دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
معرفی ۲۰ هتل لوکس در شهر کیش + آدرس و تلفن
8
زمان مطالعه: 23 دقیقه
جزیره کیش یکی از جزیره‌های خلیج فارس و از بخش‌های بخش کیش، شهرستان بندر لنگه در استان هرمزگان و از جاهای دیدنی استان هرمزگان در جنوب ایران است . با ما در دلگرم همراه شوید تا ۲۰ هتل لوکس (۲ تا ۵ ستاره) کیش + آدرس و تلفن را به شما معرفی نماییم .

هتل های کیش

هتل نوعی مکان مسکونی اجاره‌ای است که معمولاً برای مدت کوتاه به افراد اجاره داده می‌شود. هتل‌ها از امکانات اقامتی و گردشگری شهرها به حساب می‌آیند و بیشتر مورد استفادهٔ مسافران و گردشگران قرار می‌گیرند.

قیمت هتل ها در طول سال و ایام تعطیل متغیر است

هتل داریوش کیش

هتل داریوش یک هتل پنج ستاره لوکس در شهر کیش واقع در کشور ایران است. این هتل ۱۹۰ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به لابی، رستوران، کافی شاپ، وای‌فای، استخر، سونا و جکوزی و ورزش‌های آبی اشاره کرد. هتل داریوش پرآوازه‌ترین هتل کیش است.

هتلی که خودش یکی از جاذبه‌های توریستی جزیره است و هرکس که به کیش سفر می‌کند، بازدید از آن را در برنامه‌هایش می‌گنجاند. این هتل با الهام از تخت جمشید ساخته شده و در آن همه‌ی وسایل تفریح مهیا است. دریاچه‌ی اختصاصی، چندین زمین ورزش، باغ پرندگان، کشتی تفریحی و فضایی برای ورزش‌های آبی از دیگر امکانات هتل است.

اولین آکواریوم آب شور خاورمیانه هم در هتل داریوش واقع شده است. زمین اختصاصی برای پینت‌بال و تنیس، سالن بدن‌سازی، غواصی اختصاصی و قایق‌سواری نیر به جذابیت‌های این هتل می‌افزاید. با اقامت در این هتل چشم‌انداز خوبی به جزیره و آب‌های خلیج فارس خواهید داشت.

هتل داریوش نزدیک ساحل شرقی است و دسترسی مناسبی به مراکز خرید و دیگر جاهای دیدنی کیش از جمله شهر زیرزمینی کاریز، پارک دلفین‌ها، بازار پردیس و پارک هنگام دارد.

فاصله هتل تا بازار پردیس ۲ حدود ۸۰۰ متر (۱۱ دقیقه پیاده)، تا بازار پردیس ۱ حدود ۵۰۰ متر (۶ دقیقه پیاده)، تا باغ پرندگان و پارک دلفین‌ها حدود ۵ کیلومتر (۱۱ دقیقه با ماشین) و تا کشتی یونانی حدود ۱۶ کیلومتر (۲۵ دقیقه با ماشین) است.

هتل داریوش کیش

آدرس هتل داریوش : کیش، میدان داریوش

تلفن هتل داریوش : 07644444900

هتل: پنج ستاره

اقامت 24 ساعته: 350000 تومان

divider

هتل شایان کیش

هتل شایان یک هتل پنج ستاره لوکس در شهر کیش واقع در کشور ایران است. این هتل ۱۹۳ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به وای‌فای رایگان در لابی و اتاق‌ها، پارکینگ رایگان، فروشگاه، کافی‌شاپ، کافی‌نت، فضای سبز، خشکشویی، آرایشگاه، تاکسی سرویس، آسانسور و استخر روباز اشاره کرد.

این هتل یکی از قدیمی‌ترین و باسابقه‌ترین هتل‌های جزیره کیش است. اتاق‌های این هتل مجهز به تهویه مطبوع، صندوق امانات، تلویزیون ماهواره‌ای، مینی‌بار، فضای نشیمن و حمام بوده و منظره رو به محوطه یا خلیج فارس دارند. هتل دارای چایخانه سنتی و چندین رستوران است که انواع مختلفی از غذاها را سرو می‌کنند.

همچنین امکانات بازی دارت و بیلیارد داخل هتل وجود دارد. فاصله هتل تا مرکز خرید زیتون ۵ دقیقه پیاده، مرکز تجاری کیش ۸ دقیقه پیاده، مرکز خرید ونوس ۱۰ دقیقه پیاده، مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ ۶ دقیقه با ماشین، پارک ساحلی مرجان، باغ پرندگان، پارک دلفین‌ها و فرودگاه بین‌المللی کیش ۱۰ دقیقه با ماشین، شهر زیرزمینی کاریز و شهر باستانی حریره ۱۲ دقیقه با ماشین و کشتی یونانی ۱۵ دقیقه با ماشین است.

هتل شایان کیش

آدرس هتل شایان : کیش، میدان ساحل

تلفن هتل شایان : 07644422771

هتل: پنج ستاره

اقامت 24 ساعته: 608000 تومان

divider

هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس یک هتل پنج ستاره لوکس در شهر کیش واقع در کشور ایران است. این هتل ۱۶۸ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به لابی، لاندری، پارکینگ، صندوق امانات، بیلیارد، زمین تنیس، آرایشگاه، استخر، سونا، جکوزی و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.

پارمیس یکی از بزرگ‌ترین و مجهزترین هتل‌های جزیره‌ی کیش است که در موقعیتی مناسب و نزدیک به مراکز خرید و مناطق تفریحی واقع شده است. این هتل دارای اتاق‌ها و سوییت‌های شیک و مجهز روبه دریا، رو به جزیره، سوییت مخصوص عروس و داماد و پنت هاوس است.

همچنین دارای امکاناتی نظیر باغچه، سالن ماساژ، سفره خانه سنتی و اجاره اتومبیل است. فاصله‌ی هتل تا مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ کیش ۳ دقیقه با ماشین، تا مرکز خرید مروارید کیش ۳ دقیقه با ماشین، تا مراکز خرید پردیس کیش ۴ دقیقه پیاده، تا پارک ساحلی مرجان کیش ۶ دقیقه با ماشین، تا مرکز خرید مرجان کیش ۶ دقیقه با ماشین، تا پلاژ ساحلی بانوان شهر کیش ۷ دقیقه با ماشین، تا فرودگاه کیش ۱۰ دقیقه با ماشین، تا کشتی یونانی کیش ۱۸ دقیقه با ماشین و تا مرکز خرید مروارید کیش ۱۹ دقیقه پیاده است.

هتل پارمیس کیش

آدرس هتل پارمیس : کیش، میدان پردیس

تلفن هتل پارمیس : 07644468639

هتل: پنج ستاره

اقامت 24 ساعته: 648000 تومان

divider

هتل دریایی ترنج کیش

هتل دریایی ترنج یک هتل پنج ستاره لوکس در شهر کیش واقع در کشور ایران است. این هتل ۹۸ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به پارکینگ رایگان، صندوق امانات، استخر روباز، آرایشگاه و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.

هتل دریایی ترنج اولین و زیباترین هتل دریایی در خاورمیانه است که در سال ۱۳۹۴ افتتاح شد. این هتل پنج ستاره طراحی کم نظیری دارد؛ بخشی از آن بر روی خشکی و ساحل بنا شده و بخش دیگر بر روی سطح دریا (با کف شیشه‌ای) ساخته شده است. امکانات رفاهی هتل شامل والیبال ساحلی، سالن بدنسازی، سالن اسپا و ماساژ و پارک بازی کودکان است. همچنین تمامی اتاق‌ها دارای بالکن اختصاصی با منظره‌ای نفس گیر از غروب و دریا هستند.

هتل ترنج تا کشتی یونانی کیش ۸ دقیقه با ماشین، تا فرودگاه کیش ۱۱ دقیقه با ماشین، تا مرکز خرید مروارید کیش ۱۴ دقیقه با ماشین، تا پلاژ ساحلی بانوان شهر کیش ۱۵ دقیقه با ماشین، تا مراکز خرید پردیس ۱و۲ کیش ۱۵ دقیقه با ماشین، تا مرکز خرید مرجان کیش ۱۷ دقیقه با ماشین و تا پارک ساحلی مرجان کیش ۱۷ دقیقه با ماشین فاصله دارد.

 هتل دریایی ترنج کیش

آدرس هتل دریایی ترنج : کیش - ابتدای جاده جهان - بین میدان جاسک و کلبه هور، رو به رو ایستگاه رادیویی

تلفن هتل دریایی ترنج : 07644450601

هتل: پنج ستاره

اقامت 24 ساعته: 1360000 تومان

divider

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک یک هتل پنج ستاره لوکس در شهر کیش واقع در کشور ایران است. این هتل ۱۹۰ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به لابی، لاندری، پارکینگ رایگان، فروشگاه، صندوق امانات، زمین ورزشی، جکوزی و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.

هتل مارینا پارک در بهترین و زیباترین نقطه جزیره دیدنی کیش واقع شده است که به دلیل زمین وسیع و فضای سبز آن را مارینا پارک می‌نامند. این هتل مدرن و شیک قسمتی از ساحل بسیار زیبای جزیره کیش را به خود اختصاص داده است.

فضای سبز زیبا با گونه‌های گیاهی متنوع و آب نماهای بسیار جذاب آن را در سراسر جزیره متمایز می‌سازد. در دو طرف هتل ساحل مرجانی و بسیار زیبای خلیج فارس خودنمایی می‌کند که اولین و بی‌نظیرترین مارینای کیش را در خود جای داده است. خدمات رایگان هتل شامل ترانسفر و استقبال فرودگاهی، صبحانه و نهار بوفه کامل، استخر، سونا و جکوزی است.

سالن بدنسازی، زمین تنیس، سالن ماساژ با دارا بودن انواع روش‌های ماساژ برای رفع خستگی و ایجاد نشاط برای مهمانان عزیز و سالن زیبایی بانوان از مزایا و خدمات دیگر هتل مارینا پارک است. این هتل مجهز به کلوب ورزشی، تفریحات دریایی و پارک آبی نیز است.

هتل مارینا تا پارک ساحلی مرجان کیش ۴ دقیقه با ماشین، تا مرکز خرید مرجان کیش ۴ دقیقه با ماشین، تا مراکز خرید پردیس ۱و۲ کیش ۸ دقیقه با ماشین، تا مرکز خرید مروارید کیش ۹ دقیقه با ماشین، تا پلاژ ساحلی بانوان شهر کیش ۱۳ دقیقه با ماشین، تا فرودگاه کیش ۱۴ دقیقه با ماشین و تا کشتی یونانی کیش ۲۲ دقیقه با ماشین فاصله دارد.

هتل مارینا پارک کیش

آدرس هتل مارینا پارک : جزیره کیش –بلوار مرجان – جنب برج های دو قلو– مارینا پارک هتل

تلفن هتل مارینا پارک : 076444465000

هتل: پنج ستاره

اقامت 24 ساعته: 701000 تومان

divider

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا یک هتل پنج ستاره لوکس در شهر کیش واقع در کشور ایران است. این هتل ۸۱ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می توان به لابی، آسانسور، کافی شاپ، پارکینگ رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، استخر، جکوزی و سونا اشاره کرد.

هتل پنج ستاره پارمیدا کیش یکی از هتل‌های نوساز و شیک این جزیره دیدنی است که در سال ۱۳۹۳ در ۴ طبقه و ۸۱ باب اتاق ساخته شده است. این هتل در کنار مرکز تجاری واقع شده و از موقعیت عالی جهت دسترسی به مکان‌های دیدنی و تجاری جزیره برخوردار است. این هتل دارای سه رستوران است که انواع غذاهای لذیذ ایرانی، سنتی، فرنگی و دریایی طبخ می‌کند.

هتل پارمیدا تا مراکز خرید پردیس ۱ و۲ کیش ۳ دقیقه با ماشین، تا مرکز خرید مروارید کیش ۵ دقیقه با ماشین، تا پلاژ ساحلی بانوان شهر کیش ۶ دقیقه با ماشین، تا مرکز خرید مرجان کیش ۶ دقیقه با ماشین، تا پارک ساحلی مرجان کیش ۷ دقیقه با ماشین، تا مراکز خرید پردیس ۱ و۲ کیش ۱۰ دقیقه پیاده، تا فرودگاه کیش ۱۰ دقیقه با ماشین، تا مرکز خرید مروارید کیش ۱۶ دقیقه پیاده و تا کشتی یونانی کیش ۱۹ دقیقه با ماشین فاصله دارد.

هتل پارمیدا کیش

آدرس هتل پارمیدا : کیش - خیابان رودکی - جنب ساختمان دیپلمات

تلفن هتل پارمیدا : 07644467680

هتل: پنج ستاره

اقامت 24 ساعته: 350000 تومان

divider

هتل سورینت صدف کیش

هتل سورینت صدف یک هتل چهار ستاره لوکس در شهر کیش واقع در کشور ایران است. این هتل ۵۵ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به تاکسی سرویس، پارکینگ رایگان، صندوق امانات، سالن بیلیارد، بولینگ، اینترنت، استخر سر باز استاندارد و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.هتل در نزدیکی بازار و روبه روی دانشگاه کیش واقع شده است.

هتل سورینت صدف تا مرکز خرید مروارید کیش۳ دقیقه با ماشین، تا پلاژ ساحلی بانوان شهر کیش ۵ دقیقه با ماشین، تا مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ کیش ۵ دقیقه با ماشین، تا مرکز خرید مرجان کیش ۸ دقیقه با ماشین، تا پارک ساحلی مرجان کیش ۸ دقیقه با ماشین، تا فرودگاه کیش ۹ دقیقه با ماشین، تا مرکز خرید مروارید کیش ۱۰ دقیقه پیاده، تا کشتی یونانی کیش ۱۷ دقیقه با ماشین و تا مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ کیش ۲۰ دقیقه پیاده فاصله دارد.

هتل سورینت صدف کیش

آدرس هتل سورینت صدف : کیش - میدان امیرکبیر - بلوار دانش

تلفن هتل سورینت صدف : 0764442059

هتل: چهار ستاره

اقامت 24 ساعته: 420000 تومان

divider

هتل ارم کیش

هتل ارم یک هتل چهار ستاره لوکس در شهر کیش واقع در کشور ایران است. این هتل ۲۴۵ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به آرایشگاه، پارکینگ رایگان، سالن اجتماعات، ۲ استخر، جکوزی، پذیرش ۲۴ ساعته، دو سالن آمفی تئاتر ۵۰ و ۴۰۰ نفره، بیلیارد، سالن بدنسازی و خودپرداز اشاره کرد.

هتل بزرگ ارم در زمینى به مساحت ۵۰،۰۰۰ متر مربع در شمال شرقى جزیره زیباى کیش با زیر بنای ۴۳،۰۰۰ مترمربع احداث شده است. از ویژگى‌هاى منحصر به فرد این مجموعه مشرف به دریا بودن ۷۰ درصد از اتاق‌های آن است.

هتل تا مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ کیش ۲ دقیقه با ماشین، تا پارک ساحلی مرجان کیش ۵ دقیقه با ماشین، تا مرکز خرید مرجان کیش ۵ دقیقه با ماشین، تا مرکز خرید مروارید کیش ۵ دقیقه با ماشین، تا پلاژ ساحلی بانوان شهر کیش ۹ دقیقه با ماشین، تا مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ کیش ۹ دقیقه پیاده، تا فرودگاه کیش ۱۰ دقیقه با ماشین و تا کشتی یونانی کیش ۱۸ دقیقه با ماشین فاصله دارد.

هتل ارم کیش

آدرس هتل ارم : کیش - بلوار خیام

تلفن هتل ارم : 07644446342

هتل: چهار ستاره

اقامت 24 ساعته: 360000 تومان

divider

هتل هلیا کیش

هتل هلیا یک هتل چهار ستاره لوکس در شهر کیش واقع در کشور ایران است. این هتل ۶۲ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به لابی، آسانسور، کافی شاپ، صندوق امانات، سالن اجتماعات و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد. هتل هلیا، مابین دو میدان امیرکبیر و ساحل با فاصله‌ای کم از دریا و مراکز خرید، در نوار سیاحتی جزیره زیبای کیش واقع شده است. هتل دارای اتاق‌های دو تخته، سه، چهار و پنج تخته است.

تمامی اتاق‌ها مجهز به تلویزیون LCD، صندوق امانات شخصی و یخچال با مینی بار شارژ شده هستند. لابی زیبای هتل همراه با کافی شاپ ۲۴ ساعته و اینترنت فعال بوده، همچنین محوطه زیبای داخل هتل سرسبز با آبنماهای زیبا و سرویس کافی شاپ آماده پذیرایی از میهمانان عزیز است.

رستوران زیبای هتل با وعده‌های صبحانه با بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی آماده پذیرایی میهمانان عزیز داخل و خارج از هتل است.

هتل هلیا تا تا کشتی یونانی کیش ۱۶ دقیقه با ماشین، تا مرکز خرید مروارید کیش ۲ دقیقه با ماشین، تا مرکز خرید مرجان کیش ۷ دقیقه با ماشین، تا فرودگاه حدود ۵.۳ کیلومتر (۸ دقیقه با اتومبیل)، تا اولین مرکز خرید( مرکز خرید زیتون) تقریباْ ۱۵۰ متر فاصله دارد که با ادامه مسیر و ورود به بلوار فردوسی بازارهای پانیذ، هایپر مارکت، پردیس ۱ و پردیس ۲ را پیش رو خواهید داشت. همچنین هتل تا ساحل حدود ۵۰۰ متر فاصله دارد.

هتل هلیا کیش

آدرس هتل هلیا : کیش، میدان ساحل، روبه روی بازار زیتون

تلفن هتل هلیا : 07644424504

هتل: چهار ستاره

divider

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس یک هتل چهار ستاره لوکس در شهر کیش واقع در کشور ایران است. این هتل ۶۴ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به لابی، آسانسور، کافی شاپ، پارکینگ رایگان، صندوق امانات، سونا، جکوزی و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد. این هتل با ۴ طبقه و ۶۴ واحد اتاق که ظرفیت ۱۲۸ نفر دارد در سال ۱۳۸۷ افتتاح شده که نزدیک به بازار پردیس واقع شده و یکی ازهتل‌های نوساز جزیره کیش است که در شمال شرقی جزیره واقع شده است.

نزدیکی به بازار پردیس ۱ از ویژگی های بارز این هتل است. هتل تا مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ کیش ۲ دقیقه با ماشین، تا مرکز خرید مروارید کیش ۴ دقیقه با ماشین، تا پارک ساحلی مرجان کیش ۶ دقیقه با ماشین، تا مرکز خرید مرجان کیش ۶ قیقه با ماشین، تا مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ کیش ۶ دقیقه پیاده، تا پلاژ ساحلی بانوان شهر کیش ۷ دقیقه با ماشین، تا فرودگاه کیش ۹ دقیقه با ماشین، تا مرکز خرید مروارید کیش ۱۸ دقیقه پیاده و تا کشتی یونانی کیش ۱۹ دقیقه با ماشین فاصله دارد.

هتل آرامیس کیش

آدرس هتل آرامیس : کیش، میدان پردیس

تلفن هتل آرامیس : 0764442399

هتل: چهار ستاره

اقامت 24 ساعته: 330000 تومان

divider

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا یک هتل چهار ستاره لوکس در شهر کیش واقع در کشور ایران است. این هتل۵۸ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به وای‌فای رایگان در لابی و اینترنت در اتاق‌ها، پارکینگ رایگان، لابی، آسانسور و چایخانه اشاره کرد.

اتاق‌های این هتل مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، مینی‌بار، فضای نشیمن و حمام هستند. همچنین هتل دارای ۲ رستوران و کافی‌شاپ است.

فاصله هتل تا مرکز خرید زیتون ۳ دقیقه با ماشین، مرکز تجاری کیش ۴ دقیقه با ماشین، مراکز خرید پردیس ۱ و ۷ ۲ دقیقه با ماشین، باغ پرندگان و پارک دلفین‌ها ۸ دقیقه با ماشین، پارک مرجان، مرکز خرید مرجان و شهر باستانی حریره ۱۰ دقیقه با ماشین، شهر زیرزمینی کاریز ۱۲ دقیقه با ماشین، کشتی یونانی ۱۵ دقیقه با ماشین و فرودگاه بین‌المللی کیش ۸ دقیقه با ماشین است.

هتل گاردنیا کیش

آدرس هتل گاردنیا : کیش، بین میدان امیر کبیر و حافظ، بلوار هرمز

تلفن هتل گاردنیا: 0764444315

هتل: چهار ستاره

اقامت 24 ساعته: 320000 تومان

divider

هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو یک هتل چهار ستاره لوکس در شهر کیش واقع در کشور ایران است. این هتل ۲۰۰ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به وای‌فای رایگان، پارکینگ رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات تهیه بلیط، خدمات تور، لابی، آسانسور، کافی‌شاپ، خشکشویی، زمین تنیس و تاکسی سرویس اشاره کرد.

اتاق‌های این هتل مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای، مینی‌بار، دستگاه چای ساز، فضای نشیمن و حمام هستند. رستوران هتل انواع غذاها را سرو می‌کند.

همچنین هتل دارای کافی‌شاپ است. فاصله هتل تا مرکز خرید زیتون و مرکز تجاری کیش ۳ دقیقه با ماشین، پارک مرجان، شهر زیرزمینی کاریز، شهر باستانی حریره و باغ پرندگان و پارک دلفین‌ها و مرکز خرید مرجان ۱۰ دقیقه با ماشین، مراکز خرید پردیس ۱ و ۷ ۲ دقیقه با ماشین، کشتی یونانی ۱۵ دقیقه با ماشین و فرودگاه بین‌المللی کیش ۸ دقیقه با ماشین است.

هتل فلامینگو کیش

آدرس هتل فلامینگو : کیش، میدان امیر کبیر، بلوار دریا

تلفن هتل فلامینگو : 07644424130

هتل: چهار ستاره

اقامت 24 ساعته: 380000 تومان

divider

هتل آنا کیش

هتل آنا یک هتل سه ستاره میان‌رده در شهر کیش واقع در کشور ایران است. این هتل ۶۸ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به صندوق امانات، پارکینگ رایگان، خشکشویی، صندوق امانات و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.

هتل آنا در نزدیکی دو بازار معروف به نام‌های مروارید و زیتون قرار گرفته است. هتل تا مرکز خرید مروارید کیش ۲ دقیقه با ماشین، تا مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ کیش ۴ دقیقه با ماشین، تا پلاژ ساحلی بانوان شهر کیش ۶ دقیقه با ماشین، تا پارک ساحلی مرجان کیش ۸ دقیقه با ماشین، تا مرکز خرید مرجان کیش ۸ دقیقه با ماشین، تا فرودگاه کیش ۸ دقیقه با ماشین، تا مرکز خرید مروارید کیش ۱۰ دقیقه پیاده، تا کشتی یونانی کیش ۱۸ دقیقه با ماشین و تا مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ کیش ۲۰ دقیقه پیاده فاصله دارد.

هتل آنا کیش

آدرس هتل آنا : کیش، میدان امیرکبیر، جنب پاساژ پارس نیک

تلفن هتل آنا : 07644424120

هتل: سه ستاره

اقامت 24 ساعته: 340000 تومان

divider

هتل تماشا کیش

هتل تماشا یک هتل سه ستاره میان‌رده در شهر کیش واقع در کشور ایران است. این هتل ۶۲ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می توان به لابی، آسانسور، کافی شاپ، صندوق امانات و پارکینگ رایگان اشاره کرد. هتل تماشا حدود ۱۰ دقیقه تا فرودگاه و ۸ دقیقه تا بازار فاصله دارد.

یک ویژگی‌ خوب هتل تخفیف ۵۰ درصدی پارک دلفین‌ها به مهمانان گرامی است. هتل تا مرکز خرید مروارید کیش۳ دقیقه با ماشین، تا مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ کیش ۴ دقیقه با ماشین، تا پلاژ ساحلی بانوان شهر کیش ۶ دقیقه با ماشین، تا پارک ساحلی مرجان کیش ۷ دقیقه با ماشین، تا مرکز خرید مرجان کیش ۷ دقیقه با ماشین، تا فرودگاه کیش ۸ دقیقه با ماشین، تا مرکز خرید مروارید کیش ۱۰ دقیقه پیاده، تا مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ کیش ۱۳ دقیقه پیاده و تا کشتی یونانی کیش ۱۸ دقیقه با ماشین فاصله دارد.

هتل تماشا کیش

آدرس هتل تماشا : کیش، میدان امیر کبیر

تلفن هتل تماشا : 05138689005

هتل: سه ستاره

اقامت 24 ساعته: 250000 تومان

divider

هتل سارا کیش

هتل سارا یک هتل سه ستاره میان‌رده در شهر کیش واقع در کشور ایران است. این هتل ۷۲ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می توان به لابی، آسانسور، کافی شاپ، صندوق امانات، پارکینگ رایگان، وای‌فای رایگان در لابی و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد. هتل به بازارها نظیر پردیس یک و دو، مرکز تجاری پانیذ، هایپر مارکت، دریا، اسکله، اماکن تفریحی و گردشگری، ادارات و بانک ها دسترسی آسان دارد.

هتل سارا تا مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ کیش ۲ دقیقه با ماشین، تا مرکز خرید مروارید کیش ۴ دقیقه با ماشین، تا مرکز خرید مرجان کیش ۵ دقیقه با ماشین، تا مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ کیش ۶ دقیقه پیاده، تا پارک ساحلی مرجان کیش ۶ دقیقه با ماشین، تا پلاژ ساحلی بانوان شهر کیش ۶ دقیقه با ماشین، تا فرودگاه کیش ۹ دقیقه با ماشین، تا کشتی یونانی کیش ۱۸ دقیقه با ماشین و تا مرکز خرید مروارید کیش ۱۹ دقیقه پیاده فاصله دارد.

هتل سارا کیش

آدرس هتل سارا : کیش، جنب بازار پردیسان، خیابان رودکی

تلفن هتل سارا: 07644423700

هتل: سه ستاره

اقامت 24 ساعته: 320000 تومان

divider

هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز یک هتل سه ستاره میان‌رده در شهر کیش واقع در کشور ایران است. این هتل ۴۹ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به خود پرداز، وای‌فای رایگان در لابی، پارکینگ رایگان، صندوق امانات، تاکسی سرویس، کافی شاپ و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد. هتل در مرکز جزیره در نزدیکی بازارهای پردیس ۱ و ۲ قرار دارد.

هتل سان رایز تا مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ کیش ۳ دقیقه با ماشین، تا مرکز خرید مروارید کیش ۴ دقیقه با ماشین، تا مرکز خرید مرجان کیش ۶ دقیقه با ماشین، تا پارک ساحلی مرجان کیش ۶ دقیقه با ماشین، تا پلاژ ساحلی بانوان شهر کیش ۷ دقیقه با ماشین، تا مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ کیش ۹ دقیقه پیاده، تا فرودگاه کیش ۹ دقیقه با ماشین، تا کشتی یونانی کیش ۱۷ دقیقه با ماشین و تا مرکز خرید مروارید کیش ۱۹ دقیقه پیاده فاصله دارد.

هتل سان رایز

آدرس هتل سان رایز: کیش، مقابل پردیس دو

تلفن هتل سان رایز: 07644467501

هتل: سه ستاره

اقامت 24 ساعته: 230000 تومان

divider

هتل پارسیان کیش

هتل پارسیان یک هتل سه ستاره میان‌رده در جزیره کیش واقع در کشور ایران است. این هتل ۹۸ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به تاکسی سرویس، سرویس اتاق، پارکینگ رایگان، آرایشگاه، صندوق امانات و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.

هتل دسترسی آسانی به بازارهای مشهور مانند زیتون و اسکله تفریحی دارد. همچنین هایپرمارکت و پانیذ و پردیس هم نزدیک هستند که چند دقیقه پیاده تا آنها راه است.

هتل پارسیان تا مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ کیش ۳ دقیقه با ماشین، تا مرکز خرید مروارید کیش ۳ دقیقه با ماشین، تا پلاژ ساحلی بانوان شهر کیش ۶ دقیقه با ماشین، تا پارک ساحلی مرجان کیش ۸ دقیقه با ماشین، تا مرکز خرید مرجان کیش ۸ دقیقه با ماشین، تا مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ کیش ۹ دقیقه پیاده، تا فرودگاه کیش ۱۰ دقیقه با ماشین، تا مرکز خرید مروارید کیش ۱۶ دقیقه پیاده و تا کشتی یونانی کیش ۱۸ دقیقه با ماشین فاصله دارد.

هتل پارسیان کیش

آدرس هتل پارسیان : کیش، میدان ساحل، بین بازار مرکزی تجاری و زیتون، روبه‌روی تالار شهر

تلفن هتل پارسیان : 07644424991

هتل: سه ستاره

اقامت 24 ساعته: 320000 تومان

divider

هتل ریان قائم کیش

هتل رٌیان قائم یک هتل سه ستاره میان‌رده در شهر کیش واقع در کشور ایران است. این هتل ۸۰ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به وای‌فای رایگان در لابی، پارکینگ رایگان، آسانسور، کافی‌شاپ، تاکسی سرویس، سرویس اتاق و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.

اتاق‌های این هتل مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون، یخچال، فضای نشیمن و حمام هستند. رستوران این هتل انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی را سرو می‌کند. همچنین هتل دارای کافی‌شاپ است.

فاصله هتل رٌیان قائم تا مرکز خرید زیتون ۲ دقیقه پیاده، مرکز تجاری کیش ۳ دقیقه با ماشین، مرکز خرید مرجان، باغ پرندگان و پارک دلفین‌ها ۷ دقیقه با ماشین، مراکز خرید پردیس ۱ و ۶ ۲ دقیقه با ماشین، پارک مرجان ۸ دقیقه با ماشین، کشتی یونانی ۱۳ دقیقه با ماشین، شهر زیرزمینی کاریز و شهر باستانی حریره ۱۰ دقیقه با ماشین و فرودگاه بین‌المللی کیش ۷ دقیقه با ماشین است.

هتل ریان قائم کیش

آدرس هتل ریان قائم : کیش، بلوار ساحل، مقابل بازار زیتون

تلفن هتل ریان قائم : 07644424410

هتل: سه ستاره

اقامت 24 ساعته: 227000 تومان

divider

هتل شایلی کیش

هتل شایلی یک هتل سه ستاره میان رده در شهر کیش واقع در کشور ایران است. این هتل ۴۰ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به لابی، کافی شاپ، نمازخانه، رستوران، فضای سبز، اعلام حریق، پارکینگ و اینترنت در لابی و اتاق اشاره کرد. هتل شایلی (هتل عالی قاپو سابق) در سال ۱۳۸۵ افتتاح شد و در سال ۱۳۹۴ بازسازی شده است.

هتل شایلی تا مرکز خرید مروارید کیش ۳ دقیقه (با ماشین)، تا مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ کیش ۵ دقیقه (با ماشین)، تا پلاژ ساحلی بانوان شهر کیش ۷ دقیقه (با ماشین)، تا فرودگاه کیش ۸ دقیقه (با ماشین)، تا مرکز خرید مرجان کیش ۹ دقیقه (با ماشین)، تا پارک ساحلی مرجان کیش ۹ دقیقه (با ماشین)، تا مرکز خرید مروارید کیش ۱۲ دقیقه پیاده، تا کشتی یونانی کیش ۱۷ دقیقه (با ماشین) و تا مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ کیش ۲۰ دقیقه پیاده فاصله دارد.

هتل شایلی کیش

آدرس هتل شایلی : کیش، بلوار دریا

هتل: سه ستاره

اقامت 24 ساعته: 315000 تومان

divider

هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ یک هتل دو ستاره اقتصادی در شهر کیش واقع در کشور ایران است. این هتل ۶۴ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به لابی، کافی شاپ، صندوق امانات و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد. این هتل در بهترین موقعیت رو به بازار مروارید قرار دارد. همچنین هتل به پردیس‌ ۱ و ۲، رویا مال و هایپر و مجتمع تجاری و زیتون بسیار نزدیک است.

هتل پانیذ تا مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ کیش ۳ دقیقه با ماشین، تا مرکز خرید مروارید کیش ۳ دقیقه با ماشین، تا پارک ساحلی مرجان کیش ۶ دقیقه با ماشین، تا مرکز خرید مرجان کیش ۶ دقیقه با ماشین، تا مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ کیش ۷ دقیقه پیاده، تا پلاژ ساحلی بانوان شهر کیش ۷ دقیقه با ماشین، تا فرودگاه کیش ۹ دقیقه با ماشین، تا کشتی یونانی کیش ۱۷ دقیقه با ماشین و تا مرکز خرید مروارید کیش ۱۸ دقیقه پیاده فاصله دارد.

هتل پانیذ کیش

آدرس هتل پانیذ : کیش، بلوار رودکی، جنب هتل آرام

تلفن هتل پانیذ : 07644467381

هتل: دو ستاره

اقامت 24 ساعته: 165000 تومان

divider

بیشتر بخوانید:

معرفی ۲۰ هتل لوکس شهر اصفهان + آدرس و تلفن

معرفی ۲۰ هتل لوکس شهر شیراز + آدرس و تلفن

معرفی ۲۰ هتل لوکس (۲ تا ۵ ستاره) در استان گیلان + آدرس و تلفن

معرفی ۲۰ هتل لوکس (۲ تا ۵ ستاره) در شهر سرعین + آدرس و تلفن



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (8 رای)  
توجه: چنانچه اطلاعات تماس موجود در (معرفی ۲۰ هتل لوکس در شهر کیش + آدرس و تلفن) ، صحیح نیست.
یا برای درخواست حذف و بروز رسانی، لطفا از طریق این فرم به ما اطلاع دهید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits