دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
اگر میخواهید شوهر تان به شما خیانت نکند این ۱۰ کار را انجام دهید
79
زمان مطالعه: 6 دقیقه
چیکار کنم شوهر خیانت نکنه؟ این سوال بسیاری از خانم هاست. در این مقاله به شما می گوییم که چه کار کنید تا شوهرتان به شما خیانت نکند

چه کار کنم شوهرم بهم خیانت نکنه؟

دلیل خیانت کردن اکثر مرد ها این نیست که دیگر شما را دوست ندارند، دلیل اصلی در اغلب موارد این است که آن ها تنوع بیشتری در زندگی جنسی خود میخواهند. همسر شما دوست دارد که احساس بکند اولویت اول زندگی شما است و اگر اینچنین حسی نداشته باشد قطعا در جای دیگری به دنبال آن خواهد بود.

البته در بیشتر مواقع زوجین مشکل واقعی ندارند، یکدیگر را دوست دارند و بهم اهمیت زیادی میدهند اما مسئله این است که آن ها هر کدام زبان خاص خود را در ابراز عشق دارند.

بهرحال مرد ها نیاز دارند که به آن ها احترام گذاشته و قدردانی شوند. البته در مقابل هم مردان اصلا دوست ندارند که به هر شکلی باعث نا امید و ناراحت شدن همسر خود بشوند. مرد ها دوست دارند که قهرمان همسر خود باشند!

در ادامه 10 راهکار برای خانم هایی که میپرسند چیکار کنم که شوهر خیانت نکنه داریم. پیشنهاد میکنم حتما با ادامه این مقاله همراه مجله دلگرم باشید.

خیانت شوهر ، خیانت همسر ، چه کار کنم شوهرم خیانت نکنه ، چیکار کنم همسرم خیانت نکنه

1. رابطه جنسی

رابطه جنسی به همسر شما میگوید که او را دوست دارید. اگر میخواهید به شکل فیزیکی به همسر تان عشق خود را نشان دهید، رابطه جنسی بهترین راه است.

2. چیزهای جدید را امتحان کنید

صرف رابطه جنسی خوب است اما برای اینکه بتوانید همچنان همسر خود را علاقمند نگهدارید، سعی کنید که ذهن بازی داشته باشید و از امتحان کردن چیز های جدید نترسید. اگر شما اینکار را نکنید، مطمئن باشید که یک نفر دیگر میکند!

خیانت شوهر ، خیانت همسر ، چه کار کنم شوهرم خیانت نکنه ، چیکار کنم همسرم خیانت نکنه

3. بیش از حد سازش نکنید

برخی اوقات در روابط بین زن و شوهر خانم ها بیش از حد سازش میکنند. مرد ها از کسی که میخواهند با او یک زندگی تشکیل دهند تصویر متفاوتی نسبت به افرادی که بطور کوتاه مدت با آن ها قرار میگذارند دارند. خیلی اوقات خانم ها آنقدر تلاش میکنند که تبدیل به چیزی شوند که همسرشان میخواهند بشوند، که عملا خود واقعی شان را گم میکنند. همیشه در روابط تان سعی کنید که خودتان باشید.

4. سعی نکنید که همه چیز را کنترل کنید

خیلی اوقات زمانی که وارد یک رابطه میشویم سعی میکنیم که فرد مقابل را طوری کنترل کنیم که همه چیز همانطور که خودمان میخواهیم باشد.

در نتیجه این رفتار افراد شروع میکنند به غر زدن، ملامت کردن دیگری، انتقاد (از نوع مخرب آن) نق زدن، تهدید کردن، تنبیه کردن فرد مقابل و یا کار هایی مثل رشوه و پاداش دادن در جهت کنترل همسر خود.

خیانت شوهر ، خیانت همسر ، چه کار کنم شوهرم خیانت نکنه ، چیکار کنم همسرم خیانت نکنه

5. مطمئن باشید که میداند چقدر قدردان او هستید

زمانی که یک زن و مرد باهم آشنا میشوند و در نهایت ازدواج میکنند، ناخودآگاه یک احساس امنیت کاذب به آن ها دست میدهد و فکر میکنند که همه چیز تمام شد! اما باید بدانید که روابط کاملا اختیاری هستند و هر کسی در هر زمانی که بخواهد میتواند به رابطه خود پایان بدهد.

امروزه در کشور ما هر روز آمار طلاق بیشتر میشود و همین مسئله نشان دهنده این است که حفظ ازدواج خیلی مهم تر از صرفا ازدواج کردن است. فکر نکنید به محض اینکه شوهر پیدا کردید همه چیز تمام میشود، کاملا برعکس، تازه شروع همه چیز است.

6. بگذارید کمی تنهایی داشته باشد

دلیل خیانت برخی مردان این است که احساس میکنند در بند رابطه خود اسیر شده اند و نمیتوانند حتی نفس بکشند! برای همین با داشتن یک رابطه مخفیانه دیگر و خیانت کردن، آن حس آزادی که نیاز دارند را بدست میاورند.

بنابراین اجازه دهید همسرتان در زمان هایی تنها باشد (یعنی بدون شما) سعی نکنید که در تمام لحظات همسرتان حضور داشته باشید. بگذارید که با دوستانش بیرون برود، تفریح های که دوست دارد را انجام دهد تا احساس نکند که آزادی خود را از دست داده است.

خیانت شوهر ، خیانت همسر ، چه کار کنم شوهرم خیانت نکنه ، چیکار کنم همسرم خیانت نکنه

7. احساسات خود را بشناسید

زن ها اساتید استفاده از احساسات خود برای رساندن منظور خود هستند، بدون اینکه حتی یک کلمه حرف بزنند. خانم ها براحتی و به شکلی که تنها همسرشان متوجه بشود میتوانند احساس عصبانیت، خشم، غم و یا نا امیدی خود را ابراز کنند.

اکثر اوقات مرد ها بجای اینکه از این نشانه ها استفاده کنند و تغییراتی ایجاد کنند که مشکل همسرشان برطرف شود، به سراغ کس دیگری میروند که آن ها را همانطور که هستند بخواهد.

8. رابطه شما باید اولویت اول تان باشد

خیلی اوقات یک مرد به این دلیل خیانت میکند که احساس میکند همسر او نیز در حال خیانت کردن میباشد، البته نه خیانت جنسی. در اینجا منظور از خیانت این است که شما چیز دیگری را نسبت به رابطه زناشویی و ازدواج خود ارجح تر بدانید. این چیز دیگر ممکن است شغل شما، بچه ها، یکی از اعضای خانواده و... باشد. ازدواج شما باید اولویت اول تان باشد چراکه این تنها چیزی است که تا آخر عمرتان برای شما باقی میماند، همه چیز های دیگر به مرور محو خواهند شد.

خیانت شوهر ، خیانت همسر ، چه کار کنم شوهرم خیانت نکنه ، چیکار کنم همسرم خیانت نکنه

9. زبان عشق او را بشناسید

اگر با کتاب "5 زبان عشق" دکتر گری چاپمن آشنا نیستید، توصیه اکید میکنم که آن را بخوانید. (از طریق این لینک میتوانید این کتاب را تهیه کنید)* به جرات میتوان گفت که این کتاب زوج های زیادی را نجات داده است.

با خواندن این کتاب متوجه خواهید شد که همسرتان با چه زبانی عشق خود را ابراز میکند و شما هم میتوانید با استفاده از همان زبان به او بگویید که دوستش دارید و مطمئن باشید که اگر اینکار را انجام دهید، هرگز به شما خیانت نخواهد کرد.

10. الگو روابط او را پیدا کنید

بطور کلی برخی مرد ها بدرد ازدواج و روابط طولانی مدت با تعهد نمیخورند. اینگونه افراد فکر میکنند که باید با هر چند نفر که میتوانند در رابطه باشند و در ناخودآگاه آن ها همیشه چیزی میگوید "هرچه بیشتر، بهتر" بنابراین سعی کنید در اوایل آشنایی با پرسیدن درباره افرادی که قبلا با آن ها در ارتباط بوده، اینچنین افراد را شناسایی کنید.


چنانچه این مطلب را مفید میدانید با لایک کردن و به اشتراک گذاشتن آن، از ما حمایت کنید. نظرات، پیشنهادات و مقاله های درخواستی خود را از طریق قسمت دیدگاه ها برای ما ارسال کنید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.3 از 5 (79 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

۲ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

ستایش | ۱ سال پیش
سلام شوهرم خوبه ولی من خیلی استرس دارم ک خیانت نکنه چیکار کنم
0
6
ایمانی | ۳ سال پیش
این چیزایی ک میگید درست.من حاملم وخیلی بدبین شدمب همسرم.بهش تهمت نابهجا زدم.چیکارکنم ک حل بشه زندگیم.خسته شدم کم مونده ب طلاق برسیم.دوس ندارم زندگیم‌بهم بخوره
0
8

hits