دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
رکود بی سابقه تور های داخلی: قیمت ۱۲۰/۰۰۰ تومان!
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
امروزه با توجه به رونق یافتن مسافرت ها و استقبال چشمگیر مردم از مسافرت های داخل کشور بویژه در ایام تعطیل سال، بسیاری از مردم همواره این دغدغه در ذهن آنها تداعی می شود که بهترین و راحت ترین راه سفر...

امروزه با توجه به رونق یافتن مسافرت ها و استقبال چشمگیر مردم از مسافرت های داخل کشور بویژه در ایام تعطیل سال، بسیاری از مردم همواره این دغدغه در ذهن آنها تداعی می شود که بهترین و راحت ترین راه سفر کدام خواهد بود؟ در واقع انتخاب بهترین گزینه برای مسیر و راه منتهی به مقصد برای علاقمندان به مسافرت های گردشگری بسیار حائز اهمیت خواهد بود. در این بین تورهای مسافرتی داخلی نقش پررنگی را در سالیان اخیر در جابجایی افراد و گردشگران علاقمند به مسافرت و گردش پیدا کرده اند.

تورهای مسافرتی داخلی با توجه به مزایای ویژه و خدمات مناسبی که در اختیار گردشگران داخلی قرار می دهند امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده اند. این خدمات از پروازهای چارتری گرفته تا اقامت در هتل های گارانتی شده توسط آژانس های مسافرتی که همه و همه این امکان را برای علاقمندان به مسافرت فراهم خواهد کرد تا با کمترین هزینه ممکن سفری جذاب و خاطره انگیز را به اقسانقاط ایران تجربه کنند. به عنوان مثال سفر به کیش که یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در ایران به حساب می آید بویژه در در فصل بهار با آفرهای تور کیش ارزان که به فصل طبیعت و مسافرت هم شهرت دارد به عنوان یکی از برنامه های مسافرتی پرطرفدار در بین ایرانیان محسوب می شود.

رکود بی سابقه تور های داخلی: قیمت ۱۲۰/۰۰۰ تومان!

جزیره کیش را بسیاری از ایرانیان به عنوان مقصد نهایی خود در سفرهای داخلی انتخاب می کنند. این جزیره با دارابودن بسیاری از جاذبه های گردشگری و تفریحات آبی هیجان انگیز در فصل بهار میزبان بسیاری از گردشگران داخلی و حتی خارجی است. این جزیره به جزء ایام نوروز که واقعا مملوء از مسافرین و علاقمندان خواهد بود، در مابقی ایام بهار به نسبت نوروز قیمت تورهای کیش به صرفه تر خواهند بود. این کاهش قیمت ها با توجه به کاسته شدن میزان مسافرت ها و تعداد مسافرین ورودی به این جزیره امر طبیعی است که باعث ارزان شدن نرخ آفرهای کیش خواهد شد. بنابراین می توان نتیجه گرفت که در فصل بهار بویژه با پایان یافتن ایام تعطیلات نوروز یک فرصت استثنایی برای سفر به کیش با قیمت های باورنکردنی تورهای مسیر کیش خواهد بود.

رکود بی سابقه تور های داخلی: قیمت ۱۲۰/۰۰۰ تومان!

اما از کیش که بگذریم بایستی به قشم هم سری زده و در واقع هر چقدر که از زیبایی های این جزیره دیدنی جنوب ایران بگیم باز هم کم گفتیم. این جزیره با سواحل آرام بخش و دلنشین خود و جاذبه های گردشگری جذاب خود باعث جلب توجه بسیاری از علاقمندان به سوی خود می شود. این جزیره هم همون کیش اگرچه در ایام نوروز شلوغ تر بوده اما با پایان یافتن تعطیلات نوروز در سایر مواقع از فصل بهار مکانی امن و استثنائی برای مخاطبین جزایر جنوبی ایران و طرفداران تور لحظه آخری قشم خواهد بود. لذا چنانچه به دنبال فرصتی مناسب برای سفر به قشم با نازل ترین قیمت های ممکن تورهای مسافرتی در برهه ای از سال هستید که شرایط آب و هوایی هم عالی باشد، بایستی در فصل بهار پس از تعطیلات نوروز به این جزیره زیبا سفر کنید.

رکود بی سابقه تور های داخلی: قیمت ۱۲۰/۰۰۰ تومان!

مشهد هم در کنار کیش و قشم در حال حاضر به ضلع سوم مثلث مهم ترین مرکز و مقاصد گردشگری در بین ایرانیان را بخصوص در سال های اخیر به خود اختصاص داده است. این شهر بویژه در ایام نوروز که معمولا رتبه دوم یا سوم بیشترین میزان مسافرین ورودی را هر ساله به خود اختصاص می دهد که البته سهم عمده این استقبال گسترده هم به دلیل وجود حرم مطهر امام رضا (ع) بوده اما نباید نقش سایر آثار تاریخی و منطاق گردشگری این شهر را در جذب مسافرین از یاد برد. خلاصه کلام بایستی بدانید چنانچه به دنبال سفری ارزان به مشهد با تور مشهد در فصل بهار هستید ایام نوروز را کاملا بیخیال شده و قید سفر به این شهر در ایام نوروز و تعطیلات ابتدای سال را بزنید اما در سایر مواقع فصل بهار این شهر خلوت تر بوده و فرصتی مناسب برای علاقمندان به آفرهای تور ارزان مشهد بوده که در بهار با قیمت هایی باورنکردنی و ارزان از طریق تورهای مشهد به این قطب گردشگری ایران سفر کرده و آب و هوای مطبوع این شهر را در این فصل از نزدیک لمس نمایند.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits