دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بهترین مقاصد گردشگری خارجی در فصل پائیز
0
زمان مطالعه: 11 دقیقه
سفرهای خارجی مناسب برای فصل پائیز: سفر به اعماق دریای آبی با تور ویتنام - استراحت در هتل‌های استاندارد و لوکس تابستانی با تور آنتالیا - آدرنالین فرزندانتان را در طبیعت شگفت‌انگیز با تور بالی بالا ببرید - چشیدن بهترین غذاهای دریایی در ساحل با تور...

تصمیم به سفر بگیرید و پاییز متفاوتی برای خودتان بسازید. در این فصل می‌توانید آب و هوای مختلفی را تجربه کنید و یا با بهترین قیمت و ارزان‌ترین هزینه تفریحات ساحلی و بازی‌های آبی را امتحان کنید. با این فهرست هماهنگ باشید و برای سفر به یکی از بهترین مقاصد گردشگری همراه شوید.

سفر به اعماق دریای آبی با تور ویتنام

تور ویتنام، مسافرت به دنیای مدرن و کلاسیک است. ویتنام کشوری ساحلی است که علاوه بر تفریح‌ها و گشت و کذارهای دریایی، دیدنی‌های فرهنگی هم دارد. در حقیقت شما با قیمتی متفاوت به سفری لوکس و لاکچری می‌روید و قدم به کشوری دیدنی وزیبا می‌گذارید که به تازگی درهای خود را برای گردشگران باز کرده است.

سفری پاییزی به ویتنام شک نکنید که یکی از بهترین انتخاب‌های مسافرتی‌تان است. برنامه‌های این سفر و استانداردهای بالا و خدمات ویژه‌‌ی گردشگری در ویتنام، اینجا را به انتخاب اول توریست‌های اروپایی هم تبدیل کرده است، ساحل‌های مشهور ویتنام از جذابیت‌های توریستی اینجا است و اقامت در بهترین هتل‌های ساحلی به مسافران این فرصت را می دهد که در آرامش استراحت و از خدمات ماساژ و یا بازی‌های آبی لذت ببرند. سرگرمی‌های ساحلی و بازی‌های آبی تنها جذابیت‌های ویتانم نیست، بازار بن‌تان یکی از مهم‌ترین‌های آن است؛ قدیمی‌ترین بازار ویتنام که در همه‌ی این سالها در فراز و نشیب‌های جنگ و مشکلات اقتصادی پابرجا بوده است. علاوه بر اینکه به شما فرصت خوبی می‌دهد تا سوغاتی‌های جذابی را از این کشور با خود به ایران ببرید، نمادی از ساختار قدیمی و معماری گذشته‌ی شهر است که برای عکس‌های اینستاگرامی بسیار مناسب است.

کلیسای نتردام را هم ببینید، ساخته‌ی بشری که همه‌ی مصالح آن از فرانسه آمد و در قرن 19 به بهترین نحو و به سبک معماری‌های اروپایی ساخته شد پیشنهاد می‌کنیم در اینجا هم عکس‌های به یادماندنی بگیرید. برای تکمیل کردن آرامشتان، قایق‌سواری در آبی‌های نیلگون و خوابیدن در آن در میانه‌ی آب و آفتاب گرفتن در کشی را هم حتما در برنامه‌های خود بگذارید.

برای سفر به ویتنام، حتما بعد از هماهنگی با کارشماس‌های آژانس مقتدر سیر برای اخذ ویزای ویتنام اقدام کنید و بدانید که راهنمای دایمی فارسی زبانی که در طول سفر همراه شماست، امکان استفاده‌ی مناسب از همه‌ی تفریح‌ها را برایتان فراهم می‌کند.

ویتنام

استراحت در هتل‌های استاندارد و لوکس تابستانی با تور آنتالیا

تور لحظه آخری آنتالیا را همیشه در انتخاب‌هایتان بگذارید. به‌خصوص اگر دوست دارید که خاطره‌انگیز و بهترین سفر را با خانواده‌تان داشته باشید. بهتر است بدانید از مهم‌ترین ویژگی‌های آنتالیا وجود بهترین هتل‌های پنج ستاره لوکس و چهار ستاره‌های خوب دنیا است که سواحل لارا و کمر را به شهرت رساندند.

حالا که در فصل پاییز با تورهای آژانس مقتدر سیر همراه می‌شوید، بدانید که با بهترین قیمت‌ها و با استفاده از تخفیف‌های فصلی می‌توانید میهمان لوکس‌ترین و شناخته‌شده‌ترین هتل‌های آنتالیا شوید.

این هتل‌ها را می توانید در وب‌سایت مقتدر سیر ببینید و پس از بررسی خدمات هر یک، مناسب‌ترین را انتخاب کنید.

در بسیاری از این هتل‌ها تغییرات دمایی در فصل پاییز، شرایط تفریح و یا سرگرمی‌های آبی تغییر نمی‌کند. حتما در این هتل‌ها به استخرهای آب‌گرم بروید و حسابی آب‌تنی کنید و اتفاقا از خدمات ویژه و ۲۴ ساعته‌ی سرو غذا و نوشیدنی‌های خنک استفاده کنید. جذابیت این هتل‌ها آنقدر زیاد است که در برخی موارد مسافران تنها یک ‌روز و آن هم برای خرید سوغاتی از هتل‌ها خارج می‌شوند و طول مدت تعطیلاتشان را در هتل استراحت می‌کنند.

اما به شما پیشنهاد می‌دهیم که در میان استراحتتان در هتل با کمک راهنماهای فارسی زبان آژانس مقتدر سیر حتما در برنامه‌های تور یک‌روزه شرکت کنید. تورهای یک روزه بازدید از آسپندوس از همان مشهورها است. آسپندوس در حقیقت محل نمایش رومی و طبق گفته‌ها از برترین‌های دنیا و از جاذبه‌های مشهور ترکیه است و اوج شکوه آن به قرون دوم و سوم بر می‌گردد. البته هم‌اکنون به جز بخش اجرای نمایش که به طور کامل بازسازی شده و گنجایش ۱۵هزار نفر را در خود دارد، باقی آن ویرانه است که باز هم برای گردشگران جذاب است.

به شما پیشنهاد می‌کنیم بعد از گشت و گذار در شهر، برای خرید به مال‌ها و مراکز خرید آنتالیا هم بروید و در این فصل از حراج‌های فصلی ترکیه خریدهای خوب و مقرون به صرفه‌ای انجام دهید. به وب سایت آژانس مقتدر سیر سر بزنید و برنامه‌ی مورد نظر خود را انتخاب کنید و مسافر تور آنتالیا شوید.

آدرنالین فرزندانتان را در طبیعت شگفت‌انگیز با تور بالی بالا ببرید

تور بالی تجربه‌ا‌ی تابستانی است. در این سفر در حقیقت شما وارد بهشت می‌شوید، چون اینجا زیباترین جزیره‌ی دنیا است و گردشگران به یادماندنی‌ترین خاطرات رمانتیک‌ و عاشقانه‌شان را در همین جا ثبت می‌کنند.

هم می‌توانید عاشقی کنید و هم برای ریلکس کردن و آرام شدن در زیباترین هتل‌ها اقامت کنید. با هیجان و ورزش در ساحل‌های بالی همراه شوید و یا سرگرمی‌های ورزشی و تفریحی را در هتل‌ها و اقامتگاه‌های لوکس را تجربه کنید. ساحل‌های اختصاصی هیجان‌انگیز، استخر‌های آب گرم مخصوص با زیباترین منظره و اتاق‌های ماساژ ویژه برای زوج‌های جوان، فقط بخشی از این خدمات استثنایی است که می تواند سفری رویایی را برای شما بسازد.

بالی معمولا یکی از اصلی‌ترین انتخاب‌های زوج‌های جوان است که عاشقانه‌ترین تصاویر را در بهترین منظره‌های طبیعی دنیا ثبت کنند.

اما نگران نباشید و برای سفر خانوادگی‌تان در بالی هم برنامه‌ریزی کنید، چرا که بالی گزینه‌ی خوبی است و آدرنالین را در فرزندانتان بالا می‌برد! در همه‌ی زمان سفر می‌توانید برای فرزندانتان برنامه‌ریزی کنید، با خیال راحت فرزندانتان را به بهترین مربی‌ها بسپارید و اجازه‌ دهید سقوط آزاد و یا پیاده‌روی زیر آب و غواصی را امتحان کنید. در بالی اینقدر به این موضوع توجه شده که حتی هتل‌های ویژه‌ای برای خانواده‌ها ساخته‌اند که فرزندان هم از سفر لذت ببرند. یکی از مشهورترین این مکان‌ها اقامتگاه Elephant Safari park که در شمال بالی هتلی لوکس است که اتاق‌های اقامتگاه با بهترین امکانت تزیین شده و در نزدیکی پناهگاه بزرگی از فیل ها قرار دارد که عملا سافاری کوچکی در نزدیک آن است. محیط جذاب این اقامتگاه آنقدر دلچسب است که بعید به‌نظر می رسد فرزندتان از این سفر راضی به ایران برنگردند! تصور کنید لحظه‌ای که در این باغ بی نظیر در حال صرف شام هستید، فیل مادر و بچه‌فیل کوچکی با آرامش از کنار میز شما بگذرند.

کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر شما را راهنمایی می‌کنند که پس از اخذ ویزای بالی ، بهترین تور را انتخاب کنید و با اقامت در هتل‌های لوکس این جزیره، سفر خوبی را داشته باشید.

بالی

چشیدن بهترین غذاهای دریایی در ساحل با تور بدروم

تور بدروم ، به شما نشان می‌دهد که ییلاق هیجان‌انگیز ترک‌ها چگونه این روزها به یکی از بهترین مقاصد گردشگری تبدیل شده است. پاییز در کنار ساحل‌های آرام بدروم هیجان‌انگیزتر از پاییز است، چون شما تنها با در دست داشتن گذرنامه‌ی معتبر مقیم یکی از ارزان‌ترین شهرهای ترکیه می‌شوید و اتفاقا می‌توانید بهترین خاطرات ساحلی‌تان را ثبت کنید.

اینجا بندری زیبااست که تا پایان تابستان پر از توریست و گردشگر است و معمولا برای لذت بردن در آرامش دریا خیلی فرصتی نیست و باید کنار دیگر توریست‌ها وقت بگذرانید و همراه آنها در آفتاب دل‌انگیز بخوابید و در کافه‌ها و رستوران‌های شلوغ خوراک ماهی‌ها را با نوشیدنی‌های خنک سفارش دهید. اما الان و در این فصل کمی خلوت‌تر شده و شما می‌توانید در خلوتی و البته با قیمت‌های مناسب‌تری از همه‌ی خدمات ساحلی بدروم لذت ببرید.

یکی از تفریح‌های جذاب در ترکیه، بعد از استراحت و البته خرید کردن، خوردن غذاهای متنوع و به‌خصوص خوراک‌های بی‌نظیر دریایی آن است. این تجربه را حتما در بدروم هم به خاطر بسپارید ودر برنامه‌های گردشگری خود در Soğan Sarmısak غذا بخورید و یکی از ناهارخوری‌های جذاب سفرتان را بر روی میزهای ساده‌ی چوبی لم داده بر روی شن‌های آفتاب‌ خورده‌ی ساحل میل کنید. جدا از قیمت نسبتا پایین منو و ساحلی بودن رستوران، استفاده از مواد غذایی تازه از بازار روز، از ویژگی‌های منحصر به فرد سوگان شمرده می‌شود. به مسافران و گردشگران پیشنهاد می شود که ساندویچ های ماهی کبابی و البته خوراک‌های صدف را با نوشیدنی‌های خنک سفارش دهند و ساعت‌ها با همسفرانشان در این رستوران بنشینند و از خوراکی‌های آن و منظره‌ی ساحلی‌اش لذت ببرند.

در کنار خوراکی‌ها، قلعه‌ی بدروم و موزه باستان‌شناسی زیر آب هم یکی از این جذابیت‌های شهر است که شما از نزدیک با قدمت ۷۰۰ ساله‌ی این شهر و اکتشافات زیر آب آشنا می‌کند.

با راهنمایی کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر چمدان را ببندید و همین آخر هفته‌تان را در بدروم بگذرانید.

ارمنستان

سفر به قدیمی‌ترین وزیباترین کشور مسیحی دنیا با تور ارمنستان

ارمنستان، آرام‌ترین کشور خارجی همسایه است که شما با چند ساعت پرواز مستقیم به یکی از زیباترین و قدیمی‌ترین کشورهای مسیحی دنیا می‌رسید و در کنار مردم همیشه خندان و مهربان ایروان روزهایی جذاب را برای همیشه به خاطر می‌سپارید. اینجا پذیرایی ساده و میهمان‌نوازی آنها زبان‌زد شده است و به همین دلیل در همه‌ی فصل‌ها توریست‌های مختلفی به آنجا سفر می‌کنند.

تلاش شده‌است که استانداردهای بین‌المللی برای ارایه خدمات گردشگری رعایت شود و میهمانان با مناسب‌ترین هزینه در بهترین اقامتگاه‌ها و هتل‌ها بمانند و از سفرشان لذت ببرند.

معماری‌های شگفت‌انگیز کلیساهای بزرگ و خانه‌های سنتی آن از همان ابتدا چشم شما را می‌گیرد، معمولا در جشن‌های مذهبی و اعیاد مسیحیان مسافران با شادی و آیین‌های آنها همراه می‌شوند و بخشی از تاریخ و فرهنگ آنها را از نزدیک می‌بینند و با طعم غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه‌ی آنها هم آشنا می‌شوند.

خوراکی‌های سنتی و پیراشکی‌های روسی از اولین خوشمزه‌هایی است که در شهر به چشمتان می‌خورد. دکه‌های کوچک خیابانی و یا کافه‌های مدرن شهر، شما را به خوردن این خوراکی‌ها به همراه نوشیدنی‌های سنتی ارمنستان تشویق می‌کنند.

برای همین است که ایروان را مهد هنر و فرهنگ می‌دانند و همیشه توریست‌ها در گالری‌های هنر شهر به تماشای آثار نقاشی و تجسمی، می‌نشینند. مرکز هنری Cafesjian هر روز رایگان بر روی توریست‌ها باز است و می‌توانید آثار مدرن هنر ارمنی را در آنجا از نزدیک ببینید.

از این کشور زیبا و پایتخت جذاب دین مسیحیت حتما یادگاری و سوغاتی‌های خوشگل بیاورید. دست‌آفریده‌ی چوبی ارمنی مشهور است و می‌توانید با قیمت ارزان بخرید. فراموش نکنید انار یکی از مهم‌ترین نمادهای ارمنستان است و بسیاری از سوغاتی‌های خوشگل ارمنستان با این نماد طراحی می‌شود.

برای سفر به ارمنستان کافی است گذرنامه‌ی معتبر داشته باشید و هر زمان که مایل به سفر بودید پس از بررسی برنامه‌های آژانس مقتدر سیر با تور لحظه آخری ارمنستان همراه شوید.

منبع : ویرلن



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits