دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
ستاره های اینستاگرام بالای 100 میلیون فالوور

معرفی شاخهای اینستاگرام جهانی با 100 میلیون فالور به بالا !

ستاره های اینستاگرام بالای 100 میلیون فالوور
18
زمان مطالعه: 27 دقیقه
آیا تابه‌ حال به این فکر کرده‌اید که چه کسانی بیشترین تعداد فالوور (دنبال کننده) را در اینستاگرام دارند؟ در ادامه ما 10 کاربری که بیشترین تعداد فالوور در اینستاگرام را دارند به شما معرفی می‌کنیم پس با مجله اینترنتی دلگرم همراه شوید و در مورد 10...

شاخ های اینستاگرام

10 - جاستین بیبر با 100 میلیون فالوور

( پیج رسمی اینستاگرام Justin Drew Bieber ) :

www.delgarm.com

زندگی جاستین بیبر

جاستین بیبر در لندن (انتاریو) به دنیا آمد و در شهر استردفورد (انتاریو) بزرگ شد ، مادر جاستین بیبر «پتی مالته» وقتی که ۱۸ ساله بود جاستین را باردار شد ، وقتی جاستین ۲ ساله بود پدرش «جرمی بیبر» برای ازدواج با زن دیگری پتی را طلاق داد و مادرش او را به تنهایی و با درآمد کمی که از کارش بدست می آورد بزرگ کرد.

در حالی که جاستین بزرگ می شد مادرش نحوه ی نواختن پیانو ، درام ، گیتار و ترومپت را به او آموخت ، اوایل سال ۲۰۰۷ زمانی که جاستین بیبر ۱۲ ساله بود در مسابقه ای محلی که در شهر استردفورد برگزار می شد شرکت کرد و آهنگی از نی-یو به نام «So Sick» را خواند و به رتبه دوم رسید.

سپس مادرجاستین بیبر فیلم هایی از این مسابفه را در یوتوب گذاشت تا دوستان و آشنایان آن را ببینند ، پتی که متوجه علاقه مردم به فیلم های پسرش شد شروع به گذاشتن فیلم های جدیدی از جاستین در یوتوب کرد ، او به این کارش ادامه داد تا این که بازدید از ویدیوهای پسرش به ۱۰ میلیون رسید.

بعد از محبوبیت ویدیو های جاستین بیبر در یوتوب «اسکوتر براون» به طور تصادفی یکی از ویدیوهای جاستین بیبر را مشاهده کرد ، براون که تحت تاثیر استعداد بیبر قرار گرفته بود ، شروع به تماشای تمام ویدیوهای او در مسابقه ی مدرسه کرد و در نهایت با پتی تماس گرفت تا پیرامون استعداد فوق العادهٔ پسرش صحبت کند.

پتی در ابتدا علاقه ایی به این که پسرش یک سوپر استار شود نشان نمی داد اما بعد از مدتی رضایت داد تا براون ، جاستین را برای ضبط چند آهنگ آزمایشی به آتلانتا ببرد ، یک هفته ی بعد براون ، جاستین بیبر را با «آشر» خواننده ی معروف پاپ و آر اند بی آشنا کرد .

به این ترتیب بود که جاستین بیبر به گروه سرگرمی ریموند و براون (شرکت سرگرمی آشر ریموند و اسکوتر براون) پیوست ، در اکتبر ۲۰۰۸ جاستین بیبر قرارداد خود را با کمپانی ایسلند رکوردز امضا کرد و اسکوتر براون مدیر برنامه های او شد ، در همان زمان جاستین به همراه مادرش به آتلانتا نقل مکان کرد.

اولین آهنگ جاستین بیبر:

در جولای سال ۲۰۰۹ اولین تک آهنگ جاستین بیبر با نام «یک بار» در رادیو منتشر شد ، این آهنگ در اولین هفته ی انتشارش توانست رتبه ۱۲ را در جدول صد اثر برتر کانادا و رتبه ی ۱۷ را در جدول صد اثر برتر بیلبورد بدست آورد ، اولین آلبوم جاستین بیبر به نام «دنیای من» در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۰۹ روانه بازار شد ، سه تک آهنگ این آلبوم به نام های «یک دختر تنها» ، «مرا دوست بدار» و «دختر محبوب» در جدول صد اثر برتر بیلبورد جز ۴۰ اثر برتر شدند.

در ۲۰ دسامبر ۲۰۰۹ جاستین آهنگ «روزی در کریسمس» را به مناسبت کریسمس برای رئیس جمهوری آمریکا ، باراک اوباما و بانوی اول «میکله اوباما» در کاخ سفید اجرا کرد («روزی در کریسمس» را استیو واندر در سال ۱۹۶۷ برای کریسمس خواند و مایکل جکسون برای کریسمس ۱۹۷۰ آن را باز خوانی کرد) . جاستین بیبر همچنین در پنچاه و دومین مراسم جوایز گرمی حاضر شد .

در همان شب پس از مراسم گرمی ، جاستین به همراه ۸۴ ابر خواننده ی دیگر برای خواندن آهنگ خیریه «ما دنیاییم ۲۵ برای هائیتی» که به مناسبت بیست پنچمین سالگرد ترانه ی «ما دنیاییم» و جمع آوری کمک برای زلزله زدگان هائیتی باز خوانی می شد به استدیویی رفتند.

جاستین در بین خوانندگان حاضر جوان ترین بود (ما دنیاییم نوشته ی مایکل جکسون و لایونل ریچی برای کمک به قحطی زدگان آفریقا به همراهی ۴۳ تن از ابر خوانندگان آن زمان بعد از مراسم گرمی در سال ۱۹۸۵ ضبط شد)

جاستین بیبر و کسب درآمد از موهایش:

حالت خاص موهای جاستین بیبر در بین دختران نوجوان محبوب است و استایل موهای او در بین پسران جوان بسیار کپی شده*است.این نوع استایل پس از جاستین بیبر در بین لزبینها نیز مجبوبیت پیدا کرده است.

در فوریه ۲۰۱۱، جاستین بیبر فرم موهای خود را تغییر داد و آن را کوتاه کرد. پس از کوتاه کردن،جاستین قسمتی از موهایش را برای فروش در سایت ای*بی قرار داد که پس از ۹۸ پیشنهاد، به قیمت ۴۰،۶۶۸ دلار به فروش رفت. سپس سودش را به یک مؤسسهٔ حفاظت از حیوانات بخشید.

9 - دواین جانسون با 106 میلیون فالوور

( پیج رسمی اینستاگرام therock ) :

www.delgarm.com

دواین جانسون با نام کامل دواین داگلاس جانسون به انگلیسی Dwayne Johnson ملقب به راک در 2 مه 1972 در هایورد کالیفرنیا متولد شد.

مادرش آتا جانسون و پدرش راکی جانسون کشتی گیر حرفه ای بودند.

او در دانشگاه میامی فوتبال آمریکایی بازی کرد و در یک دوره مسابقات ملی برنده شد و پس از آن مانند برادر و پدرش به یک کشتی‌کج‌ کار حرفه‌ای تبدیل شد.

قد او 196 سانتیمتر است.

در طول دوران حرفه ای فوتبال کالج 290 پوند وزن داشت، اما وزن خود را به حدود 265 پوند کاهش داد. پس از آن در سال 2006 هم 30 پوند دیگر وزن کم کرد.

در سال 1999 در مسابقات جهانی WWE شرکت کرد و با نام The Rock در این مسابقات به شهرت فراوانی رسید. در همان سال راک برای اولین بار به سینما رفت و در سال 2001 فیلم بازگشت مومیایی را بازی کرد.

در سال 1997 با دنی گارسیا ازدواج کرد و در سال 2001 صاحب یک دختر به نام سیمون الکساندر شد، این دو در سال 2007 جدا شدند. پس از طلاق دواین با لورن هاشینی نامزد شد، فرزند آن ها دختری است به نام جاسمین که در سال 2015 متولد شد.

گارد ساحلی در کنار زک افرون، الکساندرا داداریو و پریانکا چوپرا، سریع و خشن 5 و 6 و 7 و 8 در کنار وین دیزل و هرکول در کنار ایرینا شایک از فیلم های معروف او هستند.

همه اعضای خانواده جانسون از جمله پدر، پدر بزرگ و دایی های او کشتی‌کج کار بودند.

ثروت او حدود 220 میلیون دلار تخمین زده می شود.

دواین جانسون یک ماهیگیر بسیار قهار می باشد.

8 - تیلور سویفت با 108 میلیون فالوور

( پیج رسمی اینستاگرام taylor swift) :

www.delgarm.com

تیلور سویفت (به انگلیسی : taylor swift) با نام کامل تیلور آلیسون سویفت در 13 دسامبر 1989 در ریدینگ، پنسیلوانیا به دنیا آمد.

پدرش اسکات سویفت دلال سهام و مادرش آندریا سویفت خانه دار هستند.

او یک برادر کوچک تر به نام آستین دارد که عکاس می باشد.

قد او 178 سانتیمتر است.

او در شهر ویومیسیتگ پنسیلوانیا بزرگ شد و در سن چهارده‌ سالگی برای پیشرفت در موسیقی کانتری به نشویل تنسی نقل مکان کرد. او قراردادی را با بیگ ماشین رکوردز امضا کرد و به جوان‌ ترین ترانه‌ نویس انتشارات موسیقی سونی/ ای‌تی‌وی تبدیل شد.

محل زندگی تیلور در حال حاضر، پنت هاوسی در وسط شهر نشویل در تنسی می باشد.

آلبوم و آهنگ های تیلور سویفت :

تیلور در اکتبر 2006، اولین آلبومش را با نام تیلور سویفت منتشر کرد، آهنگ ترانه ی ما از این آلبوم او را به جوان‌ ترین هنرمندی تبدیل کرد که به رتبه ی اول جدول داغ‌ ترین ترانه‌ های کانتری رسیده‌ است.

دومین آلبوم او با نام بی‌باک در سال 2008 منتشر شد، دو تک آهنگ داستان عشق و تو به من تعلق داری از این آلبوم، آن را به پرفروش‌ ترین آلبوم سال تبدیل کرد.

سومین آلبوم تیلور با نام حالا صحبت کن در سال 2010 منتشر شد. در اولین هفته انتشار آلبوم در ایالات متحده، بیش از یک میلیون نسخه از آن به فروش رسید و تور کنسرت آن در مدت سیزده ماه در سرتاسر جهان برگزار شد.

چهارمین آلبوم سویفت با نام سرخ در 2012 منتشر شد، در اولین هفته انتشار این آلبوم بیش از یک میلیون نسخه از آن در آمریکا به فروش رفت.

آلبوم پنجم او به نام 1989 در سال 2014 منتشر شد، این آلبوم، نخستین آلبوم پاپ او می‌باشد و در هفته اول انتشار بیش از 1.5 میلیون نسخه از آن فروش رفت. فضای خالی و از ذهنم پاکش کنم از موفق‌ ترین آهنگ‌ های وی در آلبوم 1989 هستند.

علاوه بر موسیقی او در زمینه سینما و تلویزیون هم فعال بوده است، از سریال او می توان به سی‌ اس‌ آی اشاره کرد، همچنین روز ولنتاین، لوراکس و بخشنده از فیلم های معروف او هستند.

جوایز تیلور سویفت

تیلور سویفت تاکنون 10 جایزه گرمی، 11 جایزه موسیقی آمریکا، 7 جایزه انجمن موسیقی کانتری و 6 جایزه آکادمی موسیقی کانتری را از آن خود کرده است.

تیلور سویفت تنها خواننده زن آمریکا است که سه بار رکورد فروش یک میلیون آلبوم در اولین هفته را در دهه اخیر ثبت کرده است.

سویفت در سال 2008 با خواننده پاپ جو جوناس رابطه داشت اما این رابطه در اکتبر همان سال به پایان رسید، در سال 2009 با تیلور لاتنر دوست شد اما به زودی از او هم جدا شد و در سال 2010 مدتی با جیک جیلنهال رابطه برقرار کرد.

پس از جدایی از جیک جیلنهال در سال 2009 با جان مایر دوست شد، رابطه ی این دو در سال 2012 به پایان رسید. پس از آن تیلور مدتی با کونور.اف کندی، هری استایلز، کالوین هریس و تام هیدلستون رابطه داشت.

در حال حاضر او با مدل و بازیگر بریتانیایی جو آلوین رابطه دارد.

کارلی کلاوس، اد شیرن، سلنا گومز، جاستین بیبر و اما استون دوستان نزدیک او هستند.

تیلور سویفت یکی طرفداران ریحانا و بریتنی اسپیرز می باشد.

مادر بزرگ تیلور خواننده ی اپرا بود.

او در سن 20 سالگی جایزه ی گرمی بهترین آلبوم سال را از آن خود کرد و نام خود را به عنوان جوان ترین هنرمندی که این جایزه را به دست آورده، ثبت کرده است.

او در ایران با نام تیلور سوئیفت هم شناخته می شود.

ثروت او حدود 280 میلیون دلار تخمین زده می شود.

7 - کایلی جنر با 109 میلیون فالوور

( پیج رسمی اینستاگرام Kylie Jenner) :

www.delgarm.com

کایلی جنر با نام کامل کایلی کریستن جنر به انگلیسی Kylie Jenner در 10 آگوست 1997 در لس آنجلس، آمریکا متولد شد.

پدرش کیتلین جنر (بروس جنر) برنده بازی‌های المپیک تابستانی 1976 و مادرش کریس جنر بازیگر هستند. کایلی خواهر کوچکتر کندال جنر است، از طرف مادرش سه خواهر ناتنی به نام های کورتنی، کلویی و کیم کارداشیان و یک برادر به نام راب کارداشیان دارد. از طرف پدرش سه برادر ناتنی به نام های برودی جنر، براندون جنر، برت جنر و یک خواهر ناتنی کیسی جنر دارد.

قد او 168 سانتیمتر است.

او در مجموعه تلویزیونی پا به‌ پای خانواده کارداشیان همراه با خانواده‌اش خوش درخشید و محبوبیت زیادی کسب نمود.

در سال 2014 مجله تایمز کایلی و کندال جنر را جزو 25 نوجوان تاثیرگذار دنیا معرفی کرد.

کایلی در سال 2015 با مدرک دیپلم از دبیرستان لورل اسپرینگز فارغ‌ التحصیل شد.

ثروت او حدود 41 میلیون دلار تخمین زده می شود.

کایلی دو برند لاک ناخن دارد، او همچنین درفوریه 2013 به همراه خواهرش کندال برند PacSun را راه‌اندازی کرد.

کایلی جنر در سال 2013 با به مزایده گذاشتن لباس‌ های قدیمی در سایت ebay به کودکان بیمارستان لس آنجلس کمک کرد، او همچنین در مراسم بنیاد خیریه رابین هود شرکت کرد و بیش از 1000000 دلار جمع‌ آوری کرد.

مدتی خبر هایی درباره ی رابطه ی کایلی جنر و جاستین بیبر به گوش می رسید اما در سال 2014 کایلی با تایگا دوست شد این دو در سال 2017 از هم جدا شدند، در ماه آوریل سال 2017 کایلی جنر با خواننده رپ تراویس اسکات نامزد شد، اخیرا خبرهایی از بارداری کایلی جنر منتشر شده که سر و صدای زیادی در رسانه های اجتماعی به پا کرده است.

کایلی در 15 می 2015 در برنامه تلویزیونی پا به‌ پای خانواده کارداشیان به تزریق لب‌هایش اعتراف کرد.

کایلی جنر یک کلکسیونر ماشین است، او یک فراری اسپایدر، لندرور، مرسدس مایباخ، چندین مرسدس بنز کلاس جی، چند رولز رویس و لامبورگینی آوانتادور دارد.

6 - کیم کارداشیان با 111 میلیون فالوور

( پیج رسمی اینستاگرام Kim Kardashian ) :

www.delgarm.com

کیم کارداشیان با نام کامل کیمبرلی نوئل کارداشیان به انگلیسی Kim Kardashian در 21 اکتبر 1980 در لس آنجلس، آمریکا متولد شد.

پدرش رابرت کارداشیان ، وکیل و مادرش کریس جنر می باشد.

کیم دو خواهر به نام‌های کورتنی کارداشیان و کلویی کارداشیان و یک برادر به نام رابرت کارداشیان دارد، همچنین او صاحب سه برادر ناتنی به نام‌های برتون و برندون جنر و برودی جنر است، کیم کارداشیان سه خواهر ناتنی به نام های کیسی، کندال و کیلی جنر هم دارد.

قد او 159 سانتیمتر است.

وی که متولد و بزرگ شده ی لس آنجلس، کالیفرنیا است نخست به واسطه دوستی با پاریس هیلتون و در سال 2007 پس از لو رفتن فیلم رابطه جنسی با دوست پسر سابقش ری جی مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. بعدها در آن سال، وی و خانواده‌اش در مجموعه واقع نمای پا به‌ پای خانواده کارداشیان ظاهر شدند. موفقیت این مجموعه منجر به دنباله‌هایی از جمله کورتنی و کیم نیویورک را تسخیر می‌کنند و کورتنی و کیم میامی را تسخیر می‌کنند شد.

در سال 2010 کیم با 6 میلیون دلار درآمد، پر درآمدترین ستاره سریال‌های واقع نما شد.

در سال 200 کیم کارداشیان با دیمون توماس که یک تهیه کننده موسیقی بود ازدواج کرد، این دو در سال 2004 از هم جدا شدند، در سال 2011 کیم با کریس همفریس بازیکن NBA آنها ازدواج کردند اما پس از 72 روز به دلیل اختلافات غیر قابل انکار از هم جدا شدند طلاق این دو تا 3 ژوئن 2013 به طول انجامید در این مدت کیم با کانیه وست نامزد شده و از او باردار شده بود.

در 15 ژوئن 2013 نورث وست فرزند کیم و کانیه متولد شد و این دو در تاریخ 24 مه 2014 در فورت دی بلودر در فلورانس ایتالیا ازدواج کردند. لباس عروسی او توسط ریکاردو تیسی از ژیوانچی طراحی شده بود. کارداشیان فرزند دوم خود را که یک پسر به نام سنت وست است در تاریخ 5 دسامبر 2015 به دنیا آورد.

علاقه ای به نوشیدنی های الکلی ندارد.

PETA نام او را در سال 2010 برای پوشیدن خز به عنوان بد لباس ترین فرد سال معرفی کرد.

ثروت کیم کارداشیان حدود 450 میلیون دلار تخمین زده می شود.

در اقدامی جنجالی مجله ی پیپر عکس برهنه از کیم کارداشیان را منتشر کرد، در این عکس او تنها یک گردنبند مروارید و دستکش های سیاه پوشیده و بدن او کاملا برهنه بود. نویسنده ی مجله ی تایم این اقدام کیم کارداشیان را مورد انتقاد قرار داده و نوشت که کیم کارداشیان یک الاغ است.

این عکس در شبکه های اجتماعی مورد تمسخر و انتقاد شدید قرار گرفته اند. جالب است بدانید که انتشار این عکس ها حقایق علمی زیادی را روشن کرد، دانشمندان ادعا می کنند که داشتن پایین تنه ی بزرگ علاوه بر جذابیت بیشتر باعث افزایش قدرت باروری و تولد نوزادان سالم تر و باهوش تر می شود.

5 - بیانسه با 115 میلیون فالوور

( پیج رسمی اینستاگرام BEYONCE GISELLE KNOWLES ) :

www.delgarm.com

Beyoncé Giselle Knowlesمتولد 4 سپتامبر 1981 یک خواننده R&B ,ترانه سرا,Record Producer , هنرپیشه و طراح لباس امریکایی است .او را معمولا با اسم کوچکش یعنی Beyonce می شناسند و به این اسم معروف است.او یکی از تشکیل دهنده های گروه R&B دستینیز چایلد(Destiny`sChild) است.

اولین البوم انفرادی او "Dangerously in love" در سال 2003 در رتبه های بالای بیل بورد و R&B در امریکا و کانادا و انگلیس قرار گرفت.Beyonce تا به حال 9 جایزه Grammyدریافت کرده است-6 جایزه به تنهایی و 3 جایزه همراه با گروه Destiny`s Child-.

Beyonce در سینما نیز موفق بوده و با حضور در فیلم"Austin powers in goldmember" که یکی از بهترین فیلم های 2002 بود شایستگی خود را ثابت کرد.سال 2006 اهنگ "CheckOn it" با قرار گرفتن در رتبه اول "100 اهنگ برتر" سومین اهنگ انفرادی او بود که این رتبه را بدست می اورد.

Beyonce در حال حاضر با رپر معروف امریکایی "Jay-z" دوست است.

Beyonce از دو فرزند دیگر خانواده بزرگ تر است.والدین او "Matthew Knowless" و "Tina Beyonce" هستند,مادر بزرگ و پدر بزرگ مادری او فرانسوی بوده اند, پدر Beyonce تصمیم می گیرد فامیلی همسر خود را به عنوان نام برای او(Beyonce) بکار برد!!

Beyonce تا 7 سالگی در مدرسه رقص تعلیم می دید و تک خوان کلیسا بود.مربی رقص او استعداد خاصی در او دید و بطور خصوصی شاگرد ممتاز خود را در مسابقات مختلف شرکت می داد.Beyonce در این مدت در 30 مسابقه محلی رقص و خوانندگی برنده شد.

Beyonce و دوست قبلی اش "Latavia Roberson" با "Kelly Rowland" و"LetoyaLuckett" ملاقات کردند.انها اهنگی برای اجرا در سالن زیبایی مادر Beyonce ساختند,بعد از اجرای اهنگ در چند جمع دوستانه,وقتی وارد "Star Search" شدند,با شکست روبرو شدند.انها نام "Girl`s Tyme" را برای خود انتخاب کرده بودند,انها در مسابقه برنده نشدند.

"Matthew Knowles" و "قیم قانونی Kelly" تصمیم گرفتند تا به دختران برای رسیدن به رویای خوانندگی اشان کمک کنند.پدر Beyonce شغل خود را رها کرد و به عنوان مدیر گروه شروع به فعالیت کرد.

Beyonce به عنوان یک نوجوان وارد مدرسه"بازیگری و هنرهای سمعی و بصری " در "Houston" شد و در این مدرسه استعداد خود را در موسیقی نشان داد,او بعدا به مدرسه"Alief Elsik High scholl" در "houston" رفت.

فیلم ها :

سال 2001,Beyonce بدون هیچ پیش زمینه ای در فیلم "A hip hopera" در کنار "MekhiPhifer" ظاهر شد.

تابستان 2002 در فیلم "Austin Powers in golmember" در نقش "FoxxyCleopatra" در مقابل "Mike Mayers"که نقش Austin Powers را داشت ,حضور یافت,این فیلم در "کتاب رکوردهای گینس" به عنوان پر فروش ترین فیلم کمدی ثبت شد و Beyonce هم اهنگی به نام "Work It Out" برای این فیلم خواند ,این اهنگ در انگلیس,هلند,استرالیا و ایرلند موفق بود ولی در امریکا انچنان مورد توجه قرار نگرفت.

سال 2003,Beyonce در فیلم "The Fighting Temlations" مقابل "Cuba Gooding Jr' قرار گرفت و برای این فیلم هم اهنگی با همراهی "Missy Elliot"."Free"و "Lyte" خواند که بر خلاف اهنگ های انفرادی خودش محبوبیت چندانی پیدا نکرد,اگر چه فیلم فروش متعادلی داشت.

Beyonce در فیلم "The pink panter" در نقش "Xania"- که در فیلم یک خواننده پاپ معروف است-در مقابل "Steve Martin" قرار گرفت,این فیلم 10 فوریه 2006 بیرون امد و در هفته اول نمایشش, پرفروش ترین فیلم امریکا شد.
در حال حاضر نیز Beyonce مشغول انجام کار دیگری به نام "Dreamgirls" است که قرار است 22 دسامبر 2006 بیرون بیاید.

موسیقی :

در طول پاییز 2002,Beyonce با Jay-z همکاری و هم خوانی می کرد.بهار 2003,Beyonce یک کار دونفره به نام "The closer I Get to you" با "Luther Vandross" خواند(این اهنگ در اصل توسط "Roberta Flack" و "Donny Hahaway" خوانده شده و به معروفیت رسیده بود) که در این کار مشترک Beyonce به جای Hathaway و Vandross به جای Flack می خواند,این اهنگ هم در البوم Beyonce و هم در البوم Vandross به نام "Dance With myfather" قرار گرفت و جایز Grammy این اهنگ را هم به طور مشترک دریافت کردند.

سال 2003,Beyonce اولین البوم انفرادی خود به نام "Dangerously In love" را ساخت,اهنگ اول این البوم "Crazy In love" با همراهی Jay-z به سرعت به محبوبیت رسید و مدت ها در رتبه اول باقی ماند-8 هفته در "Billboard ht 100 single" اول بود-این البوم در انگلیس و کانادا اول شد,بیش از 4میلیون کپی در امریکا و بیش از 7 میلیون کپی در سراسر جهان فروش داشت,Beyonce یکی از پرفروش ترین خوانندگان R&B در سال 2003 بود و 'Dangerously In love" ششمین البوم پرفروش امریکا شد.

در اواخر تابستان,اهنگ "Baby Boy" با همراهی "Sean Paul" شروع به فتح چارت ها کرد,این اهنگ از بهترین های سال 2003 شد و 9 هفته در رتبه اول در امریکا باقی ماند(یک هفته بیشتر از "Crazy In love")
بعد از موفقیت "Baby boy", او سومین تک اهنگ خود به نام "Me,Myself And I" را نیز در اواخر 2003 بیرون دادو اهنگ چهارم البوم "Dangerously In love" یعنی "Naughty Girl" در اواسط 2004 اجرا شد که هر دو رتبه سوم "100 اهنگ برتر" را کسب کردند.

در Grammy Awards 2004 بود که Beyonce با بدست اوردن 5 جایزه برای کارهای انفرادیش رکورد شکنی کرد,این جوایز شامل"بهترین اجرای R&B زن" برای "Crazy Inlove"و "بهترین البوم R&B" بود.او همچنین یک جایزه "Brit Award" در سال 2004 در انگلیس نیز بدست اورد که او را اولین زنی کرد که در یک سال به طور هم زمان چند جایزه داخلی و خارجی معتبر کسب کرده است.

در دسامبر 2005,Beyonce یک تک اهنگ جدید به نام "Check On It" با همراهی "SlimThung" خواند,این اهنگ از البوم "#1`s" از "Destiny`s child" و برای فیلم "The PinkPanter" می باشد.
Beyonce اعلام کرده که برای البوم جدید خود شروع به نوشتن ترانه خواهد کرد که کار ضبط این البوم در اواسط 2006 اغاز خواهد شد, یعنی بعد از انکه کار فیلم "Dreamgirls" به اتمام برسد,Beyonce اعلام کرده که تا ان زمان روی فیلم اخر خود تمرکز خواهد کرد.

در مراسم Grammy 2006,جایزه "بهترین اجرای R&B" برای اهنگ "So Amazing"نصیب Beyonce شد.

4 - آریانا گراند با 120 میلیون فالوور

( پیج رسمی اینستاگرام Ariana Joan Grande ) :

www.delgarm.com

نام و نام خانوادگی : آریانا جوان گراند تاریخ تولد : ۲۶ ژوئن ۱۹۹۳ میلادی

محل تولد : آمریکا، بوکا راتون، فلوریدا نام و نام خانوادگی به انگلیسی : Ariana Joan Grande فعالیت حرفه ای : بازیگری، خوانندگی، مدل

آریانا گراند (به انگلیسی: Ariana Grande-Butera) (زاده ۲۶ ژوئن ۱۹۹۳) که به طور حرفه ای با نام آریانا گراندِ (به انگلیسی: Ariana Grande) (/ˌɑriːˈɑːnə ˈɡrɑːndeɪ/) شناخته می شود یک بازیگر و خواننده اهل آمریکا است.

آریانا گرانده تباری ایتالیایی دارد.پدر وی از شهر سیسیلی ایتالیا و مادرش از شهر آبروتزو ایتالیا میباشد.

آریانا گراندِ فعالیت حرفه ای خود را به صورت رسمی در برادوی موزیکال ۱۳ آغاز کرد، سپس نقش کت والنتین در سریال نیکولدین در سال ۲۰۰٩ بازی کرد.پس از چهار فصل، سریال پایان یافت، و گراندیدر سریال سم و کت که در سال ۲۰۱۴ به پایان رسید ایفای نقش کرد.گِرَنده بر روی جلد کاور بسیاری از مجله های معروف نوجوانان و موزیکال نقش بست.

آریانا گراندِ فعالیت موزیکال خود را با ترانه ویکتوریوس (۲۰۱۱) شروع کرد.وی یک قرارداد ضبط با ریپابلیک رکوردز بست و اولین آلبوم استودیویی خود، ارادتمند شما در ۲۰۱۳، منتشر نمود که در بیلبورد ۲۰۰ آمریکا شماره یک شد.تک ترانه آغازین آلبوم، “راه”، با وجود انتقاد برخی منتقدان که او را متهم به تقلید از ماریا کری میکردند در بین آهنگ های بیلبورد ۱۰۰ رتبه نخست را کسب کرد.

دومین آلبوم استودیویی او، همه چیز من (۲۰۱۴)، نیز توانست در ایالات متحده رتبه نخست را کسب کند.آلبوم او شامل ترانه هایی محبوبی چون “مشکل” و “نجات پیدا کردن” بود.این آلبوم به صورت ۳۴ هفته پی در پی در بیلبورد ۱۰۰ آمریکا جزو ده آهنگ برتر بود و در سال ۲۰۱۴ بیشتر از هر خواننده دیگری تک آهنگهایش جزو آهنگهای برتر بود.در سال ۲۰۱۵، وی همه چیز من را در شمال آمریکا و اروپا با تور ماه عسل اجرا خواهد کرد.گرانده همچنین قرار است در سریال تازه شبکه فاکس به نام ملکه های جیغ ایفای نقش کند.وی در حال کار بر روی آلبوم سوم خود به نام مهتاب است.

آلبوم‌ها :

ارادتمند شما (۲۰۱۳)همه چیز من (۲۰۱۴)

فیلم شناسی :

ملکه‌های جیغ (مجموعه تلویزیونی ۲۰۱۵)

فیلم سینمایی (سوییندل) ۲۰۱۳

3 - کریستیانو رونالدو : با 126 میلیون فالوور

( پیج رسمی اینستاگرام Cristiano Ronaldo ) :

www.delgarm.com

کریستیانو رونالدو با نام کامل کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو به انگلیسی Cristiano Ronaldo در 5 فوریه 1985 در فونچال، مادیرا پرتغال متولد شد. کریستیانو کوچک‌ ترین فرزند خوزه دینیس آویرو و ماریا دولورس دوس سانتوس آویرو است، هنگامی که رونالدو 20 سال داشت، پدر الکلی او در 52 سالگی درگذشت.

کریستن یک برادر به‌ نام هوگو و دو خواهر به‌ نام‌ های آلما و لیلیانا کاتیا دارد . قد او 185 سانتیمتر و وزن او 80 کیلوگرم می باشد.

ثروت او حدود 400 میلیون دلار تخمین زده شده می شود.

او در سال 2009 با انتقال 80 میلیون پوندی‌ اش از منچستر یونایتد به رئال مادرید و در آن زمان به گران‌ ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان تبدیل شد. رکوردی که بر اساس گزارش‌ های منتشر شده با انتقال 100 میلیون یورویی گرت بیل از تاتنهام به رئال مادرید در سال 2013 شکسته شد. او با حقوق سالیانه 21 میلیون یورو، دارای بالاترین درآمد بین بازیکنان فوتبال جهان است.

او فوتبالش را در نوجوانی در تیم آندورینها آغاز کرد. بعد از دو سال به باشگاه فوتبال ناسیونال مادیرا پیوست و پس از آن، به باشگاه اسپورتینگ لیسبون ملحق شد. او در این تیم، نظر الکس فرگوسن سرمربی وقت منچستر یونایتد را به خود جلب کرد و در سال 2003 با قراردادی به ارزش 12.24 میلیون پوند به منچستر یونایتد پیوست.

وی تا سال 2009 با شیاطین سرخ هم‌ بازی بود و چندین بار جام حذفی و لیگ برتر انگلستان را با آنان فتح‌ کرد.

رئال مادرید در تابستان سال 2009 با قراردادی 94 میلیون یورویی با رونالدو به‌ توافق رسید. رونالدو در سال 2003 به تیم ملی پرتغال راه‌ یافت و در سال 2010 کاپیتانی تیم ملی‌اش را بر عهده‌ گرفت. او 98 بازی در تیم ملی پرتغال انجام داده و 37 گل به‌ ثمر رسانده‌ است.

رونالدو آمیزه‌ای از سرعت، قدرت بدنی، شوت‌های پر قدرت و تکنیک است، او سریعترین بازیکن جهان است و رکوردار بلندترین پرش در بین فوتبالیست‌ های جهان است.

در ماه مارس سال 2009 او صد هزار پوند به بیمارستانی اهدا کرد که سرطان مادرش را درمان کرده بود.

رونالدو در 17 ژوئن 2010 پدر شد، پسر او کریستانو نامیده شد و خانواده‌ اش نام مستعار کریستیانینو را بر روی او گذاشتند. او در ایالات متحده به دنیا آمده و رونالدو اعلام کرد که حضانت کامل وی در اختیار اوست، او هرگز به صورت عمومی هویت مادر پسرش را فاش نکرده‌ است.

در ماه ژوئن 2017 رونالدو در فیس بوک تایید کرد که او پدر یک دوقلو شده است و در ژوئیه 2017 تایید کرد که او و نامزدش جورجیانو در انتظار تولد چهارمین فرزندش هستند.

رونالدو در سال 2010 رابطه‌ ای را با ایرینا شایک آغاز کرد، این زوج در ژانویه 2015 به رابطه خود پایان دادند پس از آن رونالدو رابطه‌ ای را با جورجیانو رودریگز آغاز کرد.

رونالدو یک مسیحی کاتولیک است.

او پس از سونامی 2004 در اندونزی و زنده پیدا کردن پسری که پیراهن تیم ملی پرتغال را بر تن داشت یک خانه برای او خرید. نام این پسر مارتونیز است و هم اکنون در تیم اسپورتینگ لیسبون بازی می‌کند.

الکل نمی نوشد و سیگار نمی کشد.

از سهام‌داران نایک ، پیپ جینز ، اکسترا جاس و اتومبیل سوزوکی است.

رونالدو با فروش کفش طلایش به کودکان غزه کمک چندین میلیون دلاری کرد.

دیگو مارادونا درباره ی او گفته‌ است: رونالدو بهترین بازیکن بر روی این سیاره‌ است و هم‌ میهنان او باید برای او یک بنای تاریخی در لیسبون بسازند.

او در سال های 2008، 2013، 2014 و 2016 توانست بر رقیب اصلی خود لیونل مسی غلبه کند و برنده ی توپ طلای اروپا شود.

به عنوان یکی از زیباترین و جذاب ترین فوتبالیست های حاضر در جام جهانی 2018 روسیه انتخاب شده است.

2 - سلنا گومز : با 137 میلیون فالوور

( پیج رسمی اینستاگرام selena gomez ) :

www.delgarm.com

سلنا گومز با نام کامل سلنا مری گومز به انگلیسی selena gomez در 22 ژوئیه 1992 در گرند پریری تگزاس متولد شد.

مادرش آماندا داون و پدرش ریچارد جوئل گومز هستند، وقتی سلنا 5 ساله بود پدر و مادرش از هم جدا شدند.

قد او 165 سانتیمتر است.

او برای اولین بار در نقش جایانا در فیلم بارنی و دوستان حرف زده است. او بیش‌تر به خاطر بازی در نقش آلکس روسو در مجموعه ی کمدی جادوگران محله لرزان از شبکه دیزنی به شهرت رسیده است. اولین فعالیت او بازی در فیلم بچه‌های جاسوس بود.

او عضو اصلی گروه سلنا گومز و صحنه است و تا به امروز همراه با گروهش سه آلبوم استودیویی با نام‌های ببوس و بگو، سالی بی باران و وقتی خورشید غروب می‌کند را منتشر کرده است.

وی در ژانویه سال 2012 اعلام کرد که از گروه خود جدا خواهد شد و می‌خواهد بر بازیگری‌ اش تمرکز داشته باشد. او موسیقی متن فیلم‌های جادوگران در محله لرزان، تینکر بل، داستان سیندرلای دیگر و بلرزانش را خوانده است.

سلنا در تاریخ هفتم آوریل سال 2013 ترانه‌ ای با نام بیا و آن را بگیر، جدا از گروه موسیقی سلنا گومز و صحنه خوانده است. این اولین بار بود که آهنگی از او جزو 10 آهنگ برتر 100 آهنگ داغ بیلبورد قرار داشت و توسط انجمن صنعت ضبط موسیقی ایالات متحده آمریکا گواهینامه ی طلا گرفت.

دومین تک آهنگ او با نام کاهش سرعت در ماه ژوئن سال 2013 منتشر شد. همچنین آلبوم خود با نام رقص ستاره‌ها را در تاریخ 23 ژوئیه 2013 منتشر کرد.

در سال 2008، سلنا با نیک جوناس دوست شد اما در سال 2009 این زوج رابطه شان را بهم زدند. پس از آن او مدتی با تیلور لاتنر دوست شد که این رابطه هم چند ماه بعد به پایان رسید. در 27 فوریه 2011 سلنا با خواننده ی کانادایی جاستین بیبر رابطه ی عاشقانه برقرار کرد سرانجام این دو در سال 2014 از هم جدا شدند.

در اوایل سال 2017 سلنا گومز با دی ویکند خواننده ی کانادایی دوست شد، دی ویکند قبل از سلنا با بلا حدید سوپر مدل ویکتوریا سیکرت دوست بود.

راشل مک آدامز بازیگر مورد علاقه و دمی لواتو دوست نزدیک اوست.

6 سگ به نام های چیپ، فینا، ویلی، والاس، چاز و بیلور دارد.

در سن 17 سالگی به عنوان جوان ترین سفیر یونیسف شناخته شد.

1 - اینستاگرام با بیش از 235 فالوور

( پیج رسمی instagram )

www.delgarm.com

فالوورشده‌ترین اکانت اینستاگرام، خود اینستاگرام است!. اینستاگرام در صفحه‌ خود راجع به اطلاعیه‌ها و آپدیت‌هایش و همچنین دیگر چیزها پست ارسال می‌کند.

شما کدام یک از این صفحات را دنبال می‌کنید؟ و کدامیک بنظرتان ارزش دنبال شدن را ندارند؟



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.6 از 5 (18 رای)  

    ۱ دیدگاه

    شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

    اذرگون | ۷ ماه پیش
    شاخ های اینستا گرام اینا کار خاصی نمی کنند کلی پول بدست میارند اونوقت ما که ایده داریم بی پول ،کارهای انچنانی نمی کنند پول زیادی هم بدست میارند ولی ما چی پول نداریم ،
    1
    0
    
    hits