دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چرا گربه از خیار میترسه + ویدیو ترس گربه ها
9
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تر س گربه از خیار : گربه‌ها به طور غریزی به هر چیزی که سریع حرکت کند، صدای بلند تولید کرده یا نور غیر منظم (مانند لیرز اسباب‌بازی) ایجاد کند واکنش نشان می‌دهند

ترس گربه از خیار

با ما در مجله دلگرم همراه باشید تا با ترس گربه ها از خیار آشنا شوید

گربه‌ها به طور غریزی به هر چیزی که سریع حرکت کند، صدای بلند تولید کرده یا نور غیر منظم (مانند لیرز اسباب‌بازی) ایجاد کند واکنش نشان می‌دهند. این ویژگی تنها مختص آنها نیست، بلکه تمامی حیوانات زمانی که چیزی را به درستی درک نکنند پاسخی مشابه می‌دهند. نگاهی به خودمان هم بیاندازیم. فرض کنید غرق در مطالعه کتاب مورد علاقه خود هستید. بعد از ۴۰ دقیقه احساس تشنگی می‌کنید و باید به آشپزخانه بروید. به محض اینکه سرتان را برمی‌گردانید تا به طرف در بروید یک قورباغه بزرگ روی دمپایی خود می‌بینید. چه واکنشی نشان می‌دهید؟ البته خود من به عنوان مترجم این متن، زیاد مشکلی با چنین اتفاقی نخواهم داشت چون همیشه بطری آب با خودم دارم و از دمپایی رو فرشی هم استفاده نمی‌کنم. در ضمن درِ اتاق من رو‌به‌روی میزم هست، بنابراین نیازی به برگرداندن سر خود هم نمی‌بینم.

فیلم خنده دار دلیل ترس گربه از خیار


«گربه‌ها باید به چیزهایی که نمی‌شناسند مشکوک باشند، چرا که این جسم ناشناخته می‌تواند مار یا هر دشمن دیگری باشد. پس فرقی نمی‌‌کند اگر به‌جای خیار از ماهی پلاستیکی، عنکبوت اسباب‌بازی یا ماسک صورت انسان استفاده کنیم.»

گربه‌ها حیوانات بسیار کنجکاوی هستند. البته ما هم نسبت به آنها همین حس را داریم . به هر صورت تحقیقات اخیر نشان داده است که ما انسان‌ها در نگاه این شیرهای کوچک چیزی به‌جز صاحب‌خانه‌هایی بی‌استفاده، گربه‌هایی بدون مو و حتی زباله‌هایی بی‌ارزش نیستیم. با این حال به تازگی در دنیای اینترنت پرده‌ای دیگر از اسرار این دوستان مرموز برداشته شده است.

تهیه و گردآوری مجله دلگرم

مرضیه ملایری



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.4 از 5 (9 رای)  

    دیدگاه ها

    اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !

    
    hits