دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
۱۷ راه کسب درآمد دلاری از اینترنت
50
زمان مطالعه: 14 دقیقه
راه های کسب درآمد اینترنتی بسیار زیاد است و هر فردی باید با توجه به علایق و توانمندی های خود در زمینه ای که مناسب اوست فعالیت کند.

مجله دلگرم | کسب درآمد از اینترنت رویایی است که خیلی ها در سر دارند. اگر از مردم بپرسید متوجه خواهید شد که هنوز بسیاری فکر میکنند که پول درآوردن از اینترنت ایده ای احمقانه ست و عملی نخواهد شد! اما این تفکرات و حرف ها را امروزه بیشتر از پدر بزرگ ها و مادر بزرگ ها ممکن است بشنوید و تقریبا همه ی جوانان نسل نو میدانند که دیگر روش های قدیمی کارایی نداشته و اگر میخواهند در زندگی به جایی برسند باید سراغ راه های جدید بروند.

یکی از بهترین، راحت ترین و البته پر سود ترین راه های کسب درآمد در دنیای امروز، کسب و کار اینترنتی است. خیلی اوقات به محض اینکه صحبت از اینگونه شغل ها میشود مردم انتظار دارند که یک شبه پولدار شوند! اما نه تنها در دنیای اینترنت بلکه در هر بعدی از زندگی طی کردن یک شبه ره صد ساله کاملا بعید است.

مهم ترین چیزی که هنگام ورود به کسب و کار های مجازی باید بدانید، کنترل سطح توقعات و واقع بین بودن است. اگر با یک دید درست وارد کار شوید براحتی و پس از گذشت مدت کوتاهی انگیزه خود را از دست نخواهید داد و در زمان هایی که سختی های کار زیاد میشود میتوانید مقاومت کرده و با تمرکز روی اهداف خود از پس هر چالشی برایید.

متاسفانه به دلیل تحریم های متعدد بر علیه کشورمان بسیاری از راه های کسب درآمد از سایت های بین المللی و معتبر به روی ایرانیان بسته است اما خبر خوب این است که حتی در همین شرایط سخت نیز فرصت های بسیاری وجود دارد و هم اکنون بسیاری از هموطنان ما در حال کار کردن با سایت های معتبر زیادی هستند و درآمد دلاری خوبی هم دارند.

اگر میخواهید شما هم به افراد موفقی که با داشتن کسب و کار های اینترنتی و البته درآمد ارزی به موفقیت رسیده اند بپیوندید همراه مجله دلگرم باشید تا شما را با 16 راه داشتن درآمد اینترنتی آشنا کنیم.

راهای کسب در آمد از اینترنت در مجله دلگرم

کسب درآمد به دلار از طریق وبسایت های کلیکی

روش کار وبسایت های کلیکی اینگونه است که به شما برای کلیک کردن بر روی تبلیغاتی که نمایش داده شده، مبلغ مشخصی پرداخت میشود. این وبسایت ها بسیار زیاد هستند. ما در اینجا سعی میکنیم چند تا از معتبر ترین وبسایت های کلیکی را به شما معرفی کنیم.

1. وبسایت star-clicks

سایت کلیکی ، وبسایت star-clicks

star-clicks.com یکی از بهترین سایت های کلیکی است که با ایرانی ها هم کار میکند. در واقع برخی از کاربران برتر و پر درآمد ترین اعضای این سایت ایرانی ها هستند! ما درباره این وبسایت تحقیقات زیادی انجام داده ایم و پیشنهاد میکنیم اگر قصد دارید که با وبسایت های کلیکی کار کنید، این گزینه را حتما مدنظر قرار دهید.

روش کار با این سایت بسیار ساده است. تنها کافی است که با وارد کردن مشخصات خود خیلی سریع ثبت نام کنید، پلن مورد علاقه خود را انتخاب کنید و شروع کنید به کلیلک بر روی تبلیغ ها و پول درآوردن.

در ادامه تصویر حساب و درآمد یکی از هموطنانمان که توانسته اند با فعالیت در این سایت درآمد خوبی کسب کننده را قرار داده ایم.

وبسایت star-clicks ، سایت کلیکی


2. وبسایت Infolinks

سایت کلیکی ، سایت Infolinks

سایت infolinks بهترین راه برای نمایش تبلیغات متنی در وبسایت تان است. اینفولینک 70 درصد درآمد هر کلیک را به منتشر کننده تبلیغ (صاحب وبسایت) یا به شما پرداخت میکند. این وبسایت دارای چندین پلن مختلف است و شما میتوانید پلن به آسانی پلن مورد نظر خود را انتخاب کنید. درآمد های کسب شده از طریق این وبسایت را میتوانید از طریق پی پال، نقل و انتقال بانکی (که در ایران امکان پذیر نیست) و یا پول های الکترونیکی همچون وسترن یونیون دریافت کرده و سپس آن را تبدیل به ریال کرده و به حساب بانکی خود واریز کنید.


3. وبسایت media.net

وبسایت media.net ، سایت کلیکی

سایت media.net یک بستر تبلیغاتی دیگر است که آن هم بر مبنای تعداد کلیک ها برای شما درآمد زایی میکند. ویژگی جالب این وبسایت آن است که در صورتی که تبلیغاتی که به شما میدهد را در وبسایت قرار دهید، با دقت بسیار زیادی تبلیغاتی را به کاربران شما نشان میدهید که با موضوع و محتوای وبسایت تان مطابقت دارد. در این وبسایت هم میتوانید از طریق پی پال درآمد های خود را دریافت کنید. حداقل باید 100 دلار درآمد کسب کرده باشید تا بتوانید آن را برداشت کنید.


4. وبسایت chitika

سایت های کلیکی ، وبسایت chitika

سایت chitika هم عملکردی مشابه موارد قبلی دارد اما تفاوتی که دارد این است که حداقل مبلغ قابل برداشت 10 دلار است که حتما باید از طریق پی پال باشد.


5. وبسایت pulsepoint

وبسایت pulsepoint ، سایت درآمد اینترنتی

تفاوت سایت pulsepoint نسبت به سه مورد قبلی در آن است که پرداخت ها هر 45 روز یکبار انجام میشود. البته روش های گوناگونی برای پرداخت وجود دارد اما راحت ترین روش مثل همیشه پی پال است. اگر میخواهید در این وبسایت پذیرفته بشید باید محتوای بسیار ارزشی در سایت خود داشته باشید.


روی وبسایت تان تبلیغ بفروشید

این مورد بیشتر مناسب افرادی است که یک وبسایت خوب دارند. اگر میخواهید نتیجه خوبی بگیرید از این روش ابتدا باید مطمئن باشید که وبسایت شما ترافیک واقعی خوبی دارد.

تنها چیزی که نیاز دارید چند بنر مناسب است که به بازدید کنندگان بگوید که شما قصد فروش فضای تبلیغاتی در وبسایت خود دارید. فراموش نکنید که رتبه الکسا، رتبه گوگل و دیگر آمار های مرتبط با وبسایت خود را به وضوح مشخص کنید. در آخر هم باید هزینه تبلیغات را اعلام کنید.

اگر نمیخواهید دردسر سر و کله زدن با تبلیغ دهندگان را داشته باشید میتوانید از وبسایت های واسطه استفاده کنید. این وبسایت ها تعداد بسیار زیادی تبلیغ دارند که بصورت هوشمندانه و با استفاده از سامانه مخصوص خود آن ها را بین مدیران سایت ها تقسیم میکنند. برخی از این سایت ها را در ادامه آورده ایم.

6. وبسایت BuySellAds

سایت تبلیغ در اینترنت ، کسب درآمد اینترنتی ، وبسایت BuySellAds

BuySellAds یکی از معتبر ترین وبسایت های تبلیغاتی در دنیا است اما سایت های کوچک را نمیپذیرد. اگر تازه شروع بکار کرده اید بهتر است چند ماه صبر کنید تا ترافیک سایت شما به حد مناسبی برسد و بعد دریافت تبلیغات را شروع کنید.

وبسایت بای سل ادز 75 درصد درآمد کلیک ها را به ناشران میپردازد و هیچگونه محدودیتی هم در برداشت مبلغ نخواهید داشت. شما میتوانید ماهی 2 بار درآمد های خود را از طریق پی پال برداشت کنید.


7. وبسایت BlogAds

وبسایت BlogAds ، سایت درآمد دلاری

سایت BlogAds هم عملکردی مشابه مورد قبلی دارد با این تفاوت که 70 درصد درآمد هر کلیک را به شما پرداخت میکند اما اگر فرد دیگری را معرفی کنید میتوانید 15 درصد درآمد بیشتری داشته باشید.

برداشت پول از این وبسایت از طریق پی پال میسر است و حداقل مبلغ هم 75 دلار است.


تبلیغات متنی-لینکی

اگر ترافیک ارگانیک خوبی بر روی وبسایت خود دارید میتوانید از تبلیغات لینکی استفاده کنید یعنی قسمتی از متن یکی از مقالات و یا محتوا خود را به سایت تبلیغ دهنده لینک میکنید. نکته ای که حتما باید در نظر داشته باشید این است که حتما از تگ Nofollow استفاده کنید تا گوگل شما را جریمه نکند.

8. وبسایت linkworth

وبسایت linkworth ، سایت درآمد ارزی

سایت linkworth یکی از بزرگ ترین و معتبر ترین وبسایت های تبلیغات متنی-لینکی در دنیا است. در این وبسایت حداقل میزان موجودی قابل برداشت 25 دلار است.


کسب درآمد از طریق پاپ آپ

بسیاری از مدیران وبسایت ها از تبلیغات پاپ بیزارند و باید گفت که کاربران هم آن ها را دوست ندارند اما همچنان به عنوان یک روش تبلیغاتی مورد استفاده قرار میگیرد و نسبت به روش های دیگر درآمد بهتری نیز دارد.

9. وبسایت PopAds

درآمد از اینترنت ، وبسایت PopAds

در PopAds میتوانید براحتی قیمتی که مدنظر دارید را تعیین کنید و هرچقدر که وبسایت تان پیشرفت کند شما هم میتوانید قیمت خود را بالاتر ببرید. از طریق پی پال و الرت پی میتوانید درآمد های خود را از این وبسایت برداشت کنید. ویژگی مثبت این وبسایت نداشتن محدودیت حداقل مبلغ قابل برداشت است.


پول درآوردن از طریق نظر دادن!

شما میتوانید با نقد و بررسی و نظر دادن درباره محصولات یک وبسایت دیگر درآمد بسیار خوبی کسب کنید. نکته مثبت این است که خود شما قیمت را مشخص میکنید. هر چقدر وبسایت شما قوی تر و محبوب تر باشد میتوانید برای یک نقد و بررسی ساده پول بیشتری بگیرید. در برخی موارد مشاهده شده است که برخی وبسایت ها حدود 150 تا 500 دلار بابت اینگونه نظر دهی ها دریافت کرده اند.

10. وبسایت SponsoredReviews

پول درآوردن از اینترنت ، وبسایت SponsoredReviews

سایت SponsoredReviews برای وبمستر ها درآمد زایی و برای تبلیغ دهندگان بک لینک سازی میکند. در این وبسایت میتوانید از لیست تبلیغ دهندگان هر کدام را که دوست دارید انتخاب کنید و برای آن ها نقد بنویسید. نقد ها هم الزامی ندارد که همیشه مثبت بوده و میتوانید کاملا واقع بینانه باشد.

پرداخت ها در این وبسایت بصورت هفتگی انجام میشود و از طریق پی پال میتوانید درآمده های خود را برداشت کنید.


11. وبسایت PayU2Blog

وبسایت PayU2Blog

PayU2Blog در عین حال که عملکردی شبیه به مورد قبلی داشته اما تفاوت هایی نیز دارد. بر خلاف وبسایت اسپانسرد ریویوز، این سایت همه سایت ها را به عنوان تبلیغ کننده قبول نمیکند و فقط در موضوعات خاصی مثل آگهی های مرتبط با املاک فعالیت دارد.

در پی تو بلاگ میتوانید هر 2 هفته یکبار درآمد خود را از طریق پی پال نقد کنید.


کسب درآمد از طریق ebay

12. وبسایت ای بی

پول درآوردن از سایت ای بی

امروزه همه با این موضوع آشنا هستند که ممکن است چیز هایی داشته باشند که دیگر نیازی به آن ها ندارند اما دیگران حاضرند برای همان اجناس پول بپردازند. در چنین شرایطی وبسایت ای بی گزینه مناسبی است.

نکته قابل توجه این است که فروش کالا های فیزیکی برای ایرانیان در سایت های خارجی مثل ای بی آسان نیست و شاید حتی بتوان گفت غیر ممکن است اما میتوانید براحتی فایل ها، محتوا و یا هر چیزی که از طریق اینترنت قابل انتقال است را بفروشید.


مشارکت در فروش

این روش آسان ترین راه پول درآوردن اینترنتی است چراکه تنها کاری که نیاز است انجام دهید آن است که لینک محصولات را در وبسایت خود قرار دهید. روش کار این است که هر زمان که کاربری با کلیک بر روی لینکی که در سایت شما به نمایش درآمده به صفحه محصول رفته و آن محصول را بخرد به شما درصدی از قیمت آن محصول پرداخت میشود.

درآمد از طریق اینترنت برای افرادی که به زبان انگلیسی مسلط هستند


13. نوشتن کتب الکترونیکی

خیلی ها عاشق کتاب نوشتن هستند. نوشتن کتاب میتواند بسیار ساده و یا بسیار سخت باشد. همه چیز به دیدگاه شما برمیگردد. برخی افراد گمان میکنند که یک کتاب حتما باید چند صد صفحه باشد تا کتابی خوب تلقی شود اما این باور کاملا اشتباه است. حتی کتاب های چند صفحه ای هم میتوانند محبوب باشند و نیازی بسیاری را برطرف کنند.

ساده ترین راه نوشتن یک کتاب این است که نرم افزار ورد را باز کرده و شروع به نوشتن کنید و پس از اتمام نوشتن یک خروجی پی دی اف از فایل تان بگیرید.

کتاب های الکترونیکی خود را در Amazon Kindle Publishing و یا ای بی بفروشید. سرویس های زیادی برای فروش کتاب های الکترونیکی وجود دارند که با یک سرچ اینترنتی ساده میتوانید آن ها را پیدا کنید.


14. دوره های آموزشی آنلاین

این روش یکی از بهترین راه های کسب درآمد اینترنتی است. فکر میکنید با استفاده از هر کدام از روش هایی که تا کنون گفته ایم چه مدت طول میکشد تا 1000 دلار درآمد داشته باشید؟ اگر از راه تبلیغات بخواهید هزار دلار درآمد داشته باشید باید حدودا 70 تا 250 هزار بازدید بگیرید. کسب 1 هزار دلار از طریق برنامه مشارکت در فروش هم نیازمند فروش حدودا چند صد یا حتی چند هزار قلم جنس است.

اما داستان دوره های آموزشی متفاوت است. البته که قیمت دوره ها متفاوت است اما بسیاری از دوره های آموزشی در رنج قیمتی چند ده دلار تا چند صد دلار هستند و این بدان معنا است که برای بدست آوردن 1000 دلار از طریق فروش دوره های آموزشی تنها نیاز به چند عدد خریدار دارید.

اما موضوع به این سادگی ها هم نیست. شما باید بخوبی بتوانید تدریس کنید و مطلب خوبی هم برای ارائه داشته باشید.

زحمت این روش زیاد است اما ارزشش را دارد.


15. وبلاگ نویسی

اگر در موضوع خاصی تبحر داشته و حرف های زیادی برای گفتن درباره آن دارید وبلاگ نویسی راهکاری مناسب برای شماست که علاوه بر انجام دادن کاری که دوست دارید، پس از مدتی درآمد خوبی هم کسب کنید.

کلید موفقیت در اینکار مثل دیگر کسب و کار های اینترنتی تداوم است. شما باید بطور مداوم برای وبلاگ خود پست بنویسید و همیشه در صحنه حضور داشته باشید! البته منظور این نیست که زیاده روی کنید. چند پست در هفته میتواند مناسب باشد.

وقتی که وبلاگ تان رشد کرد و توانست مخاطب های خود را پیدا کند میتوانید به فکر کسب درآمد از آن باشید. روش های کسب درآمد از وبلاگ تان میتواند شامل تمامی موارد قبلی که معرفی کردیم همچون انواع تبلیغات و یا برنامه های مشارکت در فروش باشد. به علاوه پس از مدتی که نزد مخاطبان خود مقبولیت پیدا کردید میتوانید براحتی دوره های آموزشی خود را نیز بفروش برسانید.

اگر کار های بسیار با کیفیتی در وبلاگ خود انجام بدهید پس از مدتی شرکت های تبلیغاتی به صورت اختصاصی سراغ شما میایند و تقاضای انجام تبلیغات میکنند و مبالغ بسیار خوبی هم میپردازند.

بطور کلی پتانسیل کسب درآمد بی انتهاست و همه چیز به خلاقیت و فکر خودتان برمیگردد.


16. کسب درآمد اینترنتی با فریلنسینگ

فریلنسینگ از جهاتی به وبلاگ نویسی شبیه است اما دایره بیشتری از فعالیت ها را در بر میگیرد. فریلنسر ها براحتی میتوانند از هر جایی کار کنند. مثلا در خانه خود نشسته اید و با آرامش نوشیدنی مورد علاقه خود را میل میکنید و در عین حال میتوانید کار های خود را هم انجام دهید. تفاوت فریلنسینگ با وبلاگ نویسی این است که شما به عنوان یک فریلنسر کار خود را به دیگری میفروشید و دیگر هیچ حقی نسبت به آن ندارید. تفاوت دیگر آن است که فریلنسینگ معمولا در رشته های تخصصی انجام میشود و هر فردی با توجه به مهارت خاصی که دارد پروژه ای را برمیدارد.

وبسایت های بسیاری وجود دارد که بصورت تخصصی فضایی را برای تعامل فریلنسر ها و کارفرمایان مهیا کرده است که با جستجو در گوگل میتوانید براحتی اینگونه وبسایت ها را پیدا کنید.


17. مدیریت شبکه های اجتماعی

منظور از شبکه های اجتماعی اپلیکیشن خاصی نیست. همه ی شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام، توئیتر، فیسبوک، تلگرام و... پتانسیل های درآمد زایی بسیاری دارند. شبکه های اجتماعی معمولا پس از چند سال محبوبیت خود را از دست میدهند و اپ های جدید تری جای آن ها را میگیرند اما اگر در شبکه های اجتماعی مطرح و قوی همچون فیسبوک، اینستاگرام و یا توئیتر فعالیت کنید اطمینان خاطر خواهید داشت که به این زودی ها بیکار نخواهید شد!

همه کسب و کار ها باید در شبکه های اجتماعی فعال باشند و گرنه نمیتوانند در رقابت با دیگران جان سالم بدر ببرند. شبکه های اجتماعی آنقدر اهمیت دارند که شرکت های بزرگ دپارتمان های مجزایی برای مدیریت این فضا در نظر گرفته اند اما بسیاری از شرکت های کوچک و متوسط نمیتوانند و یا نمیخواهند خودشان بطور مستقیم به شبکه ها اجتماعی وارد شوند و در اینجا افرادی که در مدیریت شبکه های اجتماعی تخصص دارند وارد میشوند.

موفقیت در مدیریت شبکه های اجتماعی جنبه های گوناگونی دارد اما یکی از مهم ترین فاکتور ها این است که بدانید در چه زمانی و برای چه محتوایی از کدام شبکه اجتماعی استفاده کنید. مثلا باید بدانید زمانی که در حال تبلیغ در اسنپ چت هستید چه مخاطبی را هدف قرار میدهید و یا زمانی برای چگونه تبلیغاتی بهتر است از فیسبوک استفاده کنید.


چنانچه این مطلب را مفید میدانید با لایک کردن و به اشتراک گذاشتن آن، از ما حمایت کنید. نظرات، پیشنهادات و مقاله های درخواستی خود را از طریق قسمت دیدگاه ها برای ما ارسال کنید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.1 از 5 (50 رای)  

۶ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

سینا موسوی | ۲ سال پیش
سلام خسته نباشید مچکرم بابت مطالب مفیدتون
یک سوال داشتم اونم این که پول رو چطوری پرداخت میکنن؟
0
0
محمد حسین | ۲ سال پیش
سلام بصورت رایگان ارز دیجیتال استخراج کنید،
ماین رایگان با گوشی یا کامپیوتر فرقی نداره، فقط نیاز به مرورگر داری و بعد از ثبت نام فقط کافیه هر چهار ساعت یکبار روی یک گزینه کلیک کنی در روند استخراج روی سرور انجام میشه و هیچ ربطی به سخت افزار گوشی و کامپیوتر نداره و حتی اگه گوشی هم خاموش باشه استخراج انجام میشه و فقط بعد از چهار ساعت باید بری روی گزینه کلیک کنی فقط مهمه که شماره موبایل و ایمیل واقعی بدی تا زمان برداشت بتونی براحتی رمز ارز رو بفروشی حداقل برداشت 10 دلار است.
0
1
فتحی مرام | ۴ سال پیش
بنده افشین فتحی مرام تشکر میکنم که مطالب خوبی را به رایگان در اختیار همگان قرار دادید و خودم در این زمینه کتابی تحت عنوان آموزش جامع کسب درآمد دلاری در ایران تهیه کردم و از قسمتی از مطالب همین صفحه هم در کتابم به کار بردم و امیدوارم که خریداری کنند تا حالا یک نفر خرید داشته! اگر استقبال بشه هر روز سرچ میزنم و روش های جدید رو توی کتاب آپدیت میکنم برای همگان این هم لینکش هست
کوتاه شده : fathiweb.ir/d

لینک اصلی:

***s://fathiweb.ir/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4%da%a9%d8%b3%d8%a8%d8%af%d8%b1%d8%a2%d9%85%d8%af%d8%af%d9%84%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%af%d8%b1%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86/

ممنون میشم تایید بفرمایید
0
0
aaaa | ۴ سال پیش
وقتی میرم توسایتای کلیکی چه طوری ثبت نام کنم وچه طوری کسب درآمد کنم؟
0
0
mj | ۵ سال پیش
سلام، بسیار سپاسگزارم از مقاله جالبی که زحمت کشیدید قرار دادید، برای منه تازه کار که در این خصوص داشتم اطلاعات جمع میکردم، بسیار تاثیر گذار بود.
یه سوال کوتاه!
در اولین روشی که معرفی کردید (استار کلیک)، کاربران میتونند بدون داشتن سایت فقط از طریق کلیک بر روی تبلیغات کسب درآمد کنند. اما در خصوص موارد 2 تا 5 ظاهرا داشتن سایت پربازدید الزامی است.
آیا سایت های کلیکی معتبر دیگه ای، مخصوصا برای ما ایرانی ها وجود نداره که نیازی به وب سایت شخصی نباشه؟
ممنون از سایت خوبتون
0
0
پاسخ ها:
shahin | ۵ سال پیش
سلام خدمت کسانی که تازه کارن یا تازه قصد شروع دارند
من شخصا حدود شیش ماهی است که اینترنت رو زیر رو کردم اما چیزی گیرم نیومد جز سایت های کلیکی
0
0

hits