دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
آیا شما هم دوست دارید بین کار و زندگی شخصی خود تعادل ایجاد کنید؟

5 توصیه ارزشمند برای یک زندگی متعادل

آیا شما هم دوست دارید بین کار و زندگی شخصی خود تعادل ایجاد کنید؟
2
زمان مطالعه: 4 دقیقه
آیا تابحال شده که فکر کنید که در چه جایی انرژی خود را صرف میکنید؟ در ادامه 5 توصیه کلیدی از افراد بسیار موفقی را برای شما آورده ایم.

ممکنه شما هم از کشمکش درونی خود برای تصمیم گیری در مورد زمانی که برای کار و خانوادتون میزارید به سطوح آمده باشید. البته این یک مسئله جدید نیست و حتی اکثر افراد موفق با چنین مشکلی دست و پنجه نرم میکنند. اما نگران نباشید، سعی کردیم در این مقاله توصیه هایی کاربردی از زبان افراد موفق را برای شما تهیه کنیم. همراه ما باشید.


مهم ترین نکات برای ایجاد یک زندگی متعادل چیست؟


- کاریسا میکالوساک، مدیرعامل و مالک شرکت tilr

5 توصیه ارزشمند برای یک زندگی متعادل - کاریسا میکالوساک

- یک بار شنیدم که جک ولش گفته که چیزی به اسم تعادل بین زندگی و کار وجود ندارد تنها انتخاب هایمان تعیین کننده است. کلید اساسی برای کنترل کردن زندگیتان این است که مواظب باشید که چگونه از وقت خود استفاده میکنید. زمانی که در این مورد تصمیم گرفتید سعی کنید که در زمان حال باشید و تمام تمرکزتان را بر روی کاری که در حال انجامش هستید بگذارید. کنترل کردن برنامه زندگیتان نیازمند این است که بتوانید احساساتتان را در برابر حوادث روزمره زندگی کنترل کنید اما حواستان باشد که در عین حال باید واقع بین باشید و از خود انتظارات درست داشته باشید.


- دیوید توماس، بنیان گذار و مدیرعامل شرکت Evident ID

5 توصیه ارزشمند برای یک زندگی متعادل - دیوید توماس

- من بیشتر سعی میکنم که در زمان حال زندگی کنم بدون اهمیت به اینکه کجا هستم. حتی با حجم بالای مشغله کاری که دارم اما بازهم خودآگاهیم را حفظ میکنم و بر روی کارم تمرکز دارم اما زمانیکه در خانه هستم کاملا در اختیار خانواده هستم. اینکار باعث میشود که تعادل خوبی بین کار و زندگی خصوصی خود ایجاد کنم.


- آدام مندلر مدیرعامل گروه The Veloz

5 توصیه ارزشمند برای یک زندگی متعادل - آدام مندلر

- زندگی هرکسی محدود است و برای ایجاد تعادل باید توانایی "نه" گفتن را در شرایط گوناگون داشته باشید. من سعی میکنم که در برابر مسئولیت هایی که علاقه ای به آن ها ندارم جواب "نه" داشته باشم و بجای آن زمانی برای علاقه های واقعیم مهیا کنم. من ترجیح میدم یکشنبه صبح در باشگاه، بعد از ظهر در استادیوم و شب برای شام به دیدن پدر و مادرم بروم بجای آنکه تمام روز را خوابالو باشم.


- ارون میچل، مدیرعامل شرکت PathSource

5 توصیه ارزشمند برای یک زندگی متعادل - ارون میچل

- همسر من که مدیرعامل یک شرکت بزرگ است و خودم هم چالش جدی برای برقراری تعادل بین کار و زندگی دارم. شخصا برنامه خودم بدینگونه هست که زمانی که مخصوص کار کردن هست خیلی سخت کوش هستم و اولویتم این هست که برای شام همیشه در خانه باشم و آخر شب و یا در آخر هفته کارهایی که اهمیت بیشتری دارند را انجام میدهم. زمانی که هنوز فرزندم به دنیا نیامده بود میتوانستم با همسرم به مهمانی ها برم حتی با وجود اینکه از لحاظ کاری مشغله بسیار زیادی داشتم اما پس از مدتی فهمیدم که نمیشه همه چیز را باهم داشت و تصمیم گرفتم که مهمونی ها و دورهمی ها را که عملا بی معنی و مفهوم هستند را از برنامه خودم حذف کنم.


- ربکا دوانی، بنیان گذار و مدیرعامل شرکت Hunter Creative Labs

5 توصیه ارزشمند برای یک زندگی متعادل - ربکا دوانی

- من ترجیح میدهم که تعادل رو صرفا در دو دسته کار و زندگی شخصی طبقه بندی نکنم. در نتیجه در هر لحظه بر روی یک کار مشخص تمرکز دارم. مثلا اگر یک هفته کاری بسیار شلوغ داشته باشم سعی میکنم که در آخر هفته برای خانواده ام وقت بیشتری بگذارم و این کمبود را جبران کنم. معتقدم که فشار آوردن برای برقراری تعادل اون هم به شکل خیلی مصرانه میتونه نتیجه برعکس داشته باشه و آرامش و شادی را از فرد دور بکنه.


امیدوارم مطالبی که مطرح شد مورد استفاده شما کاربران عزیز قرار بگیرد. مثل همیشه میتوانید دیدگاه های خود را از طریق قسمت کامنت ها با ما درمیان بگذارید. عناوین بعدی سری جدید مقالات موفقیت مجله دلگرم به زودی منتشر خواهد شد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.0 از 5 (2 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits