دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
10 محله نیویورک که ارزش بازدید را دارند
8
زمان مطالعه: 5 دقیقه
: نیویورک شهری است که هرگز نمی خوابد و برای هر کس چیزی دارد، چه اهل خورد و خوراک باشید، چه اهل خرید. برای آنکه کسانی که به این شهر می روند حال و هوای

: نیویورک شهری است که هرگز نمی خوابد و برای هر کس چیزی دارد، چه اهل خورد و خوراک باشید، چه اهل خرید. برای آنکه کسانی که به این شهر می روند حال و هوای

: نیویورک شهری است که هرگز نمی خوابد و برای هر کس چیزی دارد، چه اهل خورد و خوراک باشید، چه اهل خرید. برای آنکه کسانی که به این شهر می روند حال و هوای نیویورک را با پوست و گوشتتان لمس کنند، باید حداقل یکبار از این محله ها بازدید کنند:

10 محله نیویورک که ارزش بازدید را دارند


چلسی (Chelsea)

چلسی منطقه ای پرجنب و جوش و شلوغ در این شهر است که بین هادسون ریور و خیابان ششم واقع شده است. قبلاً این محله به محله جامعه نویسندگان و هنرمندان معروف بود و البته هنوز هم این دیدگاه نسبت به آن وجود دارد. رستوران های درجه یک زیادی نیز در این منطقه وجود دارد. بازار چلسی نیز برای خوراکی دوستان محبوب است. مجموعه ورزشی، باشگاه های جدید و ... برای جوانان وجود دارد و در کل این محله یک مجموعه کامل از نیازهای افراد را در خود جا داده است.

10 محله نیویورک که ارزش بازدید را دارند


ایست ویلیج (East Village)

حال و هوای عمومی این ناحیه آوانگارد و سنت شکن است. کوچه های تنگ آن پر از فروشگاه های پوشاک قدیمی، بوتیک های هنری، کتابفروشی ها و البته یک آبنبات فروشی سنتی ایتالیایی به نام Veniero است. از لحاظ معماری نیز ساختمان هایی همچون کلیساها و کنیسه های فراوانی در این ناحیه یافت می شود. بازدیدکنندگانی که فیلم پدرخوانده 2 را دوست دارند می توانند از خیابان های الف و ب خیابان ششم دیدن کنند، زیرا بعضی صحنه های فیلم در این دو خیابان فیلمبرداری شده است. کافه ها و رستوران های خوبی نیز در ناحیه هست.

10 محله نیویورک که ارزش بازدید را دارند


گرینویچ ویلیج (Greenwich Village)

مشخصه اصلی این منطقه جنب و جوش سنت شکنانه و محبوبیت دانشجویان و تازه شاغلین در آن است. این ناحیه با رستوران های صمیمی و خیابان های پرپیچ و خم گویی در نیویورک برای خودش شهری است. خیابان بلیکر در گرینویچ ویلیج، پر از بوتیک های طراحان لباس درجه یک است که به آن کلاس بالایی می دهد. کافه جاز بلو نوت هم پاتوق جوانان است. دوستداران خوراکی نیز می توانند در بازارها و رستوران ها فراوان این منطقه دلی از عزا دربیاورند.

10 محله نیویورک که ارزش بازدید را دارند


وست ویلیج (West Village)

بخش غربی گرینویچ ویلیج با عنوان وست ویلیج شناخته می شود. با آنکه این ناحیه نیز بسیاری از ویژگی های رنگارنگ گرینویچ ویلیج را دارد، ولی برای خودش جذابیت دیگری دارد. حال و هوای آزاد آن معروف است و در واقع محله ای است که ادگار آلن پو در درمانگاه آن درمان شد. موزه هنر ویتنی و سینمای چری لین نیز از محبوبیت های این ناحیه هستند.

10 محله نیویورک که ارزش بازدید را دارند


منطقه میت پکینگ (The Meatpacking District)

نام اصلی آن بازار گانزوورت است که به آن میت پکینگ می گویند و دلیل این نامگذاری هم استفاده انحصاری شرکت های عمده فروشی گوشت از آن بوده است. از آن بعد این منطقه تغییر زیادی کرد، ولی این نام روی آن ماند. مدل ها و جوانان زیادی در این منطقه زندگی می کنند. مناظر سبک قدیمی، رستوران ها و کافه ها باکلاس و بوتیک های فشن درجه یک به آن حالت شیکی داده اند. راه آهن هایلاین پارک نیز به مناظر اطراف حال و هوای آرامش بخشی می دهد.

10 محله نیویورک که ارزش بازدید را دارند


نوهو (NoHo)

منطقه شمالی خیابان هیوستون (North of Houston) در میان نیویورکی ها به نام نوهو شناخته می شود. بخاطر افزایش شدید در قیمت مسکن در سوهو، فروشگاه های مستقل و کوچک زیادی در نوهو باز شده است. به همین دلیل این منطقه بهترین مکان برای خرید با قیمت های مناسب است. این در شهری مانند نیویورک که پر از فروشگاه های گران فشن است یک مزیت محسوب می شود.

10 محله نیویورک که ارزش بازدید را دارند


سوهو (SoHo)

سوهو یا جنوب هیوستون (South of Houston) زمانی بخاطر گالری ها و هنرمندانش معروف بود. در ده هفتاد همه انبارها، زیرشیروانی ها و کارخانه ها تبدیل به گالری یا استودیو شدند. از آن زمان تابحال خیلی چیزها عوض شده است. اکثر گالری ها به چلسی غربی منتقل شدند و حالا با فروشگاه های زنجیره ای جایگزین شده اند. هنوز هم ساکنین هنرمند در اینجا هستند، ولی این روزها دیگر این منطقه بخاطر خرید معروف است.

10 محله نیویورک که ارزش بازدید را دارند


دامبو (DUMBO)

دامبو نیز سرنام عبارت (Down Under the Manhattan Bridge Overpass) به معنای زیر روگذر پل منهتن است که به این محله اطلاق شده است و پر از خیابان های سنگفرش، گالری ها و فروشگاه های کوچک است. نیمرخ بالایی این منطقه نیز بسیار شاخص است و کافه ها و رستوران های زیادی در کنار رود وجود دارد. کارخانه بستنی سازی، تاکسی های آبی نیویورک و یک سری مجتمع باکلاس نیز در این محله وجود دارند. ولی آب مشخصه اصلی آن است. اگر از این محله بازدید کردید و خواستید از حمل و نقل آبی استفاده کنید، تاکسی های آبی نیویورک موجودند.

10 محله نیویورک که ارزش بازدید را دارند


ویلیامزبرگ (Williamsburg)

مناظر شیکی شمال ویلیلمزبرگ قابل مشاهده است و جوانان باکلاس این منطقه نشان از سلیقه اهالی این محله دارد. بهشت دوستداران خرید و خوراکی اینجاست و رستوران ها و فروشگاه های مختلفی وجود دارد که می توانید از میان آنها انتخاب کنید. دیوارنقش های جالبی نیز در این محله قابل مشاهده است. پارکی نیز در کرانه روز قرار دارد که محلی ها مناظر زیبای آن را دوست دارند.

10 محله نیویورک که ارزش بازدید را دارند


گرین پوینت (Greenpoint)

محله گرین پوینت با فروشگاه ها و هتل هایش مشهور است. جامعه لهستانی زمانی این منطقه را پر کرده بودند و در سال های اخیر یک سری از آمریکایی های خلاق به این محله نقل مکان کرده اند. همجوشی آرامش بهش فرهنگ ها و جنب و جوش حومه شهری، در اینجا قابل لمس است. فروشگاه ها با ظاهر هنری خاصشان کاملاً غیرعادی و گلچین شده هستند. حس خلاقیت در گرین پوینت و مناظر زیبای منهتن و منتخبی از رستوران و کافه ها این محله را ایده آل کرده اند.

10 محله نیویورک که ارزش بازدید را دارند



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.5 از 5 (8 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits