دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
نحوه نصب اپلیکیشن تیپاکس My Tipax
3
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اپلیکیشن مای تیپاکس ، درگاه آنلاین دسترسی به خدمات تیپاکس برای ارسال بسته از تهران به سراسر کشور میباشد .

نصب و ورود به اپلیکیشن تیپاکس My Tipax

از این به بعد نه به تیپاکس زنگ بزنید و نه به نمایندگی مراجعه کنید اپلیکیشن تیپاکس My Tipax را از طریق دکمه زیر نصب کرده و کارهای تیپاکسی خود را پیش ببرید .

نصب اپلیکیشن تیپاکس My Tipax

به ساده‌ترین شکل ممکن، می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن مای تیپاکس، سفارش خود را ثبت و بسته خود را ارسال کنید: شما به راحتی نرم افزار را اجرا می‌کنید، سپس وزن، آدرس و نام گیرنده و فرستنده را ثبت می‌نمایید.


در انتها نیز مبلغ کرایه را به صورت آنلاین پرداخت می‌کنید. پس از ثبت سفارش، نزدیک‌ترین نماینده تیپاکس، در کوتاه‌ترین زمان ممکن، به آدرس شما مراجعه کرده، بسته را تحویل می‌گیرد. با استفاده از کد رهگیری بسته، می‌توانید در هر لحظه، به‌صورت آنلاین، از وضعیت مرسوله پستی خود مطلع شوید.

بعد از رسیدن بسته به مقصد، می‌توانید امضاء گیرنده را مشاهده کنید. مخاطبان تیپاکس به خوبی می‌دانند که اپلیکیشن MY Tipax یک کانال ارتباطی آنلاین بر بستر وب و تلفن همراه است که پس از نصب روی گوشی‌های موبایل، می‌تواند تمامی خدمات ثبت، رهگیری، پیگیری و انجام عملیات ارسال تا دریافت یک بسته را انجام دهد.

با مای تیپاکس دیگه نگران زمان نباش. هر روز، از ساعت 9 تا 23 میتونی سفارش خودت رو ثبت و ارسال کنی. حداکثر یک ساعت بعد از ثبت سفارش، تیپاکس یار درب منزل بسته رو دریافت میکنه. با مای تیپاکس، در وقت خودتون صرفه جویی کنید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
1.3 از 5 (3 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits