دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
لیست اسم و آدرس بهترین رستوران های بانه
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
رستوران های بانه :رستوران رفتن ، از عادتها و در واقع تفریح های خانواده های امروزی است و هم چنین اکثر مسافران که به شهرها و کشورهای اطراف سفر میکنند میزان نیازمندی به رستوران در هر شهری را دوچندان می کند

معرفی و شناخت بهترین رستوران های بانه

با مجله اینترنتی دلگرم همراه باشید

رستورانهای بانه ، اولین رستورانی که در دنیا تاسیس شد به منظور ایجاد محیطی اجتماعی و صمیمی جهت رفع نیاز مادی و معنوی انسانها بوده که امروزه به این شکل بسط داده شده است. رستوران رفتن ، از عادتها و در واقع تفریح های خانواده های امروزی است و هم چنین اکثر مسافران که به شهرها و کشورهای اطراف سفر میکنند میزان نیازمندی به رستوران در هر شهری را دوچندان می کند. به همین جهت لازم است در مورد رستورانهای اطرافمان اطلاعاتی داشته باشیم تا بتوانیم انتخاب درست تری داشته باشم .

رستوران جهان نما

رستوران جهان نما یکی از رستورانهای تازه تاسیس در شهر بانه است و در نزدیکی مراکز خرید و پاساژها قرار دارد، نمای داخلی زیبایی هم دارد.

آدرس: بانه بلوار سردشت، بالاتر از شرکت نفت ، نرسیده به هتل سامان

divider

رستوران گلستان

رستوران گلستان چندین سال است که به اهالی بانه و مسافران بانه خدمات ارائه می دهد، این رستوران کمی بالاتر از مجتمعهای تجاری پاسارگاد و گلستان قرار گرفته

آدرس:بانه بلوار توحید بالاتر از پاساژ پاسارگاد

divider

رستوران کاندیش

رستوران کاندیش در وسط مرکز خرید است و در واقع طبقه ی دوم پاساژ کاندیش به این رستوران اختصاص داده شده.نزدیکی به همه ی مراکز خرید دلیل خوبی برای انتخاب این رستوران می تواند باشد.

آدرس:بانه ابتداری بلوار آزادی، طبقه ی دوم پاساژ کاندیش

divider

رستوران ماد

رستوران بزرگ ماد که در واقع در طبقه ی فوقانی پاساژ ماد قرار گرفته رستورانی تمیز و با امکانات خوبی است.این رستوران هم به مراکز خرید بسیار نزدیک است.

آدرس:بانه میدان چومان خیابان شهدا طبقه فوقانی پاساژ ماد

divider

رستوران زیتون

رستوران زیتون برای کسانی مناسب است که از سرو صدا و شلوغی بازار خسته شده اند زیرا محیط آرام و بی سرو صدایی دارد ، فضای سنتی این رستوران مکان مناسبی برای از تن به در کردن خستگی است

آدرس:بانه بلوار سقز

divider

رستوران سر آشپز

آدرس:بانه بلوار ورزش بالاتر از پاساژ خیام

divider

رستوران زریبار

رستوران زریبار در انتهای کوچه ای که روبروی پاساژ الماس و میدیا واقع شده، قرار دارد. این رستوران به تازگی افتتاح شده و آماده ی ارائه ی خدمات میباشد.

آدرس:بانه بلوار سردشت کوچه روبروی پاساژ الماس

divider

رستوران پدیده

رستوران پدیده بین پاساژ گلستان و پاساژ طنین واقع شده است . ( رستورانهای بانه )

آدرس:بانه بلوار سقز کوچه ی پاساژ گلستان

divider

رستوران ماد

رستوران بزرگ ماد که در واقع در طبقه ی فوقانی پاساژ ماد قرار گرفته رستورانی تمیز و با امکانات خوبی است.این رستوران هم به مراکز خرید بسیار نزدیک است. ( رستورانهای بانه )

آدرس:بانه میدان چومان خیابان شهدا طبقه فوقانی پاساژ ماد

divider

تهیه وگردآوری مجله دلگرم

مرضیه ملایری



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.3 از 5 (3 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits