دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آشنایی با بهترین هتل های تهران همراه با آدرس و تلفن
2
زمان مطالعه: 7 دقیقه
در این قسمت شما را با تعدادی از هتل های برجسته تهران آشنا می کنیم، به این امید که سفر برایتان شیرین و اقامت برایتان لذت بخش تر باشد.

اقامتی آرام در هتل های خوب تهران

بخش زیادی از لذت یک سفر، به محلی که در آن اقامت داریم و آسایش و آرامشی که از محیط دریافت می کنیم بستگی دارد.

بسیاری از هتل ها در طول زمان توانسته اند مهارت خود در هتلداری را اثبات کنند و مسافران معمولا با انتخاب این هتل ها خیالشان بابت اقامتی خوب راحت است.

هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس : 21 طبقه, 400 اتاق. این یکی از چندین ویژگیِ جدید ترین هتل 5 ستاره تهران است که در شمال شهر تهران در منطقه ای لوکس و خوش آب و هوا بنا شده؛ هتل اسپیناس پالاس.

طراحی با معماری معاصر و در عین حال متاثر از گذشته یکی از بخش هایی است که این هتل را خاص کرده است.

رستوران های مختلف آن با سراشپز های ماهر که در دو بخش رستوران "ایرانی" با موسیقی زنده و فضای سنتی و دل نشین ایرانی و بخش”لاتون”با غذاهای مدیترانه ای با منظره ای دلچسب، میتواند هر کسی با هر سلیقه ای را راضی کند.

وصف امکانات هتل وصفی طولانی ست و ما به اشاره ای به فروشگاه و گالری و فضای ورزشی و سالن بولینگ آن بسنده می کنیم.

البته نمی توان سالن های متعدد گردهمایی و اتاق های کار آن را نادیده گرفت که فضای مناسب برای پذیرایی مهمانان ویژه‌ی شما، حتی در سطح بین المللی و مقامات سیاسی، را فراهم می کند.

نمیتوان از کنار تالار های متنوع آن هم گذشت که تمام همایش ها مراسم ها کنسرت هارا، به بهترین نحو می شود در آن برگزار کرد و البته اتاق های مخصوص معلولین که می توانند راحت و بدون دغدغه از لحظاتشان در این کاخ لوکس لذت ببرند.

این هتل که با بالاترین سطح استاندارد های بین الملل ساخته شده، نزدیک به منطقه خوش آب و هوای دربند و درکه نیز هست که می توان با طی کردن فاصله کوتاهی به آنجا رفت و روز خوشی را با استنشاق هوای پاکیزه و نگاه کردن به تهران و تکاپوی آن زیر پایتان رقم زد، روزی که به یاد ماندنی خواهد بود.

اما دربند و درکه تنها انتخاب نیست، پارک ژوراسیک,برج میلاد، مجموعه اریکه ایرانیان، سورتمه تهران و حتی سالن اجلاس سران و... باعث موقعیتی شده که هتل اسپیناس پالاس مانند نگینی درخشان از پس چراغ های شهر خودنمایی کند.

و شاید علت انتخاب نام کاخ همین باشد. کاخی مجلل و با شکوه که با زیبایی ای خیره کننده به شما فرصت پادشاهی را میدهد؛ و این کاخ نگین زیبایست بر انگشتر جواهر نشان تهران

آدرس و تلفن هتل اسپیناس پالاس تهران

  • آدرس هتل اسپیناس پالاس تهران : تهران ، سعادت آباد - میدان بهرود - خیابان عابدی - خیابان 33- شماره 21
  • تلفن هتل اسپیناس پالاس تهران : 02175675

هتل هویزه تهران

هتل هویزه : از زمان جنگ ایران و عراق زمان زیادی گذشته است اما حوالی همان زمان بود که هتل هویزه نام آشنایی شد که تا امروز باقی است.

هتلی لوکس و زیبا و در عین حال اصیل و قدیمی که از سالها پیش، راحتی را به عنوان پیشکشِ مهمانانش در نظر گرفت و تا به امروز بر این اصل استوار است.

با چهار ستاره ی درخشان، تمامی امکانات خوب مورد انتظار از یک هتل لوکس و راحت را برآورده کرده است.

15طبقه و 150 اتاق دارد که در میان آنها، اتاق عقد رویایی و زیبا و حتی تجهیزات کامل یک مجموعه آبی اعم از سونا و اسپا، گنجانده شده.

سالن کنفرانس و همایش که جزء سالن های رایج هتل های لوکس است و البته رستورانی مجزا برای برگذاری سمینارها که راحتی خیال را برای برگذار کننده‌ی این جلسات به همراه دارد؛ و البته کافه ی 24 ساعته ش که جایی دنج و دلچسب است و گذراندن چند ساعت در آن حتما جذاب خواهد بود. اینها بخشی از امکانات هتل هویزه بود.

درب این هتل رو به خیابانی نام آشنا گشوده می شود که سراسر صنایع دستی زیبا و خیره کننده ست، خیابان ویلا.

و خب خیابان ویلا، خیابانی است که نمیشود از قنادی های خوب و معروفش گذشت، دانمارکی و لرد و هانس نام هایی هستند که با فاصله کمی از این هتل شیک قرار دارند و طعم اقامت در هتل هویزه را، از آنچه که هست، شیرین تر می کنند.

آدرس و تلفن هتل هویزه تهران

  • آدرس هتل هویزه تهران : تهران - تقاطع خیابان آیت الله طالقانی و استاد نجال اللهی - پلاک 115
  • تلفن هتل هویزه تهران : 02149763763

هتل امیر تهران

هتل امیر : خیابان ولیعصر از خیابان های معروف در تهران و حتی خاور میانه است. خیابانی که وصف چنار هایش را باد، به گوش همه کس رسانده و این روزها کافی شاپ های دنجش در تمام کوچه و پس کوچه های این خیابان رخنه کرده است.

در نزدیکی به همین کوچه و پس کوچه های پر از کافه، و دور از شلوغی های خیابان ولیعصر، هتل امیر با هفت طبقه و سه ستاره ی درخشانش خود نمایی میکند.هتلی که تجهیزات مدرنش از رستوران مکزیکی اش پیداست.

رستورانی که مرز ها را کنار زده است و از جایی دور تر و نا آشنا تر طعم ها را پیشکش آورده است تا در کنار هم و در این هتل آن هارا تجربه کنیم و ما هم از مرز ها جلوتر برویم.

هتل امیر با 70 اتاق و سوئیتش، نزدیک خیلی از سفارت خانه ها قرار دارد و باید بگوییم در یکی از بهترین موقعیت های اداریست.

مکان مناسب برای ملاقات و جلسات در محیطی لوکس در طولانی ترین خیابان خاور میانه. از طرفی با مراکز پوشاک و برج میلاد و بازار بزرگ و حتی میدان آزادی فاصله ی چندانی ندارد.

اینترنت و کافی شاپش در کنار تمامی امکانات، راحتی مضاعف را به ارمغان می اورد تا تجربه ی اقامتی راحت و به یاد ماندنی در میان چنار های این شهر، در هتل امیر، رقم بخورد.

آدرس و تلفن هتل امیر تهران

  • آدرس هتل امیر تهران : تهران - خیابان طالقانی _ چهارراه ایرانشهر _ پلاک 323
  • تلفن هتل امیر تهران : 02188304066

هتل لاله تهران

هتل بین المللی لاله در مرکز شهر تهران و در کنار پارک بزرگ لاله، با چشم اندازی از سلسله کوه های البرز، سرسبزی پارک و نمایی از پایتخت قرار داشته و دسترسی خوبی به مناطق مختلف شهر دارد. این هتل سیزده طبقه ای دارای 380 اتاق و سوییت با کلیه ملزومات و امکانات رفاهی می باشد.

وجود مراکز تجاری و امکانات تفریحی-ورزشی مثل استخر روباز، سونای خشک و بخار به همراه سالن ماساژ، سالن بدنسازی و بیلیارد، آرایشگاه و کادر حرفه ای و با تجربه اقامت دلچسب تری را برایتان رغم می زند.

همچنین شما می توانید غذاهای متنوع ایرانی و اروپایی و آسیای شرقی را در این هتل پنج ستاره میل کرده و از موسیقی زنده لذت ببرید.

آدرس و تلفن هتل لاله تهران

  • آدرس هتل لاله تهران : تهران - خیابان فاطمی - نبش خیابان حجاب
  • تلفن هتل لاله تهران : -

هتل هما تهران

هتل همای تهران با فضای سبز زیبایش در حوالی میدان ونک قرار دارد.این هتل پنج ستاره دسترسی خوب و آسانی به خیابان معروف تهران، ولیعصر، و مراکز حمل و نقل دارد و شما می توانید پیاده تا مرکز خرید ونک قدم بزنید.

دقت کافی در طراحی و چیدمان داخلی هتل هما، داشتن مبلمان مجلل و اتاق های راحت با چشم انداز زیبا از شهر و کوه های البرز، اینجا را محل مناسبی برای اقامت و برگزاری کنفرانس ها، گردهمایی ها و جشن ها کرده است.

از امکانات هتل هما می توان به استخر سر پوشیده همراه بوفه، سونا، جکوزی، ماساژ درمانی، سالن بدنسازی، زمین تنیس، بوفه صبحانه و همچنین رستوران هایی با غذاهای متنوع و با کیفیت اشاره کرد. رسوران معراج در طبقه بالای هتل با چشم انداز 360 درجه از تهران، ویژگی بارز هتل همای تهران است.

آدرس و تلفن هتل هما تهران

  • آدرس هتل هما تهران : تهران - میدان ونک - خیابان ولیعصر(عج) - خیابان شهید خدامی
  • تلفن هتل هما تهران : -

separator line

منبع : گشتوک



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (2 رای)  
توجه: چنانچه اطلاعات تماس موجود در (آشنایی با بهترین هتل های تهران همراه با آدرس و تلفن) ، صحیح نیست.
یا برای درخواست حذف و بروز رسانی، لطفا از طریق این فرم به ما اطلاع دهید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits