دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
سفر به سواحل شن های طلایی
1
زمان مطالعه: 6 دقیقه
چرا به سواحل وارنا ماسه های طلایی می گویند؟یکی از پرطرفدارترین سواحل بلغارستان ساحل شنهای طلایی است

چرا به سواحل وارنا ماسه های طلایی می گویند؟

اگر به دنبال تور ارزان اروپا هستید تا تعطیلات خود را متفاوت تر از همیشه سپری کنید، سواحل شنهای طلایی بلغارستان می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.بلغارستان در جنوب شرقی قاره ی اروپا با سواحل رویایی و تنوع در رزرو هتل کشور توریستی ارزانی برای گردشگران به حساب می آید.پس شما هم در فصل سفر و گردشگری تور بلغارستان را خریداری کرده و اروپا را ارزان تر اما به یادماندنی تجربه کنید.


کشور بلغارستان تنها از قسمت شرق به دریا منتهی می شود و همین موضوع سبب رونق گردشگری شهرهای ساحلی این کشور مانند وارنا شده است.دریای سیاه در شرق کشور با مناظر زیبا و سواحل شنی طلایی میزبان گردشگرانی است که می خواهند در زیر نور آفتاب در کنار دریای آبی به استراحت بپردازند.با این بخش از دلگرم همراه باشید تا با مناطق زیبا و گردشگری سواحل شن های طلایی بلغارستان آشنا شوید.

 وارنا ؛ سفر به سواحل ماسه های طلایی

یکی از پرطرفدارترین سواحل بلغارستان ساحل شنهای طلایی

در ۱۷کیلومتری شهر توریستی وارنا است.منطقه دارای ساحلی زیبا پوشیده از شنهای طلایی درخشان است به طوری که در افسانه های قدیمی آمده است گروهی از دزدان دریایی طی حفاریهایی در شمال شهر وارنا به گنج عظیمی از طلا دست پیدا کردند . اما زمین انتقام خود را از آنها گرفت و طلای به دست آمده را به شن تبدیل کرد . از این روی بر روی این منطقه ی زیبا با شنهای طلایی نام گلدن سندز یا شنهای طلایی را نهادند.

تور بلغارستان ساحل شنهای طلایی

منطقه ی گلدن سندز با مناظر زیبای دریای آبی و سواحل طلایی و کوههای سرسبز اطراف جادو کننده است از این روی گردشگران رزرو هتل در این منطقه را ترجیح می دهند.از این روی در این منطقه در میان بافت منحصر به فرد کوههای سرسبز و دریا و ساحل شنی بیش از ۱۰۰هتل و آپارتمان برای میزبانی از گردشگران مشتاق ساخته شده است تا تعطیلات ارزان و به یادماندنی ای را سپری کنند.

تور بلغارستان و تور وارنا هنوز هم یکی از مفرح ترین ، ارزانترین و زیباترین سفرهای خارجی برای گردشگران ایرانی به حساب میرود. از زیبایی های طبیعی تا تفریحات ساحلی در سواحل شن های طلایی و اسکی بازی در زمستان همه و همه بلغارستان را به یکی از جذاب ترین و ارزانترین مقاصد گردشگری تبدیل کرده است.نوع تفریحات موجود در تور بلغارستان متفاوت از تفریحاتی خواهد بود که شما در تور کرواسی یا تور روسیه و تور مسکو سنت پترزبورگ تجربه میکنید . گلدن سندز در وارنا استراحتگاهی خوب برای کودکان و خانواده‌هاست .

این سواحل دارای امکانات ورزشی ، تفریحی و چشمه‌های آب درمانیست که تا به حال چندین بار جایزه بین المللی پرچم محیط زیست رو دریافت کرده است.سواحل گلدن سندز (ماسه‌های طلایی) در محدوده‌ای به طول۵کیلومتر دارای بیش از 100 هتل است که خیابان کنار ساحل در آن مهمترین محل تفریحات و تجمع توریست‌هاست . رستوران‌ها، کافه‌ها، مغازه‌ها و ... همگی در اطراف این خیابان و به نوعی نزدیک ساحل هستند که سالیانه حدود 6.5 میلیون توریست رو به خودش جذب میکنند و ایرانیان در رده اول بازدید کنندگان از بلغارستان هستند.

بار سفرتون رو بستید؟ اگر میخواید عکس و فیلم های بلغارستان رو ببینید و یا در قرعه کشی ما شرکت کنید ، با کلیک کردن روی لینک تور بلغارستان ، تور وارنا و تور روسیه خودتون رو برای سفر به این کشورها از طرف ایران مرکز ، تنها مجری مستقیم تور بلغارستان آماده کنید. شاید شما مسافر بعدی تور بلغارستان باشید.

بلغارستان ,سرزمین شن‌های طلایی+ تصاویر

بازدید از رصدخانه ملی و افلاک نما

این جاذبه میزبان بسیاری از چیزهای شسته و رفته از جمله طرح ریزی از سیستم های خورشیدی در فصول مختلف و از نقاط مختلف جهان است، دوربین دوچشمی، و تلسکوپ و غیره برای استفاده در این مکان وجود دارد. ورودی تنها 5 BGN است.

کاوش در موزه نیروی دریایی

تاریخ وارنا به دریا گره خورده است، بازدید از موزه نیروی دریایی یک تجربه متفاوت برای شما خواهد بود . وجود یک ناوشکن از جنگ بالکان در سال 1912 از نکات برجسته این موزه است. . قیمت ورودی موزه 2 BGN است. این موزه از سه شنبه تا یکشنبه از 10:00-18:00 و سه شنبه تا شنبه از 09:30 صبح تا 5:30 عصر به روی بازدید کنندگان باز است

بازدید از قبرستان وارنا

این منطقه باستان شناسی مربوط به ماقبل تاریخ است و قدیمی ترین طلای آن ، قدمت 7000 ساله دارد.این طلا چندین سال پیش از 62 گور پیدا شد. این نمایشگاه منحصر به فرد را می توان در موزه باستان شناسی و تاریخی وارنا پیدا کرد . این مکان همه روزه به جز دوشنبه ها از ساعت 10:00-17:00 بازاست. در تابستان ها هروز می توانید از آن دیدن کنید. هزینه ورودی 10 BGN است.

بازدید از باغ وحش

طیف وسیعی از حیوانات از جمله گرگ , شیر, میمون، شتر، بز، خرس، و انواع پرندگان در این باغ وحش وجود دارد.
این نکته را هم باید گفت که بیشتر حیوانات در محوطه های بتنی نگهداری می شوند و نمی توان به خوبی از آنها دیدن کرد. قیمت ورودی باغ وحش 1.50 BGN است.

با طناب از ارتفاع پرش کنید

اگر نیاز به شور و هیجان دارید، می توانید پریدن با طناب از ارتفاع 100 بالای پل را امتحان کنید. هزینه ورودی حدود 72 BGN می باشد.

ساحل ماسه های طلایی، آب و هوای بسیار خوبی دارد و با چشم انداز زیبا و قیمت مناسبی که دارد، پر طرفدارترین و معروفترین ساحل توریستی شهر وارنا محسوب می شود و گردشگران زیادی را از گوشه و کنار دنیا به خصوص از کشور روسیه و مطقه ی اروپا به خود جذب کرده است. ساحل ماسه های طلایی در وارنا، فقط جایی برای آفتاب گرفتن و شنا کردن نیست. با پیشرفت این ساحل، هتل ها، ویلاها ، رستوران ها و مراکز خرید و مراکز تفریحی بسیار خوبی در آن باز شده است که می تواند تمام نیازهای مسافر را در سفر برطرف کند.

بلغارستان ,سرزمین شن‌های طلایی+ تصاویر

ناگفته هایی از ساحل ماسه های طلایی

در این ساحل، یک کپی از برج ایفل البته ۱۰ برابر کوچکتراز آن، ساخته شده است و روی سکوی تماشای آن، رستورانی قرار گرفته است. – این ساحل قرار است به عنوان یک مقصد گردشگری مناسب خانواده ها معرفی شود. – خطوط اتوبوسرانی این ساحل، آن را به ایستگاه قطار، فرودگاه بین المللی این شهر و دیگر مناطق وارنا وصل می کنند در نتیجه دسترسی آن بسیار خوب است. – مقامات وارنا تصمیم گرفته اند این ساحل را به یک تفریحگاه لوکس ساحلی تبدیل کنند، به همین دلیل هتل های لوکس All-Inclusive زیادی در این منطقه ساخته شده است.

خواهشمنديم اگر سوال يا نکته‌اي براي مطلب ساحل ماسه های طلایی

در ذهن شما باقي مانده است، آن‌را در قسمت نظرات با ما و ساير کاربران به اشتراک بگذاريد.

منبع:تور گردشگری

-----------------------------------------------------------------

مجله اینترنتی دلگرم

مرجان امینی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits