دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
با زیباترین دره جهان آشنا شوید+تصاویر
6
زمان مطالعه: 2 دقیقه
زیباترین دره جهان-معرفی زیباترین دره جهان-آشنایی با زیباترین دره جهان-زیباترین دره جهان کجاست-تصاویر زیباترین دره جهان-عکس های زیباترین دره جهان

شاید دره گرند کنیون یکی از معروف‌ترین دره‌های جهان باشد؛ ولی دره‌ای که در ادامه این مطلب به حضورتان معرفی می‌کنیم یکی از زیباترین و سرسبزترین دره‌های جهان به شمار می‌رود. دره‌ای که زیبایی بکر و چشم نوازش آن را به مقصد گردشگری بی‌نظیری مبدل نموده است.

زیباترین دره جهان

زیباترین دره جهان

واژه بلاید در زبان هلندی به معنای شادی و سرور است. این دره یکی از زیباترین دره‌های جهان بوده که به امتداد 25 کیلومتر و در شمال دراکنسبرگ (Drakensberg) یا "کوهستان اژدها " گسترده شده است. در حقیقت این دره با عمق تقریبی 750 متر، یکی از بزرگ‌ترین دره‌های سبز روی زمین است؛ جایی که انبوه درختان سرسبز صخره‌های سرخ ماسه سنگی را در بر گرفته‌اند.

زیباترین دره جهان

در کنار این جنگل‌های انبوه، این دره همچنین مأمن گونه‌های مختلف جانوری است که از آن جمله می‌توان به کرگدن، بزکوهی و نخستی‌های مختلف اشاره کرد. همچنین آبشارها و نقاط دیدنی بی‌شماری در این نقطه قابل مشاهده هستند.

زیباترین دره جهان

گردشگران می‌توانند با پیاده‌روی در مسیرهای خاص و یا حتی سواری با اسب، از نزدیک به گشت و گذار در این دره بپردازند. به علاوه فعالیت‌های جانبی متنوع دیگری همچون بالون سواری، قایق سواری، ماهیگیری، دوچرخه سواری و سفرهای اکتشافی با قایق روی سد بلاید نیز در این ناحیه صورت می‌گیرند.

زیباترین دره جهان

سومین دره بزرگ جهان و یکی از بزرگ‌ترین عجایب طبیعی زیبا و مسحور کننده آفریقای جنوبی، در تمام طول سال پذیرای گردشگران است؛ هر چند فصل تابستان این ناحیه مرطوب بوده و شاید چندان دلچسب نباشد.

زیباترین دره جهان

زیباترین دره جهان

زومیت



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (6 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits