دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
لاغر شدن و توصیه های طلایی برای لاغری
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
لاغر شدن و توصیه های طلایی برای لاغری-لاغر شدن و ورزش برای لاغر شدن و کاهش وزن و ورزشهای مناسب برای کاهش وزن و از بین بردن چربی‌های شکم و ورزش‌های هوازی و ورزش‌های غیر هوازی و تناسب اندام و زیبایی اندام

لاغر شدن و توصیه های طلایی برای لاغری

لاغر شدن و توصیه های طلایی برای لاغری

می‌توانید از توصیه‌های زیر برای لاغر شدن به وسیله ورزش استفاده کنید:


1- یکی از بهترین راه‌ها برای از بین بردن چربی‌های اضافه بدن ساختن ماهیچه است. برای ساختن هر نیم کیلو ماهیچه حداقل روزی 50 کالری اضافه سوزانده می‌شود، زیرا ساختن ساختمان عضلانی نیاز به انرژی دارد.

2- برای سوزاندن چربی‌ها از ورزش‌های هوازی استفاده کنید.

پیاده‌روی، پیاده روی سریع، شنا در کنار ورزش‌های غیر هوازی که برای ساختن ماهیچه پاها و لگن هستند، لازم است.

اگر این ورزش‌ها هر روز و درست انجام شوند چرخش خون و هورمون‌ها در بدن نیز تنظیم می‌شوند. انجام منظم این ورزش‌ها باعث می‌شود که دفع سموم صورت بگیرد و بدین شکل چربی‌های اضافه نیز سوزانده شده و از بین می‌روند.

3- اگر با انجام همه این ورزش‌ها به نتیجه‌ نرسیدید ممکن است که مشکل هورمونی داشته باشید. عدم تعادل در هورمون‌ها گاهی اوقات مهم‌ترین دلیل چاقی و انباشه شدن چربی‌ها در بدن است.

4- ورزش‌های غیر هوازی نیز برای سوزاندن چربی‌ها بسیار مهم هستند. در واقع این ورزش‌های غیر هوازی هستند که کمک می‌کنند چربی‌های اضافه به بافت‌های ماهیچه‌ای تبدیل شوند.


بهترین ورزش‌های غیر هوازی وزنه زدن و حرکاتی برای شکل گرفتن عضلات دست است. می‌توانید این حرکات را به کمک دستگاه‌های ورزشی نیز انجام دهید.

منبع: ایسنا



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits