دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چرا باید به کیش سفر کنیم؟
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
جزیره کیش با جاذبه های گردشگری و ساحل منحصربه فردی که دارد در همه فصول یکی از پر طرفدارترین مقاصد گردشگرهای داخلی است .

جزیره کیش با جاذبه های گردشگری و ساحل منحصربه فردی که دارد در همه فصول یکی از پر طرفدارترین مقاصد گردشگرهای داخلی است .

مهمترین دلیلی که کیش را به عنوان نگین درخشان ایران، منحصربه فرد میکند سواحل زیبای آن با شن های سفید دوست داشتنی است .

طبق گفته کارشناسان گردشگری ساحل کیش جزو برترین سواحل شن سفید دنیاست.

سواحلی که علاوه بر زیبایی غیر قابل وصف، از نظر درمانی هم فواید بسیاری برای شناگران دارد. درواقع شنا کردن در آب شفاف کیش به هیچ عنوان قابل مقایسه با آب ساحل دریای خزر نیست.

کیش به دلیل اینکه به عنوان یک شهر توریستی معتبر شناخته شده است، از نظر شهرسازی بیشتر فضایی شبیه به کشور هایی خارجی دارد تا سایر شهرستان های داخی. خیابان های بسیار زیبا و همیشه تمیز و فروشگاه های شیک و نخل های زیبا که در کنار این خیابان ها خودنمایی میکند.

جالب است که بدانید که کیش قوانین سختگیرانه ای هم برای رانندگان دارد که این موضوع باعث ایجاد آرامش بیشتر این جزیره شده است. به عنوان مثال سرعت بیش از حد قطعا شامل جریمه میشود . اگر خودرو کاملا تمیز نباشد نیز جریمه خواهد داشت که این باعث تمیزی همیشگی خودرو ها شده است و همچنین هیچ خودرویی با سن بیشتر از 5 سال نمیتواند در این شهر تردد کنند، بنابراین همیشه شما فقط خودرو های تمیز و جدید را مشاهده که برخلاف سایر شهر های ایران ، با نظم و آرامش قابل توجهی در حال تردد هستند.

چرا باید به کیش سفر کنیم؟

مسافران علاوه بر امکان خرید تور کیش که توسط شرکت ها معتبر مانند آژانس هواپیمایی چهار فصل ارائه میشود، از طریق خودرو شخصی و قطار هم میتوانند به یکی از بنادر چارک یا بندر آفتاب بروند و بوسیله کشتی به کیش سفر کنند.

اما با توجه به مسافت زیاد و هزینه‌های جانبی نظیر سوخت، غذا و استهلاک قطعات و... بهترین گزینه برای سفر به کیش ، خرید تور کیش و پرواز هوایی است.

در تعطیلات نوروز و تابستان هتل ها و اماکن اقامتی سریعا پر می شوند و اگر قصد سفر در این ایام را دارید باید بلیط کیش و هتل خود را از قبل رزرو کنید تا دچار مشکل نشوید.

جاذبه های گردشگری معروف کیش:

پارک ساحلی میرمهنا

این پارک و اسکله تفریحی از جمله مراکز تفریحی کیش به شمار می رود که در شمال غربی کیش واقع شده است. این پارک ساحلی از امکاناتی نظیر تفریحی، آلاچیق و پیاده‌روی برخوردار است. گردشگرانی که به ماهیگیری علاقه مند هستند اسکله پارک ساحلی میرمهنا مکان بسیار مناسبی می باشد.

پارک ساحلی سیمرغ

این پارک ساحلی در جنوب شرقی کیش و در کنار پارک دلفین‌ها قرار دارد و دارای امکاناتی نظیر پارک بازی کودکان، آلاچیق، تفریحات دریایی، مسیر پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری و زمین‌ برای ورزش‌های مختلف می باشد.

چرا باید به کیش سفر کنیم؟

غواصی در کیش

غواصی در آب های زلال دریای خلیج فارس یکی از جاذبه های پرطرفدار این جزیره زیباست و سالانه غواصان و جوانان علاقه‌مند به دنیای زیر آب از امکانات کیش استفاده میکنند.

اجاره خودرو های لوکس

یکی از جاذبه‌هایی که جوانان را از سراسر کشور جذب خود میکند امکان اجاره کردن خودرو های لوکس و خودرو های آمریکایی است که فقط در کیش ارائه میشود. خودرو هایی که در خیابان های زیبای کیش همیشه دلربایی میکنند.

شما میتوانید براحتی خودروی مورد نظرتان را برای یک یا چند روز اجاره کنید.

هتل های لوکس

جزیره کیش باوجود اینکه وسعت زیادی ندارد، اما بدلیل جذابیت های توریستی، بیشترین تعداد هتل را نسبت سایر شهر های ایران دارد. از هتل هایی مانند هتل شایان کیش که با امکانات بسیار عالی و قیمت مناسب ارائه میشوند تا هتل های لاکچری مانند هتل ترنج و هتل داریوش که مسافران با توجه به بودجه خود انتخاب میکنند.

آژانس مسافرتی چهارفصل

شرکت رويای جهانگردی چهارفصل، مجری برگزیده تورهای كيش و برنده لوح تقدیر از چهارمين نمايشگاه صنعت گردشگری است. همچنین مجموعه چهارفصل زير نظر اداره كل ميراث فرهنگی صنايع دستی و گردشگری استان تهران و سازمان هواپیمایی كشوری جمهوری اسلامی ايران است و بهترین قیمت تور کیش را به مسافران ارائه میدهد.

منبع : ویرلن



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits