دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
۱۱ راهکار خانگی برای افزایش حجم سینه در زنان
3
زمان مطالعه: 6 دقیقه
راهکار خانگی عالی برای افزایش حجم سینه ها در زنان، شما با چند مواد غذایی و ورزش می توانید سایز سینه خود را بزرگتر کنید (خانومها ختما بخوانید)

سینه زنان در واقع یکی از مکان های جاذب می باشند مردان امروزه گرایش بیشتری به زنانی با سینه های برجسته دارند.متاسفانه ژنتیک تمام زنان یکسان نبوده و ممکن است این موضوع بر اعتماد به نفس آنان تاثیرات منفی داشته باشد.

امروزه راه های خوبی در علم پزشکی وجود دارد که البته این راهکار ها در عین موثر بودن و سریع بودن می توانند خطرناک باشند..ما در این مقاله راه حل های طبیعی را به شما آموزش می دهیم چون اولویت قبل از زیبایی در شما بانوان عزیز حفظ سلامت بدن می باشد.

حجم سینه با 11 راهکار خانگی

راهکار خانگی عالی برای افزایش حجم سینه ها در زنان


1.با خوردن غذاهایی شروع کنید که حجم سینه شما را افزایش می دهد

هورمون استروژن نقش حیاتی در بدن شما بانوان عزیز دارد. برای رشد و برای برجستگی های جنسی زنانه مانند ران، باسن و البته سینه ها ضروری است.
غذاهای وجود دارد که به افزایش سطح استروژن کمک می کند.

برخی از این غذاها عبارتند از:

  1. سیب
  2. سویا
  3. لوبیا سبز
  4. گندم سیاه

2.شروع به ورزش کنید

همه ما می دانیم که ورزش برای سلامتی فیزیکی ضروری است. درواقع هر چه از ورزش بگوییم کم گفته ایم از کاهش فشار خون گرفته تا فرم دهی بدن و کاهش سطح کلسترول.

تمرینات خاصی نظیر pushups یا پوش آپ،پرس سینه یا کار با دمبل و فشردگی و انقباض قفسه سینه می توانند برای افزایش حجم سینه بسیار موثر باشند. بهتر است سری به ورزشگاه محل بزنید تا کمتر از 3 ماه تمرین مداوم تاثیرات آن را ببینید .

3.ماساژ

تحقیقات نشان داده اند که اندازه سینه شما می تواند با ماساژ منظم افزایش یابد. چگونه ماساژ سینه کمک می کند تا آن را بزرگتر نشان دهد ؟

این کار به دو صورت انجام می شود:

  1. گردش خون در اطراف سینه را افزایش می دهد
  2. بافت را درون منطقه سینه گسترش می دهد تا سینه های بزرگتر و محکم تری را به وجود آورد.

بنابراین سعی کنید ماساژ سینه های خود را روزانه انجام دهید. می توانید از روغن زیتون و روغن نارگیل نیز برای این کار استفاده کنید.

روغن را کف دست خود مالیده و به صورت چرخشی به دو طرف سینه خودبمالید تادر کف دست خود احساس گرما کنید این کار را حدالامکان دو بار در روز انجام دهید: اولین چیزی که در صبح و آخرین چیز در شب است.

4. Fenugreek

گیاهی است که در هند و منطقه مدیترانه رشد می کند.این گیاه خواص زیادی دارد که از آن جمله می توان به افزایش حجم سینه در بانوان اشاره کرد.این گیاه با با تحریک غدد پستان کمک بزرگی به بزرگ شدن پستان می کند، این به نوبه خود سبب افزایش بافت پستان می شود. چندین راه وجود دارد که می توانید از این گیاه قابل توجه برای افزایش سینه استفاده کنید. با این حال، محبوب ترین راه برای استفاده از آن برای بزرگ شدن پستان، کپسول های گیاهی است.

5.شبدر قرمز

شبدر قرمز (گاهی اوقات به نام " شبدر گاو"، "شبدر بنفش" یا "شبدر شیرین") یاد می شود و خواص آن رابیشتر شما می دانید این گیاه برای مبارزه با سرفه ، آسم، برونشیت و بیماری های انتقال جنسی( STDs) استفاده می شود. Phytoestrogens به عنوان یک جایگزین برای استروژن عمل می کنند.

همانطور که قبلا مشخص شده است، عملکرد استروژن ها در کمک به برجستگی های زنان کمک شایانی می کند شباهت های فیتواستروژن و استروژن در سطح مولکولی آنباعث می شود تا بسیار شبیه استروژن عمل کند.

شبدر قرمز در اشکال مختلف من جمله قرص و مکمل در بازار موجود است. اگر دوست دارید، می توانید چندین دستور العمل خانگی را نیز تهیه کنید و خودتان مکمل بسازید.

چگونه در خانه سایز سینه ام رو بزرگ بکنم (زنان حتما بخوانید)

Pueraria Mirifica.6

Pueraria Mirifica گیاه بومی در شمال تایلند است.این گیاه لیست بلندی از خواص شلامتی را داراست؛ حجیم کردن سینه یکی از آنهاست. این گیاه در اصل مانند شبدر قرمز بوده و حاوی استروژن بوده که برای بدن بانوان عالی است.این گیاه به طور موضعی و به شکل کپسول در دسترس همه می باشد.

7 .روغن جوانه گندم

این روغن یکی از قوی ترین روغن های طبیعی برای افزایش حجم سینه است.

استفاده از روغن گیاه گندم در سینه ها باعث افزایش اندازه پستان شده است. با ماساژ مناسب، روغن به سینه ها جریان خون را به ناحیه گردشی افزایش دهید و تغذیه مناسب و اکسیژن را برای متابولیسم فراهم می کنید.

روغن نیز دارای مزیت دیگری است: منبع غنی از ویتامین E است که مانع تضعیف جانوران می شود. به سادگی چند قطره روغن را در کف دست خود قرار دهید و از آن برای ماساژ سینه های خود در یک حرکت دایره ای به مدت 10 تا 15 دقیقه استفاده کنید.

این فرآیند را دو تا سه باردر روز تکرار کنید.

8 .سیب زمینی هندی

سیب زمینی هندی حاوی مقادیر بسیار بالایی از فیتواستروژن ها مانند دیوسژنین است.این مقدار از استروژن ها باعث افزایش حجم باسن و سینه می شود.

همچنین نقش مهمی در از بین بردن علائم یائسگی مانند کرامپ ها، نوسانات خلق و خو خشکی واژن و غیره دارد. سیب زمینی هندی در بسیاری از فروشگاه های مختلف وجود دارد.

9. ریشه گل قاصدک

ریشه قاصدک دارای لیستی از خواص عالی برای بدن است .

برخی از مزایای آن عبارتند از:

  1. سموم را از کبد می زداید
  2. آنتی اکسیدان قوی دارد
  3. باعث تقویت تولید صفرا است

این گیاه همچنین در بزرگ شدن پستان نقش مهمی دارد.
ریشه قاصدک را می توان در قالب دمنوش و یا کپسول مصرف کرد.

10.اسموتیها Smoothies

انواع مختلفی از Smoothies وجود دارد که هر کدام برای هدف خاصی به کار می روند: Smoothies هایی هستند که به افزایش وزن کمک می کنند، برخی کاهش وزن را تسهیل می کنند و دیگران به افزایش غده های پستان کمک می کنند.

آنچه شما نیاز دارید

  1. پرتقال
  2. نصف خیار
  3. نصف لیوان ماست
  4. توت فرنگی
  5. نصف قاشق غذاخوری پودر کتان
  6. یک فنجان گریپ فروت
  7. کیوی

چگونگی آماده سازی

ابتدا کیوی و خیار و پرتقال را پوست بگیرید رنده کنید و آن را بر روی سینه ماساژ دهید.

می توانید آب این میوه ها را گرفته و 1 لیوان در روز به صورت خوراکی مصرف کنید.

11.پاپایا

پاپایا شگفت انگیز می کند. این میوه با سرعت بخشیدن به فرایند متابولیک در پوست، و در نتیجه حفظ کشش آن است که منجر به بزرگ شدن پستان می شود.

پاپایای سبز بعد از دوره قاعدگی بهتر عمل می کند. بنابراین اگر امید به استفاده از پاپایا برای بزرگ شدن پستان دارید، تلاش کنید برای همیشه بعد از دوره قاعدگی آن را بخورید و در طول زمان متوجه افزایش چشمگیری خواهید شد.

به غیر از افزایش اندازه فنجان، پاپایا سبز نیز در استحکام سینه کمک کننده است.

حجم سینه با 11 راهکار خانگی

کاربر گرامی اگر نظر و پیشنهادی در این زمینه دارید لطفا دیدگاه خود در زیر همین صفحه با ما و دیگران کاربران مجله دلگرم به اشتراک بگذارید .

ترجمه و گردآوری توسط مجله دلگرم

معصومه راهی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.7 از 5 (3 رای)  

۱ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

A | ۴ سال پیش
با سلام خدمت دوستان عزیز
جهت بزرگ کردن سایز سینه در بانوان مصرف گیاه قاصدک بسیار مفیده
اما با توجه به اینکه ریشه قاصدک و مخصوصا دمنوش آن بسیار تلخ هستند، می تونید کپسول ریشه رو تهیه و به راحتی مصرف کنید
طبق اصول علمی مصرف پودر ریشه بسیار موثر تر از عصاره یا دمنوش است.
0
0

hits