دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
روش ها و نکات دلبری کردن خانم ها از آقایان

آموزش عشوه گری و دلبری برای شوهرجان!

روش ها و نکات دلبری کردن خانم ها از آقایان
358
زمان مطالعه: 8 دقیقه
آموزش عشوه گری برای خانمها : لوند بودن زنان را چندین برابر زیبا تر و ارزشمند تر جلوه خواهد داد . سعی کنید خصوصیات مردانه را از خود دور کنید. با دلگرم همراه باشید.

روش ها و نکات دلبری کردن خانم ها از آقایان

دلبری کردن زن از مرد همیشه باعث محکم تر شدن رابطه شده است. خانم ها باید این روش ها را در زندگی بلد باشند و به کار گیرند. لازم است خانم‌ها برای دلبری از مردان و به دست آوردن قلبشان نکاتی را بدانند و در روابطشان برخی مسایل را رعایت کنند. قبل از هر چیر خوب است که از خواسته‌ها و تمایلات مردانه آگاه شده و بدانید که مردان و زنان خواسته‌ها و ویژگی‌های متفاوتی دارند.

بنابراین شاید آنچه که یک زن در رابطه می‌پسندد لزوما مورد پسند یک مرد نباشد. تمرکز روی رفتارهایی که مردان دوست دارند به شما کمک می‌کند تا در نظر آن مرد مهربان‌تر، زیباتر و خوب‌تر جلوه کنید و از نامزدتان یا مردی که عاشقش هستید، عشق بیشتری بگیرید. به نکات رفتاری و کارهای ساده‌ای که در ادامه می‌آید به دقت توجه کنید.

برای دلبری از مردان بازیگوش و شوخ طبع باشید

علم روانشناسی به افرادی که در آستانه ازدواج قرار دارند و تمایل دارند که مورد پسند و علاقه نامزد خود قرار بگیرند توصیه می‌کند که سعی کنند بیشتر بازیگوش، شاد و شوخ باشند تا اینکه جدی و باهوش و نکته سنج به نظر برسند. بر اساس جدیدترین پژوهش‌ها زنان شاد، بازیگوش و شوخ طبع بیشتر مورد علاقه نامزدهای خود قرار می‌گیرند.و ازدواج‌های موفق‌تری خواهند داشت و در عوض زنان عبوس، جدی و باهوش کمتر در پیدا کردن جفت برای ازدواج موفق هستند. پس برای دلبری از مردان لازم است شوخ طبع و بامزه باشید و برای وی همیشه لبخند به لب داشته باشید.

به مردان بیش از آنچه آنها به شما توجه می‌کنند، توجه نکنید

برای اینکه بتوانید عشق و محبت یک مرد را برای همیشه برای خود داشته باشید مستلزم این است که شما هم از او عشق دریافت کنید. بسیاری از زنان تصور می‌کنند برای دلبری از مردان باید هر چه بیشتر به یک مرد توجه کنند و نیازهای کوچک و بزرگ او را برآورده کنند اما مردها وقتی بیشتر از آنچه به شما می‌دهند از شما دریافت کنند، دلزده می‌شوند.

برخلاف تصور زنان، توجهات بیش از اندازه نه تنها باعث افزایش علاقه مردان به زنان نمی‌شود که درست برعکس، احساسات عاشقانه آنها را از بین می‌برد. مردها به واسطه قوی‌تر دانستن خود بیشتر دوست دارند دهنده باشند تا گیرنده و می‌خواهند آنها باشند که نیازهای زن را تامین می‌کنند.

زیاد خرج نکنید و خیلی رمانتیک نشوید

کادو دادن خیلی خوب است اما حد و اندازه دارد. اول باید او برای شما کادو بخرد، اولین کادو و دومی و سومی را که خرید شما هم دست به جیب شوید و کتاب، خودکار یا خودنویسی با یک شاخه گل بخرید.

روز تولدش را هم لطفا منفجر نکنید. یک تبریک ساده با یک کادوی کوچک کافی است. اگر برای دلبری از مردان به آنها بی جهت هدیه بدهید در واقع همه توجه و انرژی خود را برای او صرف کرده‌اید. این معنای خوبی ندارد. در این حالت بیش از اندازه توجه نشان داده‌اید.

به دنیای متفاوت مردها احترام بگذارید

مردها برای خودشان دنیای متفاوتی دارند. اگر مثلا با دوستانشان زمین فوتبال اجاره کرده‌اند و قرار است یک بازی جانانه و روکم‌کنی برگزار کنند، سریع برای خودتان برنامه نچینید. اگر قرار است او به شما و برنامه‌هایتان احترام بگذارد شما هم باید با لبخند ساک فوتبال را دستش بدهید و برایش آرزوی موفقیت کنید.

آموزش عشوه گری برای خانمها

سینه ها

سینه ها را به بالا بدهید و هیچ وقت افتاده و خموده نایستید. سوتین محکم که سینه را مستقیم و کمی به بالا نگه دارد ببندید. فکر نکنید خب لباس زیر است و دیده نمی شودنه. لباس زیر برای مردان جذاب است هم رنگ آن و هم مدل آن. خیلی تنگ نباشد که جای آن روی بدنتان بیفتد و نیز باید دست راحت داخل آن برود. برای خوشنودی خدا که در خوشنودی همسر است برای آن پول خرج کنید.

پشت چشم نازک کردن

زمانی که تنها هستید این کار را جلوی آینه تمرین کنید. یک ته لبخند هم چاشنی آن کنید. اگر اصلا این کار را بلد نیستید می توانید از بقیه یاد بگیرید.تو خیابان و مترو و اتوبوس (و متاسفانه فیلم) به چشمان خانم هایی با عشوه حرف می زنند خوب نگاه کنید.

شانه

یکی از شانه هایتان را کمی به جلو بدهید مثل حالتی که در رقص انجام می دهند. البته نه همیشه مثلا موقع حرف زدن کمی دوش خود را تکان دهید.

گردن

در بعضی مواقع کمی آنرا کج کنید تا به ناز شدن ترکیب شما بیفزاید. این کار را با متمایل کردن یک طرف دوش خود به جلو انجام دهید.

کلام

صوت دلنشین هم محرک هست. هنگامی که با همسر خود صحبت می کنید. صدای خود را نازک کنید.آخر کلمه ها را کمی بکشید. مثلا رضاااااااا. از واژه های خاصی استفاده کنید مثل ،اِواااااا، ای جان، آخی ی ی، نازی، فدات، عزیزم و...

راه رفتن

پاها نزدیک به هم گذاشته شود حتی جلوی هم گذاشته شود نه کنار هم. این کار به خاطر تماس ران ها با هم، به تحریک شدن خودتان نیز کمک می کند.

نشستن

حتما یک پا روی پای دیگر باشد. و ترجیحا از صندل یا کفش استفاده شود. می توانید کمی هم به کمر قوس دهید و خود را کج کنید. کلا قوس و انعطاف و صاف نبودن زیباست.

خوابیدن

در خوابیدن نیز صاف نخوابید. به پهلو ،پای بالا جلوی پای پایین روی زمین باشد و اگر باسن کوچکی داریدکمی باسن خود را به بالا بدهید. سر خود را با کمی قوس روی بالش بگذاریدو یک لبخند هم داشته باشید.

نگاه کردن

گاهی به او خیره نگاه نکنید، نگاه خود را بدزدیدو با شرم و خجالت نگاهش کنید. مردان عاشق این خجالت خانم هایند.تاکید می شود همه موارد فوق فقط و فقط در خلوت با شوهر و برای او باید به کار گرفته شود نه برای کس دیگر یا حتی برای شوهر ویا در حضور شخص دیگر چه آقا چه خانم، چون حرام است و لطمات بدی برای دنیا و آخرتتان در پی خواهد داشت در حالیکه اگر برای شوهر به کار ببرید هم به خواسته های دنیوی خود خواهید رسید و محبوبیت زیادی نزد او خواهید یافت هم اجر اخروی خواهید برد. ان شالله.

آموزش عشوه گری برای خانمها

کمی تاخیر هم بد نیست

اگر نامزدتان به شما پیامک زد سریع از جایتان نپرید و بلافاصله جوابش را ندهید. اینطوری فکر می‌کند شما بیکار نشسته بودید تا او یک پیامک بزند و از جا بپرید. پیامک که رسید خیلی آرام آن را بخوانید. چند نفس عمیق بکشید و بعد از چند دقیقه؛ برای مثال بین پنج تا هفت دقیقه جواب بدهید. نگران نباشید، به هیچ وجه اتفاق بدی نمی‌افتد.بگذارید کمی هم او منتظر شما بماند. اگر جواب پیامک‌هایش را ضربتی بگیرد، از شور و هیجان می‌افتد و دیگر محال است با اشتیاق روز اول برایتان پیامک‌های عاشقانه بزند. نترسید؛ برای دلبری از مردان لازم است گاهی آنها را منتظر گذاشت.

غر زدن ممنوع

بعضی رفتارها اعصاب و روان آدم‌ها را کاملا به هم می‌ریزد. مردها از غر زدن و نق شنیدن متنفرند، حاضرند نصف عمرشان را بدهند و هیچ وقت شاهد غر زدن کسی نباشند چه برسد به اینکه نامزدشان مدام کنار گوش‌شان چیزهایی بگوید که سعی در نشنیدنش دارند. غر زدن در مسیر عکس دلبری از مردان قرار دارد.

اگر موضوعی ناراحت‌تان کرده با زبان آرام و بدون غرغر بیان کنید، اینطوری هم زودتر نتیجه می‌گیرید و هم انگ یک زن غرغرو بهتان نمی‌زنند. حواستان باشد، مردها اصلا به ادامه زندگی با یک فرد غرغرو اشتیاقی ندارند و سعی می‌کنند از اینجور افراد فاصله بگیرند.

بگذارید تمام هزینه‌ها را او پرداخت کند

بله، این کار به نظر بسیار غیرمنصفانه است اما کسی که هزینه رستوران و … را پرداخت می‌کند باید میان دوستی و وقت گذرانی با یک دوست معمولی و قرار گذاشتن با یک زن را فرق بگذارد. برای کمتر شدن هزینه‌ها می‌توانید به طور مثال، با هم در خیابان یا فضای سبز قدم بزنید، به کتابخانه بروید، پیک نیک بروید و لحظه‌های شادی را رقم بزنید.

بیشتر بخوانید :

چگونه زن خوبی برای شوهر خود باشیم ؟



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.3 از 5 (358 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits