دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
۱۰ رستوران برتر برای صرف صبحانه در تهران
1
زمان مطالعه: 5 دقیقه
رستوران های تهران برای خوردن صبحانه: صبحانه همیشه وعده مهمی در طول روز همه ما بوده.انرژی روز رو تامین کرده و همیشه باعث یک شروع باحال و خاطره انگیز برای همه ما شده پس با ما باشید تا بهترین رستوران های تهران برای خوردن صبحانه را ...

با مجله اینترنتی دلگرم همراه باشید تا با بهترین رستوران های تهران برای خوردن صبحانه بیشتر آشنا شوید

صبحانه همیشه وعده مهمی در طول روز همه ما بوده.انرژی روز رو تامین کرده و همیشه باعث یک شروع باحال و خاطره انگیز برای همه ما شده. چه یک صبحانه سنتی ایرانی با نون تازه سنگک و پنیر و چای شیرین ، چه صبحانه ای اروپایی با پن کیک و کارامل و سوسیس با قهوه دمی، همگی ما رو به یه روز عالی میبرن. به لطف کافه ها و رستوران های جدید در تهران امروز میشه صبحانه های جدیدی رو امتحان کرد و از صبحانه های خوشمزه با انواع قیمت ها در فضا های باز و یا در رستوران ها و کافه های در بسته لذت برد.

divider

بهترین رستوران های تهران برای صبحانه

1. کافه روبرتو

واقع شده در خیابان بوستان دوم پاسداران ، یکی از کافه های جدید و با کیفیت که به دلیل قیمت خوب و کیک هایی که هر روز میپزن از بهترین های در این لیست هستن. طراحی دکوری مناسب و جدید و کیفیت بالای اینها احساس کافه ای متفاوت رو به شما میده. قیمت های مناسبی هم برای منطقه خودشون دارن.

divider

2. آشپزخانه برادران

کلا برای املت صبحانه معروفترین نقطه تهران هستن. امکان نداره یک بار اینجا املت امتحان کنین و مشتری دائمی نباشید. منوی متنوع و خوشمزه ای از انواع املت ها که با ترکیب اسفناج و قارچ و بیکن و غیره براتون تهیه میکنن از بهترین هاست. با ارسال رایگان در محدوده یکی از شلوغ ترین صبحانه های تهران رو دارن.

divider

3. کافه چایبار برای صبحانه

واقع در خیابان دزاشیب یکی از بهترین های این لیست است. رزرو در کار نیست و باید برای کافه صبح حضوری اونجا باشین. یادتون نره که منو هم سلف نیست ولی محیط ارائه شده در این باغ یکی از فرح بخش ترین صبحانه های این لیست رو به شما ارائه میکنن.

divider

4. کافه ریبار زعفرانیه

واقع شده در موزه زمان زعفرانیه یکی از بهترین های این لیست در تهرانه. با قیمت نفری 58.000 تومان و سرویس دهی از ساعت 9 صبح تا 1 بعد از ظهر یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین کافه های صبحانه در این منطقه و تهران به حساب میاد. در ضمن صبحانه ها به صورت سلف سرویس و بوفه است و آبمیوه ها هم رایگانه.

divider

5. کافه رستوران گل رضاییه

از قدیمی ترین کافه های تهران تاسیس 1320 که کاملا حال و هوای اون سالهای تهران رو برای شما تداعی میکنه.واقع شده در خیابان سی تیر بالاتر از وزارت امورخاجه یکی از خاص ترین کافه های تهران رو پیدا میکنین که واقعا با تمام کافه های تهران متفاوته. برای صبحانه حتما باید رزرو کنین و زمان سرو صبحانه از ساعت 7:30 صبح تا ساعت 10 هست. رنج قیمت قابل قبولی دارن و برای ناهارشون هم معروفن که باید همون روز رزور کرده باشین.

divider

بهترین رستوران های تهران برای خوردن صبحانه

6. کافه مکث

واقع در بلوار آفریقا کوچه گلفام یکی دیگه از صبحانه های برتر تهرانه. شروع از ساعت 9 صبح تا 12 که اگر برای روز های جمعه و تعطیل میخواهید برید رزور کردنش کار مناسبیه. با این که کیفیت خوبه ولی خیلی شلوغ نیست و البته در زمینه اسموتی های یکی از بهترین ها هستن. طعم های جدید به همراه شات اسپرسو که طعم ها رو متفاوت میکنه. توجه داشته باشین که این کافه به سیگاری ها اجازه سیگار کشیدن میده. پس اگر سیگاری نیستین به این موضوع دقت کنین.

divider

7. کافه کلانا(کلونا)

مجتمع البرز بوکان برای صبحانه یک کافه دیگر داره به نام کلانا. کلانا (یا همون کلونا) یک کافه زنجیره ای هست که تا بحال چهار شعبه در تهران دایر کرده. کافه ای بسیار با کیفیت و خوشبرخورد که در تمام شعبش کارکنان بسیار با ادبی دارن. برای کیفیت خوبشون معروفن. منوی خاص برای صبحانه ندارن ولی از صبح ساعت هفت مواد صبحانه رو سرو میکنن. البته از انتخاب اینها بسیار خوشحال خواهید بود.

divider

8. کافه تهرون برای صرف صبحانه

یک محیط باز سبز و بسیار پر آرامش در باغ نگارستان تهران. منوی صبحانه ای شامل میوه ها و صبحانه سنتی ایرانی که باید برای روز های جمعه و تعطیل به دلیل شلوغی رزرو کنین ولی برای بقیه روزها نیازی به رزرو ندارینن. صبحانه ها از ساعت 9:30 تا 12 و در روز های جمعه و تعطیل و در روز های معمولی از 10:00 تا 12:00 سرو میشه. حتما از کیفیت و محیط خوشتون خواهد اومد. فضای قدیمی باغ نگارستان خیلی خاطره انگیزه.

divider

9. کافه سینما باغ فردوس

دارای دو شعبه در باغ فردوس و یک شعبه در اندرزگو هستن و همیشه نیازمند رزرو هستین به دلیل استقبال زیاد از فضای باز کافه سینما در باغ فردوس.از ساعت 7:30 تا 12 هم صبحانه دارن و فضای پارک و سقف سازه چادری احساس طراوت خیلی خوبی برای صبحانه ها براتون ایجاد میکنه. فقط حتماً (تاکید میکنم حتماً) نیازمند رزرو هستین. خیلی از وقتها برای رزور حتی به 2 هفته جلو تر زمان نیاز دارین چون خیلی زود پر میشن.

divider

10. عمو سهراب

عمو سهراب واقع شده در شمال بلوار اندرزگو منطقه یک. یکی دیگه از این لسیت برای صبحانه است . با این که به قیمه و ماهیچه و غذا های ایرانیشون معروفن ولی صبحانه ایرانی خیلی خوبی دارن. کمی در منوی صبحانه محدود هستن ولی کیفیت صبحانه و خوشمزگیش یکی از انتخاب های خوب در این منطقه است.


در این رابطه بیشتر بدانید:

معرفی بهترین رستوران های ارزان کیش

بهترین رستوران های اهواز

بهترین رستوران های اصفهان از نظر مردم کدامند ؟

معرفی بهترین رستوران های شیراز

لیست اسم و آدرس بهترین رستوران های بانه

لیست اسم و آدرس بهترین رستوران های مشهد

تهیه شده مجله اینترنتی دلگرم

مرضیه ملایری



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

    دیدگاه ها

    اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !

    
    hits