تومان ) است. با خرید ملک ۲۰۰هزار دلاری در دومینیکا امکان سفر بدون روادید به بیش از ۱۰۰ کشور را تجربه خواهید کرد.


پاناما

کشورهایی که با خرید ملک اقامت میدهند

پاناما انتخابی محبوب برای بازنشستگی در آمریکای شمالی است و کشور در هنگام صدور مجوز اقامت هیچ گونه محدودیتی ندارد. سرمایه‌گذاری ملک ۲۰۰هزار دلاری ( 1.8 میلیارد تومان ) یا بیشتر، همه آن چیزی که لازم است تا شما را به هدف برساند.


وانواتو

کشورهایی که با خرید ملک اقامت میدهند

کشور وانواتو جزیره‌ای در اقیانوس آرام است. وانواتوا به هر خارجی که اموال با ارزش ۲۰۰هزار دلار ( 1.8 میلیارد تومان ) یا بیشتر را سرمایه‌گذاری کند، حق شهروندی افتخاری اهدا می‌کند. این فرآیند، فوق‌العاده سریع بوده و گذرنامه می‌تواند ظرف دو ماه پس از تایید صادر شود.


بلغارستان

اقامت با خرید مسکن در بلغارستان

اتباع خارجی غیر اتحادیه اروپا برای دریافت اقامت لازم است، برای خرید ملکی به ارزش ۵۹۵ هزار دلار ( 5.5 میلیارد تومان) اقدام کنند. متقاضیان با دریافت اقامت بلغارستان می‌توانند در تمام کشورهای اروپایی برای کار و زندگی اقدام کنند.

متقاضیانی که به مدت پنج سال در این کشور زندگی کنند حقوق شهروندی را دریافت می‌کنند.

ترکیه

کشورهایی که با خرید ملک اقامت میدهند

کسانی که علاقه‌مند به اخذ اقامت این کشور هستند، لازم است برای سرمایه‌گذاری ملک به ارزش یک میلیون دلار ( 9 میلیارد تومان ) اقدام کنند. لازم به ذکر است برای دریافت حقوق شهروندی نیاز است متقاضیان برای مدت سه سال در این کشور زندگی کنند.


مالتا

کشورهایی که با خرید ملک اقامت میدهند

دولت مالتا برای اتباع خارجی که سرمایه‌گذاری ۱.۱ میلیون دلار ( 10 میلیارد تومان ) یا بیشتر کنند، اقامت دائم و گذرنامه اتحادیه اروپا را ارائه می‌دهد. متقاضیان می‌توانند در طول 1 سال گذرنامه مالت خود را دریافت کنند.


ایتالیا

کشورهایی که با خرید ملک اقامت میدهند

ایتالیا برای اعطای اقامت خود برنامه سرمایه‌گذاری متفاوتی دارد، این قوانین شامل خرید ملک در این کشور نمی‌شود. اما اقوام غیر اتحادیه اروپا که ۱.۲ میلیون دلار( 11 میلیارد تومان ) و یا بیشتر در ملک که منافع عمومی تلقی می‌شود یا در یک پروژه بازسازی تاریخی سرمایه‌گذاری کنند، می‌توانند اقامت این کشور را دریافت کنند.


قبرس

کشورهایی که با خرید ملک اقامت میدهند

قبرس بالاترین مبلغ را در این لیست برای سرمایه گذاری در مسکن دارد ! برای دریافت اقامت و حق شهروندی در کشور قبرس حداقل ۲.۴ میلیون دلار ( 22 میلیارد تومان ) یا بیشتر سرمایه برای خرید مسکن لازم است !!

یه زمانی نه خیلی دور ! از قبرس خر وارد میکردیم ! الان 22 میلیارد تومن یک خونه باید بخرید تو قبرس !


موریس

اقامت با خرید ملک در جزیره موریس ، اقامت و اخذ اقامت از طریق خرید ملک ، اقامت با خرید مسکن

جزیره موریس مقصد تعطیلات لوکس برای ثروتمندان جهان است. این کشور اجازه اقامت را فقط برای اتباع خارجی که تمایل به ادامه تحصیل دارند و یا می‌خواهند برای مدت کوتاهی زندگی کنند، ارائه می‌دهد. در صورتی که ۵۰۰ هزار دلار ( 4.5 میلیارد تومان ) در ملک این جزیره سرمایه‌گذاری کنند، موفق به دریافت اقامت به مدت دو سال می‌شوند.


مونته نگرو

اقامت و اخذ اقامت از طریق خرید ملک ، اقامت با خرید مسکن

مقامات این کشور به کسانی که ۵۹۵ هزار دلار ( 5.5 میلیارد تومان ) در املاک و مستغلات سرمایه‌گذاری کنند، حق شهروندی و اقامت خود را ارائه می‌دهد.


سنت لوسیا

اقامت و اخذ اقامت از طریق خرید ملک ، اقامت با خرید مسکن

برای واجد شرایط بودن برنامه شهروندی در سنت لوسیا می‌بایست حداقل ۳۰۰ هزار دلار ( 2.7 میلیارد تومان ) سرمایه‌گذاری ملک صورت بگیرد. علاوه بر آن مبلغ ۱۰۰هزار دلار ( 900 میلیون تومان ) کمک مالی به صندوق ثروت این کشور پرداخت شود. در صورت انجام شرایط ذکر شده به سرعت پاسپورت و اقامت دائم را تامین می‌کند.


گرانادا

اقامت و اخذ اقامت از طریق خرید ملک ، اقامت با خرید مسکن

گرانادا یکی دیگر از جزایر کارائیب است، که سرمایه‌گذاری نسبتا مقرون به صرفه‌‍ای برای برنامه شهروندی ارائه می‌دهد. برای رعایت حداقل الزامات، شما باید حداقل ۳۵۰هزار دلار ( 3.2 میلیارد تومان ) را در ملک سرمایه‌گذاری کنید و یا ۲۰۰هزار دلار ( 1.8 میلیارد تومان ) ملک یا کمک مالی به صندوق دولتی بدهید.

بلژیک

اقامت و اخذ اقامت از طریق خرید ملک ، اقامت با خرید مسکن بلژیک

اقامت در بلژیک برنامه سرمایه‌گذاری اختیاری و بدون قواعد سفت و سخت است. غیر نظامیان و اقوام غیر اتحادیه اروپا معمولا با حداقل ۴۱۶هزار دلار ( 3.7 میلیارد تومان ) برای خرید اموال در این کشورمی‌توانند اقدام کنند. صاحبان ویزای طلایی در صورتی که بیش از پنج سال در این کشور زندگی کنند، حقوق شهروندی را دریافت می‌کنند.


سنت کیتس نویس

اقامت و اخذ اقامت از طریق خرید ملک ، اقامت با خرید مسکن سنت کیتس نویس

برای داشتن باز نشستگی راحت سنت کیتس می‌تواند به شما کمک کند. شما باید برای خرید ملک ۴۰۰هزار دلار ( 3.6 میلیارد تومان ) این کشورهزینه کنید. این نوع سرمایه‌گذاری تمام حقوق یک شهروند کامل را در اختیارتان قرار می‌دهد، و می‌توانید گذرنامه‌ای جدید را دریافت کنید.


divider

چنانچه این مقاله را مفید دانستید ، لایک و نظر فراموش نشه

تهیه و گرد آوری مجله دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.4 از 5 (11 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits