دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
جدید ترین مکان های گردشگری در سال ۲۰۱۴
2
زمان مطالعه: 5 دقیقه
جدید ترین مکان های گردشگری در سال ۲۰۱۴- جاذبه های گردشگری- چرخ گوانژو (Guanzhou) – چین- جزایر فانتاسی (Funtasy) – جزیره ریآوو، اندونزی- موزه عکس و تصویر – ریو دوژانریو- راه آسمان شیشه ای (Glacier Skywalk) – پارک جسپر، راکی کانادایی- High Roller –...

جاذبه های گردشگری بسیاری در دنیا وجود دارند. اما همه چیز به آنها محدود نمی شود. هر سال در گوشه و کنار جهان جاذبه های جدیدی ساخته می شوند. آدمی هیچ گاه به داشته های خود قانع نیست و این یکی از بهترین صفات بشر است، زیرا به این ترتیب پیشرفت را برای خود و دیگران مهیا می کند. در این مطلب ۱۰ مکان گردشگری جدید را به شما معرفی می کنیم که برخی از آنها هنوز گشایش نیافته اند اما همین امسال (۲۰۱۴ میلادی) باز و قابل استفاده می شوند.


چرخ گوانژو (Guanzhou) – چین

این حلقه فلزی مانند دونات می ماند. این دونات حدود ۱۳۸ متر ارتفاع دارد و بزرگ ترین آسمان خراش دایره ای دنیا به شمار می رود. این ساختمان در ساحل رودخانه Pearl در چین جنوبی قرار دارد. گردشگران می توانند در کافه و رستوران در داخل آن در ارتفاع ۵۰ متری بیرون را تماشا کنند. طراحی این سازه زیبا و متفاوت را هنرمندی به نام «جوزف دی پاسکوال» است.

جدید ترین مکان های گردشگری در سال ۲۰۱۴

جدید ترین مکان های گردشگری در سال ۲۰۱۴

جزایر فانتاسی (Funtasy) – جزیره ریآوو، اندونزی

جزایر فانتاسی یکی از بهترین و شیک ترین اقامت‌گاه های گردشگری در اندونزی است و در فاصله ۲۰ دقیقه ای از ساحل سنگاپور قرار دارد. این منطقه را دوستدار محیط زیست هم می دانند. ۷۰ درصد این مجمع الجزایر محافظت شده است و ۸۱۰ آکر مساحت اطراف آن اطراف آن را درختان چندل و چشم اندازهای طبیعی بسیار زیبایی پوشانده اند. پارک آبی، کلوب های لب ساحل و اسپا بعلاوه ۴۱۳ سوئیت و ویلا از مشخصات این جزیره ها هستند.

جدید ترین مکان های گردشگری در سال ۲۰۱۴

موزه عکس و تصویر – ریو دوژانریو

این موزه قرار است در نیمه دوم سال ۲۰۱۴ میلادی گشایش بیابد. ساختمان سفید با نمای شیشه ای مخصوص فرهنگ اهالی دوژانریو که به آنها کاریوکا می گویند. این ساختمان، سالن تئاتر ۳۰۰ صندلی، فروشگاه، کافه و رستوران بالکن با چشم اندازه ساحل دارد.

جدید ترین مکان های گردشگری در سال ۲۰۱۴

راه آسمان شیشه ای (Glacier Skywalk) – پارک جسپر، راکی کانادایی

چشم انداز بدون هیچ محدودیتی در زیر پای شما که می توانید روستای سانواپتا را مشاهده کنید. راه شیشه ای بسیار زیبا و هیجان انگیز. این جاذبه گردشگری فوق العاده عالی در ماه می گشایش خواهد یافت. جالب است بدانید این مسیر پیاده روی ۲۸۰ متر از سطح زمین بالاتر است. یعنی هیجان بسیار عالی از بالای آسمان رو به زمین را می توانید تماشا کنید. در ضمن، این مسیر گرد است.

جدید ترین مکان های گردشگری در سال ۲۰۱۴

High Roller – لاس وگاس

گردشگران می توانند از بالای این رولرهای هیجان انگیز، همه نمای شهر رویایی لاس وگاس را تماشا کنند. «های رولر» بلندترین چرخ و فلک دنیا است. البته تا پیش از اینکه چرخ و فلک ۱۹۰ متری در نیویورک در سال ۲۰۱۶ سال میلادی ساخته نشود، های رولر بزرگ ترین و بلندترین است. هر کپسول شیشه ای این چرخ و فلک ۴۰ مسافر را می تواند در خود جای دهد. تعداد این کپسول ها ۲۸ عدد است و هر دور آن حدود ۳۰ دقیقه طول می کشد.

جدید ترین مکان های گردشگری در سال ۲۰۱۴

موزه One World Trade Center and Memorial – نیویورک

در این موزه گردشگران می تواند به واسطه نمایشگاه های مالتی مدیا و کارهای دستی مطالب آموزنده ای بیاموزند. این موزه یک سالن ورودی شیشه ای و ستون های ۲۴ متری دارد. مسیری مسیری که بالاتر از سطح زمین قرار دارد و تراس سه طبقه و مجموعه غذاخوری در طبقه های ۱۰۰ و ۱۰۲ در مرکز تجاری جهان به گردشگران امکان می دهد تا همچون یک پرنده از دل آسمان هرآنچه می خواهند را تماشا کنند و مناظر و چشم انداز اطراف لذت ببرند.

جدید ترین مکان های گردشگری در سال ۲۰۱۴

Cineccitta World – رم

این شهر جاذبه های بسیاری دارد که از جمله باید به معماری و واتیکان اشاره کرد. این پارک به تازگی در رم گشایش یافته است. در آنجا سازه هایی از فیلم های کلاسیک همچون بن‌هور، لا دولسه ویلا، کئولوپاترا و گنگز آو نیویورک و HBO را می توان مشاهده کرد. فاز نخست این شهر حدود ۷۰۰ میلیون دلار هزینه برداشته است. در کنار همه این جاذبه ها، انواع رستوران، فروشگاه، تئاتر و سینما نیز وجود دارد.

جدید ترین مکان های گردشگری در سال ۲۰۱۴

Biomuseo – پاناما سیتی

این ساختمان زیبا را طراحی به نام فرانگ گری طراحی کرده است. Biomuseo چند وجهی است و در پاناما قرار دارد. این موزه ۱۳ هزار فوت مربع اندازه دارد و قرار است ۵ تا از بخش های آن در همین ماه های اولیه سال ۲۰۱۴ میلادی گشایش بیابند. البته گشایش نهایی این غول ۸ بخشی احتمالا در سال ۲۰۱۵ میلادی خواهد بود.

جدید ترین مکان های گردشگری در سال ۲۰۱۴

ترن هوایی Goliath – شیکاگو

این ترن هوایی در آوریل در جزیره کینگ گشایش خواهد یافت. زاویه این ترن ۸۵ درجه به سمت زمین و در ارتفاع ۵۵ متری از زیمن است. یعنی به معنای واقعی کلمه باید ترس و هیجان را تجربه کرد. بسیار لذت بخش است تفریح با این ترن هوایی که با سرعت ۱۱۶ کیلومتر در ساعت حرکت می کند.

جدید ترین مکان های گردشگری در سال ۲۰۱۴

IMG دنیای هیجان – دبی

در شهری که بزرگ ترین و بلندترین برج های دنیا و بهترین تفریحات همه به طور مصنوعی ساخته شده اند و وجود دارند، بزرگ ترین پارک ملی ساخته دست بشر نیز وجود دارد که در آن هیجان را با همه وجود تجربه خوهید کرد. این پارک ۱٫۵ میلیون فوت مربع مساحت و گنجایش روزانه ۲۰ هزار نفر بازدیدکننده را نیز دارد.

جدید ترین مکان های گردشگری در سال ۲۰۱۴

گرداوری: مجله اینترنتی دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits