دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
روش های موثر افزایش لایک صفحه فیس بوک شما
5
زمان مطالعه: 2 دقیقه
افزایش لایک صفحه فیس بوک-روش افزایش لایک صفحه فیس بوک-چگونگی افزایش لایک صفحه فیس بوک-راههای افزایش لایک صفحه فیس بوک-راههای موثر

اگر شما عضو فعال شبکه اجتماعی فیس بوک هستید،حتمالا صفحه ای در فیس بوک ساخته اید و مسلما اگر تعداد لایک صفحه شما افزایش پیدا کند خوشحال خواهید شد.پس با دلگرم همراه شوید تا با روش هایی که در افزایش لایک صفحه فیس بوک شما موثر هستند آشنا شوید:

افزایش لایک صفحه فیس بوک

1. به پست‌هایتان عکس بیافزایید!

افزایش لایک صفحه فیس بوک

آمار نشان می‌دهد که ارسال‌هایی که دارای عکس هستند، بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند. البته باید در انتخاب تصویر دقت کرد تا مورد توجه بیشتری قراربگیرد. همچنین برای هر عکس جالب سعی کنید توضیحی جالب بنویسید.پس به یاد داشته باشید که به جای ارسال لینک با توضیح بهتر است تصویری هم به پست خود اضافه کنید.


۲. پست‌های کوتاه را دریابید!

افزایش لایک صفحه فیس بوک

همانند میکروبلاگ‌ها در فیسبوک نیز پست‌های کوتاه بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند. پس سعی کنید در ارسال‌های خود از کمتر از ۲۵۰ کاراکتر استفاده کنید.به نظر می‌رسد کاربران شبکه‌های اجتماعی برای خواندن نوشته های طولانی وقت کافی ندارند!


۳. از شکلک‌ها هم استفاده کنید!

افزایش لایک صفحه فیس بوک

با استفاده از شکلک ها در پست‌های خود می‌توانید لایک‌های بیشتری دریافت کنید. شکلک‌ها می‌توانند احساسات انسانی را به ارسال‌های شما اضافه کنند.


۴. آخر هفته و تعطیلات را از دست ندهید!

افزایش لایک صفحه فیس بوک

بسیاری از افراد آخر هفته به فیسبوک خود سر می‌زنند. پس شاید بهتر باشد برای پنج‌شنبه و جمعه پست‌های جالبتری را به اشتراک بگذارید. البته بعضی‌ها هم تنها در اوقات کاری خود وقت سر زدن به فیسبوک را دارند! معمولا روزهای شنبه و یکشنبه افراد کمتری در فیسبوک هستند.


۵. در پست‌های خود از طرفداران پیج سوال بپرسید!

افزایش لایک صفحه فیس بوک

سعی کنید در پست‌های خود سوالاتی را هم مطرح کنید. سوالات می‌توانند ساده و یا تخصصی باشند. برای شروع می‌توانید از چرا، چگونه، چه کسی، چه وقت،آیا می‌خواهید و ... استفاده کنید.


۶. بین طرفداران صفحه مسابقه ای ترتیب دهید!

افزایش لایک صفحه فیس بوک

نیازی به دادن جایزه برای برنده نیست. در واقع برنده خود شما خواهید بود که لایک‌های صفحه را بالا برده اید. مثلا تصویری را قرار دهید و از طرفداران بخواهید بهترین عنوان را برای این عکس در بخش نظرات پست ارسال کنند.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.0 از 5 (5 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits