دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
با دیدنی های شهر هامبورگ در آلمان بیشتر آشنا شوید.

گشت و گذاری در هامبورگ آلمان

با دیدنی های شهر هامبورگ در آلمان بیشتر آشنا شوید.
10
زمان مطالعه: 4 دقیقه
شهر زیبای هامبورگ در شمال آلمان با داشتن دریاچه آلستر و بندری بین‌المللی یکی از زیباترین شهرهای این کشور است. این شهر علاوه بر بندر و رودخانه، دیدنی‌های متنوع دیگری هم دارد.

یک روز زیبا در شهر هامبورگ می‌تواند با قدم زدن در کنار دریاچه آلستر (Alsterhaus) آغاز ‌شود. دو دریاچه آلستر کوچک و بزرگ در داخل شهر هامبورگ، زیبایی خاصی به این شهر می‌بخشند. در کنار آلستر کوچک، بوتیک‌های زیادی برای علاقه‌مندان به خرید وجود دارد.

گشت و گذار در شهر هامبورگ آلمان

هامبورگ آلمان

در شهر هامبورگ بازدید از دریاچه آلستر جزو واجبات است. از سال ۱۹۸۷ تا کنون یک فواره این دریاچه را زیباتر کرده است. از این فواره روزانه حدود ۱۷۰ هزار لیتر آب تا ارتفاع ۶۰ متری فوران می‌کند.

هامبورگ آلمان

ساختمان Alsterhaus حدود ۱۰۰ سال است که یکی از معروفترین مراکز خرید هامبورگ به‌شمار می‌رود. در اینجا از لباس و لوازم آرایش گرفته تا خشکبار به فروش می‌رسد. از رستورانی که در طبقه بالای این ساختمان قرار دارد، می‌توان دریاچه آلستر را دید.

هامبورگ آلمان

دیدنی های هامبورگ آلمان


ساختمان شهرداری شهر هامبورگ بیشتر شبیه کاخ است تا موسسه‌ای دولتی. این ساختمان که عرضش حدود ۱۱۱ متر است، بسیار باشکوه تزیین شده است. می‌ارزد، اگر آدمی در صورت داشتن فرصت از داخل این ساختمان دیدن کند.

هامبورگ آلمان

در پارک "گیاهان و گل‌های هامبورگ" می‌توان از استرس شهر دور شد. این‌جا قسمت "باغ ژاپنی" این پارک است.

هامبورگ آلمان

مناطق دیدنی هامبورگ آلمان

منطقه „Schanzenviertel" در هامبورگ به داشتن تئاتر Rote Flora معروف است. در این منطقه، مرکزی برای گروه‌های بعضا آنارشیست وجود دارد که خود را "خودمختار" می‌نامند. در سال ۱۹۸۹ یک تولیدکننده نمایش‌های موزیکال قصد داشت که این تئاتر را به محلی برای چنین نمایش‌هایی تبدیل کند. گروه‌های "خودمختار" به همراه ساکنان این منطقه برای حفظ این تئاتر تلاش کردند و مانع از این کار شدند.

هامبورگ آلمان

اینجا محله قدیمی هامبورگ است. در اینجا خانه‌های بازسازی شده بسیاری هستند که در آنها در قدیم کارگران زندگی می‌کردند. بسیاری از این خانه‌ها حتی خراب شده‌اند، اما در خیابان Beckstrasse برخی از آنها هنوز باقی مانده‌اند.

هامبورگ آلمان

جاذبه های توریستی هامبورگ آلمان

کسی که در شهر هامبورگ است، باید بندر این شهر را نیز ببیند. بندر هامبورگ بزرگترین بندر آلمان است. در اینجا کشتی‌های بین‌المللی زیادی لنگر می‌اندازند.

هامبورگ آلمان

برای دیدن بندر هامبورگ می‌توان از تورهای کشتی‌رانی استفاده کرد. این بندر به هنگام شب بسیار زیباست.

هامبورگ آلمان

ساخت سالن کنسرت Elbphilharmonie در قسمت بندری شهر هامبورگ بیشتر از آن که قرار بود، زمان برده است. اما نه تنها زمان ساخت، بلکه حتی مخارج ساخت این ساختمان ابعاد غیرمنتظره پیدا کرده است. با این وجود، این ساختمان غول‌پیکر و ناتمام بسیار دیدنی است.

هامبورگ آلمان

بازرگانان هامبورگ قبلا از این ساختمان‌های آجری بیشتر به عنوان انبار استفاده می‌کردند. افزون بر این، در این‌جا موزه و کافه‌های بسیاری وجود دارند.

هامبورگ آلمان

صدای سوت این کشتی‌های غول‌پیکر تا اواسط شهر هامبورگ می‌رسد. زمانی که آنها لنگر می‌اندازند، مردم زیادی برای تماشا به بندر می‌آیند.

هامبورگ آلمان

کسانی که در هامبورگ می‌خواهند از استرس شهر فرار کنند، می‌توانند در ساحل شنی رود Elbe به آرامش برسند. رود Elbe به دلیل پهنایش، همانند یک دریاچه است.

هامبورگ آلمان

کلیسای اصلی شهر هامبورگ، کلیسای St. Michaelis نام دارد. این کلیسا که توسط اهالی این شهر تنها „Michel" نامیده می‌شود، یکی از مهمترین نشانه‌های شهر هامبورگ است. این کلیسا برای ملوانان نیز پراهمیت است، زیرا آنها ساختمان آن را از دور می‌بینند.

راهنمای سفر به هامبورگ آلمان

هامبورگ آلمان

دریاچه آلستر در هامبورگ به هنگام شب

هامبورگ آلمان

در مورد هامبورگ آلمان بیشتر بخوانید:

گشت و گذاری در گوشه و کنار هامبورگ

تصاویر حضور آکادمی مرکزاسلامی هامبورگ درنمایشگاه بین المللی کتاب لایپزیگ



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.6 از 5 (10 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits