دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
خودکار‌شگفت‌انگیز‌با‌ماهیت‌آفتاب‌پرست!‌ - ‌تصاویر
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
خودکار‌شگفت‌انگیز‌با‌ماهیت‌آفتاب‌ پرست!‌,حسگر خودکار,ذخیره سازی رنگ ,قلم, قلم نا خوانا ,حافظه خودکار

شما می توانید با نزدیک کردن هر رنگی به این خودکار جادویی رنگ آن را در نوشته های خود مشاهده کنید.

آیا تاکنون خودکاری را دیده اید که با نزدیک کردن به اجسام رنگی، رنگ آنها را به خود بگیرد؟ اکنون خودکار شگفت انگیزی ساخته شده که قادر به گرفتن تمامی رنگ ها از طبیعت است.

رنگ های بسیار زیبا و جذابی وجود دارند که گاهی اوقات با خود می گوییم ای کاش خودکار یا قلمی با این رنگ داشتیم! اکنون این خواسته محقق شده است و شما می توانید با نزدیک کردن هر رنگی به این خودکار جادویی رنگ آن را در نوشته های خود مشاهده کنید.
خودکار‌شگفت‌انگیز‌با‌ماهیت‌آفتاب‌پرست!‌ - ‌تصاویر


حسگر به خصوصی که در این خودکار شگفت انگیز نهفته است، قادر به تشخیص و ذخیره سازی بیش از 100 هزار رنگ مختلف است. این خودکار پس از اسکن رنگ های مختلف می تواند به همان رنگ مبدل شود.
خودکار‌شگفت‌انگیز‌با‌ماهیت‌آفتاب‌پرست!‌
این قلم به "قلم ناخوانا" نامگذاری شده تا انقلابی را در این عرصه به پا کند. این خودکار به طرز باورنکردنی می تواند تمامی رنگ هایی که به آنها نزدیک می شود را به خود گرفته و با همان رنگ شروع به نوشتن کند.
خودکار‌شگفت‌انگیز‌با‌ماهیت‌آفتاب‌پرست!‌ - ‌تصاویر

خودکار‌شگفت‌انگیز‌با‌ماهیت‌آفتاب‌پرست!‌

حافظه این خودکار حدودا 1 GB بوده و می توان آن را از طریق بلوتوث به گوشی های هوشمندی یا تبلت ها وصل کرده و با فونت های رنگی خودکار شروع به نقاشی یا نوشتن کرد.


اشخاصی که معمولا با خودکار سرو کار دارند، دوست دارند تا با قلم های مختلف و رنگی صفحات خود را تزئیین کنند، این خودکار می تواند مژده ای برای این افراد باشد. این خودکار هنوز به طور رسمی وارد بازار نشده است.




این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits