دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
با این هدست به دنیای مجازی دعوت شوید
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
با این هدست به دنیای مجازی دعوت شوید-دعوت به دنیای مجازی با این هدست-کاهش استرس-تقویت حس نامرئی بودن-واقعیت مجازی-هدست های واقعیت مجازی-حس نامرئی شدن

با این هدست به دنیای مجازی دعوت شوید ، را برای شما عزیزان و کاربران محترم مجله دلگرم قرار داده ایم , با مجله دلگرم همراه باشید.

با این هدست به دنیای مجازی دعوت شوید

با این هدست به دنیای مجازی دعوت شوید

کمپانی های بسیاری به ساخت و تولید هدست های واقعیت مجازی روی آورده اند اما اکنون خبر متفاوتی درباره هدست های واقعیت مجازی منتشر شده، تجربه حس نامرئی شدن!

با استفاده از این هدست می توانید حس نامرئی شدن را تجربه کنید و دردنیای مجازی سیر کنید.

، انسان ها همواره به دنبال تجربه متفاوتی از دنیای خود هستند، سالهاست که محققان و مخترعان به دنبال تلفیق دنیای واقعی و مجازی هستند به همین دلیل تحقیقات گسترده ای را در این رابطه آغاز کرده اند تا بتوانند محصولات «واقعیت مجازی» را عرضه کنند.


واقعیت مجازی به معنای تجربه ای متفاوت در دنیای مجازی است که کاربران قادر به درک همه چیز در این فضا بوده و می توانند با محیط اطراف خود تعامل برقرار کرده و تجربه متفاوتی را داشته باشند.

چنین رویایی با هدست های واقعیت مجازی در حال محقق شدن است. کاربران با زدن این هدست در دنیای واقعی و مجازی غوطه ور خواهند بود.

با این هدست به دنیای مجازی دعوت شوید

اکنون محققان با استفاده از هدست های واقعیت مجازی حس نامرئی بودن و عدم دیده شدن را به کاربرانی القاء کرده اند که این هدست ها را زده بودند. دانشمندان سوئدی با استفاده از هدست های واقعیت مجازی VR1280 به افراد مورد مطالعه در این تحقق القاء کردند که نامرئی هستند و با تقویت این حس در کاربران به کاهش اضطراب و نگرانی آنها در برابر جمعیت پرداختند.

از سوی دیگر تقویت حس نامرئی بودن در کاربران با روش های مختلفی از جمله وارد کردن چاقو به بدن مجازی در یک فضالی خیالی و خالی انجام شده و این تصاویر به تصاویر نمایشی در هدست افزوده شد تا کاربران به این باور دست پیدا کنند که در حالت نامرئی در حال دریافت ضرباتی از چاقو هستند.

محققان سوئدی معتقدند تقویت باور نامرئی بودن در کاربران می تواند با تغییر تفکرات و واکنش طبیعی ذهن و همچنین کاهش استرس در برابر چنین وقایعی همراه باشد.

گردآوری: مجله اینترنتی دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits