دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چرا نباید خیانت کرد؟ به این ۱۰ دلیل نباید خیانت کنید
26
زمان مطالعه: 4 دقیقه
چرا نباید خیانت کنم ؟ این سوال خیلی ها است. در این مقاله به شما 10 دلیل برای اینکه چرا نباید خیانت کرد را به شما خواهیم گفت

چرا نباید خیانت کنم؟ هر رابطه ای دارای روز های خوب و بد است و بدترین کاری که ممکن است یکی یا هر دو زوجین انجام بدهند این است که خیانت کنند. خیانت کردن فوق العاده مخرب است و در ادامه به شما میگوییم چرا. پیشنهاد میکنم حتما با ادامه این مقاله همراه مجله دلگرم باشید.

چرا نباید خیانت کنیم ، چرا نباید خیانت کرد ، خیانت نکنیم ، نباید خیانت کنیم

1. همسرتان متوجه خواهد شد.

شاید پیش خودتان بگویید که هیچکس متوجه نخواهد شد اما این مسئله را حداقل 2 نفر میدانند بنابراین مطمئن باشید که بالاخره دستتان رو میشود.

2. قلب همسرتان را میشکنید.

اینکه همسرتان بفهمد به او خیانت کرده اید خیلی بد تر از این است که خودتان به او بگویید که دیگر دوستش ندارید. اگر علاقه ای به رابطه خود ندارید، خیلی راحت و سر راست این مسئله را مطرح کنید و به رابطه خود خاتمه بدهید. این کار اگرچه دردناک است اما بهتر از خیانت کردن میباشد.

3. ممکنه چیز بهتری نصیب تان نشود.

بله درسته. ممکنه کسی رو پیدا کرده باشید که جذاب تر، جوان تر و سرزنده تر بنظر برسد اما دلیل نمیشود که در حقیقت هم همین گونه باشند. شاید این رفتار آن ها فقط در اوایل رابطه شما باشد و پس از مدتی همه چیز تغییر کند! به علاوه باید بطور جدی به ارزش های اخلاقی کسی که با یک فرد متاهل وارد رابطه میشود شک کرد.

چرا نباید خیانت کنیم ، چرا نباید خیانت کرد ، خیانت نکنیم ، نباید خیانت کنیم

4. چیز های زیادی از دست خواهید داد.

خانواده، دوستان و در نهایت نصف همه آنچه دارید را از دست خواهید داد. در خیلی از خیانت ها در نهایت افراد با همسر خود میمانند اما مشکل اینجاست که عذاب وجدان و اینکه میدانید هر روز در حال دروغ گفتن هستید شما را نابود خواهد کرد. حتی اگر ازدواج خیلی خوبی هم نداشته باشید، چیزی که همه بیاد خواهند آورد این است که شما بودید که خیانت کردید و همه چیز را خراب کردید.

5. فقط یکبار نخواهد بود.

شاید به خود بگویید که فقط یکبار است و دیگر چنین کاری نخواهید کرد اما هرگز یکبار نخواهد بود، مطمئن باشید. اگر همچنان عمیقا همسر خود را دوست دارید، اشتباهی را مرتکب نشوید که زندگیتان را برای همیشه نابود کند.

6. خیانتکار های ترسو هستند.

اینکه اعتراف کنید و به همسر خود بگویید که رابطه شما به آخر خط رسیده، جرات زیادی میخواهد. اینکه بخواهید همه چیز را از نو شروع کنید قطعا آسان نخواهد بود، به همین دلیل خیانت کردن آسان تر است اما خیانت کار افراد ضعیف و ترسو هاست.

7. هیچکدام از مشکلات شما را حل نخواهد کرد.

اگر همسر شما کاری کرده که باعث ناراحتی شما شده و حالا میخواهید با خیانت کردن به او از وی انتقام بگیرید باید به اطلاعتان برسانم که ایده بسیاری بدی درل ذهن دارید. اینکار نه تنها باعث حل مشکلات شما نمیشود بلکه همه چیز را بدتر میکند. اگر مشکلی دارید یا دعوا کردید، بهتر است آرامش خود را حفظ کنید، یک نفس عمیق بکشید، برید بیرون تا هوای تازه به سر و کله تان بخورد و بتوانید مسائل را منطقی و به دور تنش ببینید، سپس با همسر خود صحبت کنید تا حقیقتاً مشکلتان حل بشود.

چرا نباید خیانت کنیم ، چرا نباید خیانت کرد ، خیانت نکنیم ، نباید خیانت کنیم

8. روابطی که در آینده خواهید داشت هم تحت تاثیر قرار میگیرد.

همه (دوستان، خانواده، همکاران و...) شما را به چشم کسی میبینند که با خیانت کردن به همسرش ازدواج خود را نابود کرد. حالا بگویید که چه کسی دوست دارد با کسی که یک خیانتکار است وارد رابطه بشود؟

9. همه چیز را تمام میکند.

در نهایت همسرتان شما ترک خواهد کرد و رابطه طولانی مدتی که داشتید تمام میشود. (حتی اگر تنها یکبار خیانت کرده باشید) مهم نیست که چه بهانه هایی بیاورید، حتی اگر برای شما هیچ معنایی نداشته باشد و پشیمان باشید و قسم بخورید که دیگر چنین کاری نخواهید کرد. اول تصمیم بگیرید که آماده هستید که به ازدواج خود پایان بدهید؟ اگر جواب مثبت است ابتدا رابطه فعلی خود را تمام کنید و بعد با فرد دیگری باشید.

10. زندگی خود را پیچیده خواهید کرد.

پس از خیانت کردن همه چیز پیچیده تر خواهد شد. مثلا دورهمی های خانوادگی خیلی احساس غریبی خواهد داشت، دوستان شما پشت سر تان حرف میزنند و احتمالا فرزندانتان از شما متنفر خواهند شد. راستی این را هم فراموش نکنید که نفر سوم هم به دلیل اینکه ازدواج شما را بهم زده، سرزنش خواهد شد.


چنانچه این مطلب را مفید میدانید با لایک کردن و به اشتراک گذاشتن آن، از ما حمایت کنید. نظرات، پیشنهادات و مقاله های درخواستی خود را از طریق قسمت دیدگاه ها برای ما ارسال کنید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.6 از 5 (26 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

۱ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

عرفانی | ۵ سال پیش
چکارکنم که زود النزال شم درضمن من لوله هامو بستم ولی باهمسرم میل به نزدیکی ندارد چه راکاری دارید
0
0

hits