دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
جن/نکاتی درمورد جن/محل زندگی جن به همراه تصاویر
1249
زمان مطالعه: 9 دقیقه
جنها در سطح و زیر زمین دریاها و به طور کلی می شود گفت در همه جا زندگی می کنند جز قسمتهایی از زمین و دو آسمان آخر که براشون ممنوع شده .

جن

1)محل زندگی جنها : جنها در سطح و زیر زمین دریاها و به طور کلی می شود گفت در همه جا زندگی می کنند جز قسمتهایی از زمین و دو آسمان آخر که براشون ممنوع شده . با این وجود جنها مکانهایی رو بیشتر دوس دارن که عبارتند از : جاهای خلوت و کم تردد که کمتر مورد استفاده قرار می گیرند مثل انباری ها ،زیرزمینها و ساختمونهای قدیمی. نکته اینکه جنها به طبقات بالای برجها و مکانهای پر تردد بدون ریتم خاص علاقه ای ندارند .

گفته میشه که که جنها به زیر درختان میوه هم علاقمندند ودر آنجا نیز زیادحضور دارند البته برخی از عالمان این ورطه گویند که :این فقط در بین عوام شایع است كه زیرزمینها، جاهای تاریك و مرطوب مانند حمامها، چاهها و عمق جنگلها جایگاه جنیان است.

یکی از محلهای دیگر مورد علاقه ی جنها جشنها و مخصوصا عروسی هاست . چون جنها به طور ذاتی عاشق رقص و آواز هستند در این محل ها زیاد حضور دارند .علاوه بر مکانها و شهر و روستاهای ساخت انسان گروهی از جنها در دشت و جنگل و کوهه و غارها زندگی می کنند اما آنها هیچ ساختمان سازی یا ساخت و ساز ی مثل آنچه انسان می سازد ندارند

۲)صدا و زبان جن: طول موج صدای جن با صدای انسان فرق داره به همین دلیل انسان قادر به شنیدن صدای جن نیست به استثنای افرادی خاص که این توانایی رو دارند

البته نحوه ی دریافت صدای جن از طرف این افراد هم یکسان نیست مثلا بعضی به صورت صدای نواری که داره جمع میشه این صدا رو تشخیص میدن و بعضی دیگر به صورت زمزمه و .... نکته ی جالب اینکه جنها قادرند صداشون رو طوری تغییر بدن که فردی که قادر به شنیدن صداشونه نتونه بشنوه اما نمی تونن کاری کنن که کسی که قادر به دریافت صوتشون نیست بتونه صداشون رو بشنوه . نکته ی جالبتر اینکه زبان خود جن ها هم با هم فرق می کنه

جن

ما با این وجود اونها قادرند با سه نوع موجودات یعنی انسان ، حیوان و خودشون مکالمه کنن و ارتباط زبانی برقرار کنن. البته باید اشاره کنم که این توانایی جنها بیشتر به خاطر توانایی آنها در ارتباط برقرار کردن ذهنی است به عبارت دیگر آنها می تونن به راحتی مفهوم و مطلبی رو که می خوان انتقال بدن و بالعکس مفهوم پشت کلمات و واژه ها رو حتی اگه بیان نشن ، دریافت کنن

۳ ) عمر جن : متوسط عمر جن گفته میشه که هزار سال است البته ممکن است طول عمرهایی بیشتر یا کمتر از این متوسط وجود داشته باشه .اما چیز جالبی که در مورد عمر جن باید بگم اینه که جنها رشد بدنیشون یه بهتر بگم رشد جسمیشون بسیار کند است به گونه ای که اصلا با تصورات ما مثلا از یک انسان ۴۰۰ ساله قابل مقایسه نیست در عوض جنها رشد ذهنی و عقلیشون چندین برابر انسان است و ممکن است یک جن در عرض چهار هفته بعد از تولد کلیه ی توانایی یک انسان بالغ را کسب کند

۴) دوستی با جن :دوست شدن با جنها کار بی دردسری نیست که برای تجربه یا تفریح بشه سراغش رفت. اگر با خواست خودتون وارد دنیای جنها بشید، اونها هم بیشتر در زندگی شما دخالت می کنند. معمولا جنها حریم

خصوصی برای انسان قائل نیستند. در هر حالتی و هر جایی ممکنه به سراغ شما بیان. اگر از اونها درخواست کمک کنید، ممکنه کمکتون بکنند ولی درمقابل شاید درخواستهایی از شما داشته باشند که نخواین انجام بدید ولی

اونها مجبورتون کنند. جنها قدرت کنترل و نفوذ محدودی بروی مخلوقات دیگه دارند که هرچقدر قدرت روحی مخلوقی بیشتر باشه، نفوذ و تسلط جنها روی اون کمتر میشه. بنابراین کسانی که مراقبه نمی کنند – عبادتهای اکثر دینها نوعی مراقبه ست- آسیب پذیرتر از دیگرانند و بهتره از دوست شدن با جنها صرفنظر کنند. تمسخر و به بازی گرفتن از مواردی ست که جنها رو تحریک و خشمگین می کنه.

جن

1- جن جانوریست دارای شعور؛ و فیزیکی غیر ارگانیک ؛ که از لحاظ شان وجودی ؛ از دید ادیان پایینتر از انسان و بالاتر از حیوان جای می گیرد .در فرهنگ فارسی به آن دیو و در فرهنگ عرب به آن جن و در فرهنگ لاتین demon یا jinn نام گرفته است. جن به معنای چیزی است که؛ پوشیده شده ؛و منظور پوشیده ماندن او از حواس ماست.

۲- خصوصیات فیزیکی جن از دید انسان؛ اعجاب آور است. عنصر اصلی وجودی جن آتش است وبه علت نداشتن عنصر خاک ؛در وجودش مانند بارباپاپا ؛می تواند به هر شکل و اندازه ای تبدیل شود. و بسیاری از چیزها را در یک آن ؛جا به جا کند .همچنین سرعت نقل مکان بسیار بالایی دارد. می تواند مثلا ظرف ۵ دقیقه فاصله بین لاهور و تهران را طی کرده و برگردد.

۳- جن ابزار ساز نیست ؛ وبه علت خصوصیات فیزیکی منحصر بفرد ؛قادر است در هر مکان و شرایطی زندگی کند ؛وبرای همین به خانه و مسکن نیازی ندارد. زیرا سرما و گرما و باد و بوران بر او کارگر نیست .جن به وسایل حمل و نقل بی نیاز است ؛ و از اینجا می توان فهمید که جن ها دارای صنعت و تکنولوژی نیستند ؛ و شهر و کاشانه ای ندارند مکان معمول زندگی آنها کوه وجنگل و دشت است.

۴- جن مانند همه جانداران غذا مصرف می کند . اما به مقداری بسیار کمتر از انسان.

۵- جن ها مثل انسان جنسیت ونر یا ماده دارند . تولید مثل می کنند و تشکیل خانواده می دهند ؛ و به صورت جماعت زندگی می کنند و جامعه ندارند.

جن

6- جن نسبت به انسان زیاد عمر می کند . حدود ۱۰۰۰ سال به بالا .جن هایی که در سوره ی جن از آنها نام برده شده ؛ که وقتی اولین بار آیات قرآن را شنیدند ؛ از شدت ازدحام داشتند بر سر هم خراب می شدند ؛ احتمالا هنوز زنده اند . جن ها مانند انسان داناونادان ؛ .فرمانده و فرمانبردار ؛ ارباب و بنده ؛ کافر و متدین ؛ شفیق و شرور دارند.وقتی که مردند از بین میروند و نیازی به قبر و گورستان ندارند.

۷- جن دارای عقل است . اما نه عقل ابزار ساز و عقل فلسفی و خلاقیت هنری .عقل جن به معنای قوه ی ارزیابی امور روزمره یا همان عقل معاش ؛ و قوه تشخیص است ؛ به اضافه هوشی سرشار ؛ اعم از قدرت خواندن فکر و جستجو و یافتن گذشته و آینده.

۸- جن ها مانند انسان نامگذاری می شوند ؛ و دارای اسم و رسم و شهرت هستند دارای زبان خاص ؛ و قوه تکلم هستند و قادر به فهم زبان آدمیان.

۹- معروف ترین جن ؛ ابلیس ؛ یا همان شیطان نام دارد ؛ که وصف حال او را شنیده اید ؛ که چون بسیار در قرب به حق کوشید به جایگاه فرشته های مقرب رسید ؛ اما چون حاضر به سجده بر انسان ؛ یعنی شریک قرار دادن بر خدا نشد از درگاه رانده شد.

۱۰- جن در شرایطی قادر به تسخیر انسان ؛ و انسان در شرایطی ؛ قادر به تسخیر جن است . انسان مسخر شده را مجنون؛ یا دیوانه ؛یا دیو زده ؛ و جن تسخیر شده را ؛موکل می نامند. گویند خود جنیان بر سه قسمند: دیو.؛جن وپری ؛که از لحاظ مکانی ؛ مادون فرشته هستند.

۱۱- جن می تواند در مواردی تربیت شده ؛ به انسان خدمت کند. چنین سنتی در میان جنگیران ایران و پاکستان وهند وجود دارد . اما به طور کل ؛ نه بودا ؛ نه دالای لاما ؛ نه اولیا الله ؛ و نه عرفا و نه پیامبران هیچکدام ؛به مدد خواستن از موجوداتی که مثل انسان ؛خطا و اشتباه و گناه می کنند ؛توصیه نکرده اند اما همگی؛ وجود آنها را تایید کرده اند .

۱۲- جنیان مانند امواج رادیویی و ماهواره ای ؛با ما هستند ظاهر نمی شوند ؛اما حاضرمی شوند و بعضی از انها ؛درخانه ها و بدن شخصیت های ضعیف ؛رفت و آمد می کنند. یکی از راه های دور کردن جنهای مزاحم ؛خواندن و آویختن ۴ آیه از قران است ؛ که با قل شروع می شوند . و بسیاری ادعیه ؛که درکتب مختلف وجود دارند.اماراه دورکردن انسان شرورچیست!؟

۱۳- جن ها ؛ بعضی از ما را؛ به شکل همزاد و غیر همزاد دوست دارند؛ کمکمان می کنند ؛همینطور جواهرات و اشیای قیمتی ما ؛ازجمله انگشترهایی با نگین سنگ (مخصوصا عقیق)را بسیار دوست دارند (ومخصوصا اگر بر آن آیات و اوراد حک شده باشند) .اگر دوستمان داشته باشندو سخنی باماداشته باشند ؛بیشتربه خوابمان می ایند و دلسوزی خود را اعلام می کنند .خیلی ازآنها خدمتگذار ارواح اولیا هستند و دست ماراگرفته اندو خیلی ها هم به کرداراکثرآدمیان اهل شیطنت.بیشتر آنها بی ضررند و مثل ما گرفتار این دنیا و درگیر و دار تقدیر خویشند.

۱۴- اما آنان که ماورای طبیعت ؛ و موجوداتش را باور ندارند؛ چند دسته اند :کسانی که انچه که نمی بینند را باور ندارند . اینها معمولا فقط آنتی تزقصه های جن وپری مادربزرگ ها هستند؛ که حتی زحمت دانستن کوچک ترین اطلاعاتی جز نقد داستان گرمابه های تاریک وکوتوله های پاسمی و عروسی جن ها رابه خودشان نداده اند. این تیپ آدمها از ۷ سالگی که مادر بزرگه داستان های جن وپری را برای ترساندن و خواب کردنشان تعریف می کرده ؛هنوز زیر لحاف هستند.و یا اینکه هارد دیسک کوچکشان از مسئله پر شده و دیگر تاب و یارای درک و پذیرش راز را ندارند.مثل من چهارتا کتاب خوانده اند و تمام ماجرا را در همان چهارتا دیده اند.و گروهی که پوچ یا ابسورد هستند: کسانی که خویش را منکرند چه رسد به ماورای خویش . و گروه آخر کسانی که جنها ؛ دستشان می اندازند و در مجالس احضار ارواح ؛در نقش یک روح برایشان شیرین کاری می کنند ؛تا فردا در مدح روح ؛کتاب چاپ کنند و جایزه بگیرند.
جن برای انسان ؛ از انسان خطرناک تر نیست . همانطور که انسان برای کوسه ؛ از کوسه خطرناک تر است!(در تاریخ بشر حتی یک مورد مرگ انسان به دست جن گزارش نشده در حالی که فقط در دوره حکومت استالین ۳۵ میلیون روس به قتل رسیدند آمار کشتار جنگ های مذهبی صلیبی و جنگ های جهانی و قومی و قبیله ای پیش کش) در حقیقت هیچ چیز ؛ هراس ناک تر و هوس ناک تر از انسان نیست ؛ که به قول توماس هابز :انسان گرگ انسان است.

۱۵- در کل؛ و بدون در نظر گرفتن موارد خاص ؛ آنها به ما کاری ندارند .ماهم به آنها کاری نداریم ازدود و دم و سر و صداهای شهر و بوی فاضلاب و ...... فراریند .مثل ما کار و مکافات دارند. و دست آخر اینکه ؛به عقیده من: با تمام این اوصاف ؛تفاوت اساسی با ما ندارند زیرا که : آنها هم رنج می کشند.

جن



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.2 از 5 (1249 رای)  
  • برچسب‌ها

۸۱ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

یه دوست | ۴ ماه پیش
(جّن)ازتمدن وتکنولوژی هیچ بهره ای نبرده دورازانسان ودرجاهای مثل جنگل وکوه بیابان دیده شده ازسروصدا خوشش نمیادوحقیقتومیگ
ه
0
0
پاسخ ها:
عبدالقهار | ۴ ماه پیش
جن همجا مثل هوا وجود داره حتی اونجایی که نشستی
1
4
دخترباران | ۲ سال پیش
منکه تاحالا چیزی احساس نکردم و ن دیدم ولس گربه سیاه خیلی دیدم و بابام یبار تو حیات رو چاه آتیش روشن کرد و موقع خاموش شدنش ک آب ریخت و بسم الله نگفت ک من روز بعدش انقدر مریض شدم و تنگی نفس و زبونم تو دهنم شکست و خیلی عذاب کشیدم ک فقط دعاده تونست خوبم‌کنه و من باور دارم‌ک‌جن وجود داره و تا بهش آسیب نرسونی باهات کاری نداره
5
26
پاسخ ها:
عبدالقهار | ۴ ماه پیش
اجنه هم نژادهای مختلفی دارند و مث انس دارای اسما هستن و افراد کمی متونند اجنه رو احضار و ببینند،چهره و اشکال هستن که به مغز انسان خطور نمکنه،اما با روش هایی قابل دیدن هستن، باید وارد بود.
3
3
امیر علی | ۲ سال پیش
جن وجود دا ه ولی این عکس ها الکی پیامبر هم گفته جن ها از ما میترسن د اصلا نمیتونن به ما نزدیک شن
21
24
پاسخ ها:
عبدالقهار | ۴ ماه پیش
برادر عزیز صد درصد همینطوره مگه جن همینجوری نشسته که عکسش رو بگیرند
0
4
حسن | ۲ سال پیش
ای کسانی که ایمان دارید هر وقت احساس کردید حضور جن یا شیطان را فقط به خدا فکر کنید چون اونها هم بنده خدا هستند هیچ قدرتی بالاتر از اسم خدا کریم الله وجود ندارد وقتی احساس کردید جن بهتون نزدیک شده بدونید از خدا دور شدید
5
70
پاسخ ها:
عبدالقهار | ۴ ماه پیش
جن همه جا هست،و کاری نداره ما اصلا مسلمان باشیم یانه،وقتی اونا از مرزی رد بشن و بتونند به رمز و توانایی رخنه به زندگی و دنیای کسی پیدا کنه یا شخصی اون رو به این توانایی برسونه هیچ چیز نمیتونه جلو دارش باشه این یک چیز عادیه.
0
5
طاها | ۲ سال پیش
سلام بله اجنه وجود دارن اما نمیتونن کوچکترین آسیبی به شما برسونن اونا از نظر قیافه انقدر شبیه ادمن که نمیشه تشخیصشون داد شما دینتونو قوی کنید تا جن های کافر ازیتتون نکنند و جن های مسلمان به خانه بیاورید با خواندن قرآن
7
40
پاسخ ها:
عبدالقهار | ۴ ماه پیش
چندین نژادن که چند نژاد شبیه انسان هستند
1
3
سیدرسول | ۲ سال پیش
سلام.الولاکه همه چیزدست خداوندمهربان ودانااست.واما بعد.بله جن وجود دارد هیچ شکی نیست .همه ی جنهاهم بدبختی نمیاره . جنهایی هم هستن که خوشحالی بیاره .البطه ازگروه جنهای مسلمان .من شخصا خوبیهای زیادی ازشون دیدم نه که برایم سرمایه و مال ومنال آورده نه راه نماییهایی که برام کرده ازهرسرمایه برام با ارزشتربوده به حکم خدا بهرحال من بدش ندیدم داستانهایش زیاداست...
9
30
پاسخ ها:
عبدالقهار | ۴ ماه پیش
برادر عزیز کوچکترین رابطه با دنیای این موجودات بزرگترین مشکلات رو همراش میار که نامحسوسه و بتدریج میفهمی که چه کردی
1
8
شمین | ۳ سال پیش
جن ها قدرت نفوذ روانی بر علیه انسان دارن و می تونن وسوسه کنند و یا نیت ها و افکاری رو وارد مغز و سیستم اعصابتون کنن . تخته احضار روح ویجاس که شخصا تجربه کردم دقیقا از همین مسئله پیروی میکنه و اجنه ها توانایی کنترل کردن دست شما رو دارن و می تونن بر بعضی افراد به صورت خفیف تا قوی ( تسخیر ) یک انسان پیشروی کنن .
توجه کنید که ابلیس از جنس جن هست و این یعنی فرزندان ابلیس که شیاطین نامیده شدند همین اجنه ها هستند که خط مشی همون ابلیس رو پیش گرفتن و انسان ها رو وسوسه میکنن جهت اعمال بد ... اجنه ها یکی سریشون مثل انسان ها کافر و ضد دین و خدا و یک سریشون مسلمان و... هستند و دارای زبان و اشکال و نژاد های مختلفی هستند و رفتار اجنه ها و قدرت هایی که دارن متفاوت هست .
اجنه ها قدرت پیشگویی آینده رو ندارن مگر اینکه تعداد خاصی از اون ها مثل برخی انسان ها به غیب دسترسی داشته باشند که اینکار بزرگان شون هست .

اجنه ها رو به هیچ عنوان در خانه شخصی خودتون احضار نکنید . کلا سمت این مسائل نروید که اثرات منفی دارد و از حالت تعادل خارج میشید و لذت کمتری از زندگی می برید .
4
41
رها | ۳ سال پیش
من کامل بهتون اطلاع میدم جنها وجود دارن حتی موجودات دیگه ای ..که ذهن بشر نمیرسه چون نامحدوده تو کافیه اسمونو نگاه کنی این همه سیاره وکهکشان قطعا موجودات دیگر به جز ما هستن حالا جن که بماند من عقیده دارم حتی خدا برای موجودات دیگه سیاره هم پیامبر فرستاده و...حالا داستان جن ما از جنها برتری داریم باید باور کنید که قدرت ما انسان ها ازاونا بیشتره من ما در این دنیا5 حس داریم ولی حس و استعداد های ما بیشتر از این حرفهاست که غیر فعالن که دفقط با اخلاص در بندگی بخدا به دست میاید حالا اگر جن یک درصد مزاحم شما شد سوره ای جن و لاقوت الله....بخونید انشالله که میرود

اینو بدونید بازگشت ماهمه به سوی خداوند است و هیچ چیز بی حکمت نیست اگر جنی اومده طرفت چ.ن خداخئاسته که ایمانتو قوی کنی به اون توکل کن که جانت وروحت تو هر شرایط ذر ارامش است سربلند باشد
7
33
ساحل | ۳ سال پیش
جن وجود داره مواظب باشین
من ۱۵ سالم بود که سر یه شوخی با دوستام درمورد جن وارد بدنم شدن اولا نمیدونستم جن زده ام ولی الان ۲۵ سالمه تازه فهمیدم و طوری نفوذ کردن در من که کافر به خدا شدم با نفرین الکی زندگی مردم رو خراب میکردم دست خودمم نبودشدم الکی گناهکار و مدیون
اقوام که نمی‌دونستم از نفرین منه که این اتفاق براشون افتاده اما خودم پیش خودم و خدا ناراحت بودم طوری که افسردگی گرفتم و جرات نمی‌کردم به کسی از اقوامم فکر کنم
کارشون هم کم کم پیش میبرند اونقدر رو حافظه من کار کردن که گناهانم رو فراموش میکردم
با اینکه ۲۵ سالمه اما اندازه بچه ۲ساله نمیفهمم باز سرعقل میومدن میرفتم اعتکاف توبه میکردم باز هم دوباره مرتکب میشدم من که نمازم اول وقت بود زیارت اهل بیت همیشه داشتم
اما الان همه اطرافیان من منو نفرین میکنن چون آبرو نمونده واسه من و خانواده ام
هواستون باشه جنزدگی رو همون اول درمان کنین
که نهایت کافر و پر از گناه کبیره که هیچ کدوم از سر عقل مرتکب نشدیداز دنیا خواهید رفت
16
34
علی رضا | ۳ سال پیش
در این که جن وجود داره هیچ شکی نیست.تا زمانی که خود انسان نخواد اونا نمیتونن وارد زندگی شخصی کسی بشن .یا اذیتش کنن.همه کسایی هم که دنبال این کار میرن جز گرفتاری چیزی براشون نداره به این راحتی نمیتونن خارج بشن و اکثرا تو فقر مطلق به سر میبرن با وجود گرفتن مبالغی بر حل کردن مشکلات مردم
10
21
Mamal | ۳ سال پیش
جن وجود داره
ولی میگین الله تنها قدرت روی زمین ولی من فکر میکنم نیروی شیطانی هم این قدرت رو داشته باشه من نمیخوام واسه خدا شریکی قرار بدم ولی قدرت شیطان هم بسیار قوی است
21
24
یونس | ۳ سال پیش
بله منم وقتی شهرستان بودم در روستا در بیابان بودم که ناگهان شنیدم صدای عجیبی میاید اول فکر کردم توهم میزنم باد فهمیدم صدای رقصه بعد صدا رو دنبال کردم دیدم از چاهی که در انجا بود صدای رقص میاد حدس زدم جن باشه بدون معتلی فرار کردم البته گفتم رقص اما من فقط صدای دست زدن و انگشتی زدن میشنیدم ولی این وقت روز در چاهی بدون اب چه کسی میتوانست رفته باشد
7
33
سید محمد | ۳ سال پیش
یک بار که رفته بودیم بیابون حس عجیبی گرفته بودم رفتم داخل اتاق نشستم ناگهان صدای چیزی را شنیدم سریع اومدم بیرون بعد که داشت شب میشد روی کوه ها یک چیزی رو دیدم که خیلی تند داشتم راه میرفت فکر کردم خیالاتی شدم و چند دقیقه بعد دوستم گفت که من هم دیدم همچین چیزی
12
28
سارا | ۳ سال پیش
خل تر از شما خرافاتیان خودتونید
78
25
پاسخ ها:
بینام | ۳ سال پیش
سارا جان این همه احادیث و روایت و مخصوص سوره جن نازل شده وتو میخوای اینارو رد کنی واقعا ازت متاسفم خداوند شفای عاجلت بده ای بنده آدم.
11
104
فاروق ربانی | ۳ سال پیش
فامیلمون جن زده شده بود یک شب تو خونشون بودیم نشستیم تا حاج آقا بیاد جن رو تو بدنش خارج کنه جن کافربود تو کشور ترکیه آمده بود این خود جن حرف میزد ولی
با لحن فامیلمون اون وقت جن حرف میزد خیلی ترسیدم ولی دوست داشتم باهاشون حرف بزنم جن ۱۰۰درصدوجود داره .
14
71
پاسخ ها:
میثم | ۱ سال پیش
من یه شب داشتم از صحرا می‌آمدم خانه یه چیزی مثل نور از از جلو موتور م رد خیلی ترسیدم
8
8
مصطفی | ۳ سال پیش
من یه بار تو اتاقم تنها بودم که چراغ اتاق خاموش شد اول فکر کردم برق رفته دیدم نه چراغ پذیرایی روشنه فهمیدم جن چراغ خاموش کرد خیلی ترسیدم به امام حسین راست میگم
26
47
پاسخ ها:
یه ممد | ۳ سال پیش
داداش فیوز پریده بوده چرا چرت میگی ولی خوب از وقتی فهمیدم روح وجود داره (برید قضیه فرکانس های بدن رو بخونید و ارتباطش با انرژی درمانی) مطمعنم جن هم وجود داره ولی اونقدر بیکار نیست بیاد لامپ اتاقتو خاموش کنه اینا همه توهماته
14
53
حسین | ۴ سال پیش
عالی بودمفیدوبرای من هم اتفاق افتاده است ممنون ازشماومطالب جذابتون
8
16
Nil | ۴ سال پیش
چقدر جالب عین حس ودرکی که من دارم وبارها به همین شکل بیان کردم انسان خطرناکتره...!
6
29
بنده ی خدا | ۴ سال پیش
به یاد داشته باشید که هیچ قدرتی بالاتر از قدرت خدا نیست و اجنه نیز کاری نمیتوانند انجام دهند مگر اینکه خود ما باعث آن کار شویم. در هر صورت خدا می فرماید:مرا بخوانید تا به شما ها کمک کنم.پس هیچ وقت از رحمت و بزرگی خداوند نومید نشوید.
2
53
عرفان | ۴ سال پیش
من فقط. شب یه دفعه تو کوه یه جن حدود سه متر یا بلند تر دیدم که داشت با سرعت باور نکردنی از یه نقطه به نقطه دیگه میرفت فکر کردم خیاله اما بقیه هم میدیدنش.
9
34
محمد | ۴ سال پیش
بله من قبول دارم چون خودم همزاد دارم وبهشون احترام قاءلم هم حبشی سید جنگلی بحری وغیره دارم واگر مریض دچار این نوع پیدا بشه میتونم درمانش کنم کافرو خارج میکنم مسلمونو میزارم با تشکر از سایتتون
17
14
پاسخ ها:
???? | ۴ سال پیش
سلام . چطورمیشه فهمیدجن ازجسم خارج شده؟آخه درمان شدم ولی هنوزمثل قبل خواب جن میبینم،روی جسمم کبودی ظاهرمیشه وبیماری های روحی دارم...ممنون میشم اگه راهنمایی کنید
8
25
مصطفی | ۴ سال پیش
ببین دوسته عزیز باید ایمانتو قوی کنی و از همه مهمتر ترس رو از خودت دور کنی.و به این مسئله اصلا فکر نکنی.
5
19
اسماعیل | ۴ سال پیش
ما درخانه جن کافر داریم چجور برامون مسلمان جایگزین میکنید ممنون
9
18
سالار | ۴ سال پیش
افرین دادا.خوب گفتی.وجود خود خدا قابل هضم نیست چه برسه به...
22
9
مجید | ۴ سال پیش
من با اجنه برخورد داشتم ولی در حالات متافیزیکی نه دنیایی. سالها در زمینه متافیزیک تجربه کسب کردم. اگه کسی روح ضعیفی باشه و از روی کنجکاوی وارد علوم متافیزیک بشه جنها اذیتش میکنن و ازین کار لذت می برن. مطالبی از آنها میدانم که در هیچ کتابی نوشته نشده. اوایل جوانی برخی از اون مطالب رو در سایتی نوشتم متاسفانه حرفهام رو باور نکردند و گفتن که دارم دروغ میگم. بعد از مدتی دیدم متاسفانه نوشته های من بدون اجازه در بعضی سایتها پخش شده. دیگه تصمیم گرفتم اون تجربیات ناب رو جایی فاش نکنم. چون با همون اطلاعات من داشتن خودشون رو جای من جا میزدن و از مردم اخاذی میکردن. البته من هم از طریق متافیزیک حقشون گذاشتم کف دستشون. هر موقع میخوابیدن یک مار کوچک و سریع تا صبح توی خوابشون میرفت و نیششون میزد. عجیبتر از جن خود ما انسانها هستیم. جن ها از ما پست تر و ضعیف تر هستند. ولی استعدادهای خارق العاده ای دارن. بهتره دیگه نگم.
5
31
پاسخ ها:
حسین | ۳ سال پیش
راست میگی از کجا باید بفهمیم همزاد داریم یانه و کجان
2
25
ریحانه | ۵ سال پیش
سلام به همگی.چرا جن و موکل وجود دارن.دوست من از 12سالگی با موکلش در ارتباطه،موکلش مسلمونه واگه خطایی ازش سر بزنه اذیتش میکنه،وسایلشو میبره ولی از ی طرفی خیلی هم هواشو داره اگه کسی دوستمو اذیت کنه مخصوصا مزاحمت ناموسی اونموقع با موکلش طرفه....دوستم میگه جنا ترس ندارن تا وقتی کاری به کارشون نداشته باشی.جالبه که خودش خانومه موکلش آقاست.
7
28
پاسخ ها:
علی | ۳ سال پیش
عجب از کجا موکل میگیرن منم یه خانوم بگیرم
9
15
Mmr | ۵ سال پیش
داد برو یه کمی رو حرفای چرندت فکر کن البته اگر فکر داری
15
14
Mmr | ۵ سال پیش
دادا شما که خیلی ادعا میکنی دلیل عقلی برای عقل و وجود خودت داری که خدا وند تبارک و تعالی را رد میکنی بدبخت.
8
18
پاسخ ها:
زهرا ***://m.accuwe | ۴ سال پیش
راستش چند وقتی میشه شبا که میرم دستشویی یک شنل پوش رو میبینم نزدیک درخت نارنج صورت وبدنش معلوم نیست ولی حضورش حس میکنم
18
21
furkan | ۵ سال پیش
این نقابه اصلا ولقعیت نداره براش جستو جو کنید این ماسکه این کشور میسازه و میفروشه و طرفدار خیلی خوب داره من اینو قبول نمی کنم موکل که به دوربین ظاهر نمیشه اگر انسان موکل داشته باشه به چشم خودش ظاهر میشه .
3
11
سهند | ۵ سال پیش
شما که میفرماین : صدایی جمعی دارن ، من فکر می کنم شنیدم . نمی دونم شایدم اشتباه کردم ولی جالبه برام بدونم اون چه صدا هایی هست که شاید سالی یکی دوبار میشنوم. چون شبیه هیچ صدایی نیست . ممنون میشم اگه بگین
6
11
پاسخ ها:
سهند | ۵ سال پیش
لطفا به من بگین اون صداهای جمعی که میشنوم ( گاهی اوقات) صدای چیمیتونه باشه . آیا دچار توهم شدم یا از وجود چیز دیگری هست .
3
11
الی | ۵ سال پیش
هرچیزی که به خدا ربط داره جالبه ، هرچقدر ترسناک تر جالب تر ... شاید مثل خدا
4
11
سید محمد | ۵ سال پیش
استاد بزرگوار خوب افکار نابتو مابین مطالب پنهان میکنی و ارائه میدی
نمیدونم شیطان حاضر نشد برای خدا شریک قایل شود و تمام عبادات در ادیان نوعی مراقبه اند و ...
3
14
سعید ۵۸ | ۵ سال پیش
چطوری میشه احضار کرد؟ کسی هست راهنمایی کنه؟
8
9
نفس | ۵ سال پیش
جن ها ترسناک نیستن ولی این درسته که برای ابراز احساساتش بة سراغمان میاید واصلا ازاری ونمیرساند
4
9
میلاد | ۵ سال پیش
من ندیدمش اما بعضی اوقات اسممو صدا میزنن
7
12
پاسخ ها:
نفس | ۵ سال پیش
افرین اینا درسته آره اسم منم صدا میزنه گاهی وقتا گرمی صحبتش رو روی گوشم حس میکنم
3
17
محمد | ۵ سال پیش
هیچ کدوم از این حرفها نه واقعیت داره نه از نظر دین ثابت شده جن ها فقط انسات ن ها رو گمراه میکنند نه اینکه برسانند تو زندگیشون دخالت کنند
12
5
پاسخ ها:
شیدا | ۵ سال پیش
اگه راس میگی احضار کن من دورگم
2
14
فلانی | ۶ سال پیش
جن وجود داره ولی شما چرت و پرت میگید.
14
12
پاسخ ها:
دی سی | ۲ سال پیش
چطور توضیح بده ......
4
3
فلانی | ۶ سال پیش
هیچ کس جن رو ندیده و احساس هم نکرده.هر کس هم میگه جن دیده دروغ میگه.نوشته ها هم اشتباهن
26
7
بنده پروردگار | ۶ سال پیش
این نوشته ها مشکل زیاد داره !
نمونه قسمت 9 گفتید سجده به آدم نکرد یعنی برای خدا شریک قائل نشد !!!! این نوشته شماست یا از جایی کپی کردید چون با این نوشته تلاش شده که ابلیس ملعون و لعن شده بی تقصیر جلوه داده بشه ! واقعا متاسفم اون سجده نکرده چون میگفت من برتری دارم نسبت به انسان ! من از آتشم و این از خاک ! ( ابلیس پدر نژادپرستی )
و از دستور پروردگار سرپیچی کرد
به سرآمد رانده شدگان معروف شد
3
26
پاسخ ها:
???? | ۴ سال پیش
دقیقا .واقعاناراحت شدم ازاینکه این نوشته روخوندم.کسی که نوشته رونوشته خودشوشریک خداخونده
1
19
علی | ۳ سال پیش
شیطان حتما خبر داشته ما انسان ها چیچی هسیم که سجده نکرده
5
13
امینی | ۶ سال پیش
من درگیرشم شدید تو رو خدا دعا کنید دست از سرمون بردارن جنها. به خدا خسته شدیم به خدا دروغ نمیگم دعا کنید و از خدا بخواهید من و خانواده ام رو از شر اجنه خصوصا از نوع کافرش که یه نامرد توی زندگی ما وارد کرده دور نگه داره به قرآن وقتی وارد بدنم میشه مثل شیلنگ آب ، عرق میکنم و داغ میشم مثل کوره گرم گرم میشم وقتی وارد میشه حتی در برف و سرما.یه بار که داشت عذابم میداد و بی حال شده بودم گفتم تو رو به حق حضرت ابوالفضل از بدنم برو بیرون دیگه دارم می میرم یه هویی انگار پرت بشم اونطرف ، از بدنم پرید بیرون. اونقدر خسته بودم که بیحال خوابم برد از شدت کوفتگی که به من دست داده بود. دعا کنید
3
11
پاسخ ها:
فرزند خاک | ۶ سال پیش
از شما میخوام سوره جن رو بخونید و همیشه ب یاد خداوند متعال باشید ک اون بر همه مامهربان و بخشنده اس سعی کنید هر روز تعدادی ایه قران مطالع کنید ازتون درخواست می کنم چک کنید ک ایا در گذشته گناهی مرتکب شدید و اونرو جبران نکردید یا فرد دلسوز شما از دستتون ناراضی هست یل ن
3
13
اشکان | ۶ سال پیش
من باور میکنم که جن وجود داره ولی تا به حال ندیدم و آرزو میکنم که نبینم
6
13
کاوه | ۶ سال پیش
سلام دوستان ، جن واقعا وجود داره ، چون من توی انبار شرکتمون که نگهبان ها مرتب می گفتن شب ها قصد برقراری ارتباط باهاشون رو داره و من تکذيب می کردم و اعتقاد نداشتم ، در نهايت فيلمش رو گرفتن و واسم ارسال کردن ، ساعت 4 صبح فيلمش رو گرفتن که در حال عبور از انتهای انبار بود. فقط از اينکه سگ ها بهش پارس می کردن جهرش رو به سگ ها برگردونده بود و حرکت کرد.
5
6
پیمان | ۶ سال پیش
من خودم دیشب تو حموم دیدمش خیلی ترسناک بود
11
9
پاسخ ها:
میثم | ۱ سال پیش
واقعا یا الکی
1
5
کاوه یوسف زاده | ۶ سال پیش
سلام
این احتمال که جن ها درواقع همان موجودات شبیه سازی شده درقرون معاصرباشند بی اندازه زیاد است.الان مثلا همین قدرت های جهانی درسیارات دیگرازطرق مختلف موجودات شبیه سازی شده ایجادمی کنند بعد می گوینداینها موجودات فضائی هستند.یا درهمین سیاره ما بعضا به غلط گفته می شودکه یوفو درآسمان مشاهده می شود.درصورتی که این ها همان زائیده فن آوری قدرت های جهانی می باشند.قدرت های جهانی به هرحال خیلی ناقلا ومرموزهستند.این احتمال که جن هائی که بعضا برخی ازمردم ازآن صحبت می کنند زائیده هوش مصنوعی وموجودات شبیه سازی شده وسایرفن آوری های سری قدرت های جهانی باشند بی اندازه زیاد است.از طریق همین به اصطلاح موجودات دست ساخته بشری هم می توان برسرافراد بلاوبیماری نازل کرد.
ممنون
6
6
پاسخ ها:
محمد | ۳ سال پیش
پس قرآن چی؟
2
6
ali akbar | ۶ سال پیش
ina hich kodom jen nabud chera bikhod migid gen jen in sheklienistan hich kodom ina arvahe jeniio mojoodate kharghe budan jen koja ina koja anoshtash 6 bandiye va va va az hosele khareje alan
6
5
ذاذا | ۶ سال پیش
خود خدا که مافوق همهی مافوق هاست دلیل عقلی براش نیست که وجود داره یا وجود نداره .اینها همه دکون عزیزم جن کیلوی چند...البته بگم یک نوع جن فقط هست که در بدن افراد با ضریب هوشی زیر 120 حلول میکنونه ....یو ها ها ها ها
11
4
پاسخ ها:
ali akbar | ۶ سال پیش
jen man didam hich kodom az ina nistan oon shkle atish gun dare surato chashmash ba pardeye ghermez va angoshtaye 6 bandi khoshkele be noii az adamam ba tanasole jensi bache dar nemishe vali gele sereshte adam az jen pokhte mishe yani ruhe jen tu ruhe ensan ham hozur dare vali kolan besyar khareghol adas dar bazi mavared adami ham nadide ya eshtebah mikone dide nashodan ina hich kodom jen nabudan arvahe jenian
7
7
شهروند-خوزستانی | ۶ سال پیش
متاسفم از اینکه شما با تیکه عقل ناقصتمیخوایی خدارو رد یا تایید کنیدآیا شما همین الکی و بی خودی خلق شدی؟یعنی یهویی افتادی بغل مامانت؟؟؟؟عاملی برای ایجادوجود شما نبوده؟یعنی باباتهیچ؟عزیزمخدا هست از رگ گردنت هم بت نزدیکترهبه همه اطرافت نگاه کن تا خدارو ببینیاین همه خلق و آفرینش بیخودیهحالا جن رو هم رد میکنی؟قرآن هم دروغ میگه؟بهتره اول تحقیق و مطالعه کنی بعد بیانظر بفرماناراحت ازم نباشنقدیس بود انجام دادمیا حق
5
9
mahtab | ۷ سال پیش
جن واقعیت داره مثل هرچیز دیگه ای در این دنیاافریده خداوند تعالاست انکار جن انکار یکی از هزاران قدرت حداوند ست
5
10
پاسخ ها:
محمدرضا | ۵ سال پیش
سلام هرچیزیوکه نمیبینیم نمیشه گف وجودنداره ایاماامواج رادیویی رونمیبینیم وجودندارن ؟پس نمیشه گف وجودنداره دیدم تویه سنی همیشه میدیدمشون بااشکال مختلف وباصدایی نامفهوم قوم قوم میکردن متوجه نمیشدم چی میگن چشام باز باز ولی اطرافیانمو نمیدیدم ولی اونارو میدیدم میرفتن تو وجودم همش اذیتم میکردن انگاریه شخصیت دگه پیدامیکردم مجنون میشدم متوجه اطرافم نمیشدم انقدسیلی میبایس بخورم تا بره ازتوجودم بخودم بیام سالهازجرم دادن الان ازهیچی ترسی ندارم اوج شب نمیترسم حتی تویه بیابون برم چون چیزایی دیدم که شب مکان وشرایط سختوترس ناک چیزی نیس دربرابرشون نمیتونه بترسونتم ،تو قران اومده انکارش نکنین تمام چیزایی گفتم قسم میخورم حقیقته خیلی زجرکشیدم تا ازدست ازسرم برداشتن چندین سال هیچ لذتی اززنده بودن نداشتم انگارتودنیایی غیراین دنیابودم دنیایی که تمامش رنگ شب بودیاچیزی خودم اسمشوگذاشتم شبایه خاکستری خیلی بهم سخت گذشت خیلی که حتی کلمات وجلملات نمیشه وصفش کرد.
5
14
ابوالفضل | ۷ سال پیش
منمیدونم
جن
واقیت
داره
من
تو
دست
شوییبدم
دیدم
4
6
امین | ۷ سال پیش
منبع لطفا
2
7
فاطمه | ۷ سال پیش
فکرشم ترسناکه!
8
6
محمد | ۷ سال پیش
سلام.من باور میکنم بجون خودم من در بچکی نمیدونم گناه میکردم یا ن ب چشمه من دیده میشدن اما واظع ن برای ی صدموثانیه رد میشد منم میترسدم من باور میکنم ک جن وجود داره.یاحسین
4
14
mohammad | ۷ سال پیش
از نظر من وجود ندارند...
13
9
پاسخ ها:
فرزند خاک | ۶ سال پیش
اقای محترم جن وجود داره... این گفته از نظر قران برترین کتاب دینی تایید شده اما ما انسانها ب دلیل نداشتن چشم برزخ و نرسیدن ب مقام والای نمیتونیم اونرو ببینیم نمیتونیم بگیم هر چیزی رو ک نمیبینیم قبول نداشته باشیم راه و داری چاهم داری چشمهاتونو باز کنید و با چشم دلتون ببینید
4
10
هانیه | ۵ سال پیش
شاید تونستی از طریق احضار جن ببینیشون و اونوقت میتونی باور کنی
6
10
Ainaz | ۵ سال پیش
زیاد حرف نزن داره خوبشم داره چرتو پرت نگو اگه وجود جن و قبول نداری پس دیگه ازین مطلبا نخون
3
14
SARDAR | ۴ سال پیش
دعا کنیم دوروبرمون نیان
فک کردی چطور از امر خدا نافرمانی میکنی بعضی وقتا
همون اجنه راحت میتونن تو ذهنت یه چیزی بگن تا وسوسه بشی تا فرمان خدا رو اجرا نکنی
قران رو بخون
معنیشو بخون یکبار، تا بفهمی چه چیزیایی رو گفته
.
یک کلام
جن وجودداره ازآتش هست وجودیش
و کافرهاشون فقط ادم رو به جهنم میکشونن با وسوسه های زمونه خود ادم
یهو میبینی گناه بزرگی مرتکب شدی
ادمیزاد ترسو هست در کل
و اینا که واقعا با اخلاص قلب ، ازفرمان خداوند اطاعت میکنه در امانه از شر شیاطین (جن)
4
9

hits