دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بلندگویی با عمر 50 ساعته باتری + عکس
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بلندگویی با عمر 50 ساعته باتری + عکس-بلندگو- بلندگوی Ecopebble Powerbank- بلندگوی بلوتوثی- ویژگیهای بلندگوی Ecopebble Powerbank- اختراعات جدید- ابداعات جدید- فناوریهای نوین- اخبار تکنولوژی

بلندگویی با عمر 50 ساعته باتری ، را برای شما عزیزان و کاربران محترم مجله دلگرم قرار داده ایم , با مجله دلگرم همراه باشید.

بلندگویی با عمر 50 ساعته باتری

بلندگویی با عمر 50 ساعته باتری

محققان شرکت Grace Digital واقع در کالیفرنیا دو بلندگوی بلوتوثی طراحی کرده‌اند؛ بلندگوی Ecopebble Powerbank با باتری 10 هزار میلی‌آمپری نیرودهی شده و عمر باتری آن 50 ساعت است. این دستگاه می‌تواند بخشی از نیروی باتری خود را به ابزارهای دیگر از جمله گوشی هوشمند منتقل کند.

محققان یک شرکت آمریکایی بلندگوی بلوتوثی جدید طراحی کرده‌اند که عمر باتری آن پس از هر بار شارژ 50 ساعت است.

بلندگوی دوم Ecosmart 4000 نام دارد و دارای پنل‌ خورشیدی تعبیه‌شده‌ای در درونش است؛ باتری این دستگاه پس از هر بار شارژ، 18 ساعت دوام دارد و با انرژی خورشیدی نیرودهی می‌شود. بلندگوهای جدید ضدآب هستند و می‌توان بدون هیچ نگرانی در بیرون از منزل از آن‌ها استفاده کرد.


شرکت سازنده همچنین پنل خورشیدی مستقلی نیز معرفی کرده که از بلوتوث 4.0 برای برقراری ارتباط استفاده می‌کند و دارای یک باتری درونی است که می‌توان از آن برای شارژ انواع ابزارها استفاده کرد. از این طریق افرادی که مدت طولانی در محیط‌های خارج از منزل یا محل کار به سر می‌برند، می‌توانند براحتی تبلت‌ها و تلفن‌ همراه خود را شارژ کنند. چنانچه شارژ 50 ساعته بلندگوی Ecopebble Powerbank تخلیه شود، می‌توان با این پنل خورشیدی، بلندگو را دوباره شارژ کرد.

گردآوری: مجله اینترنتی دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
0.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits