دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
اپراتورهای گردشگری و روش های موفقیت آنها

اپراتورهای گردشگری چگونه روش های موفقی دارند

اپراتورهای گردشگری و روش های موفقیت آنها
0
زمان مطالعه: 7 دقیقه
در طول 19 سال تجربه و سابقه کاری شاهد موفقیت های روز افزون شرکت ها و تجارات گردشگری و شکست بسیاری از ان ها بوده‌ام. تجارت های گردش گری زیادی وجود ندارند که متاسفانه مدت زمان زیادی دوام نمی اورند و از این کار دست می کشند

با روش های موفقیت اپراتورهای گردشگری آشنا شوید

در طول 19 سال تجربه و سابقه کاری شاهد موفقیت های روز افزون شرکت ها و تجارات گردشگری و شکست بسیاری از ان ها بوده‌ام. تجارت های گردش گری زیادی وجود ندارند که متاسفانه مدت زمان زیادی دوام نمی اورند و از این کار دست می کشند. اما نه بخاطر این که خدمات رسانی یا محصولات مناسبی ندارند. بلکه علت شکست ان ها درخواست کمی از مشتریان برای خریداری محصولات ان ها یا استفاده از سرویس دهی و خدماتشان می باشد.

از طرفی دیگر تجارت های گردشگری وجود دارند که همزمان در حال رشد و رونق می باشند. منظورم از رشد و پیشرفت این است که توانایی ساپورت کردن خانواده هایشان را با دریافتی و سود مناسب دارند و این بخاطر عشقی است که در راه شغلشان خرج می کنند.

در این قسمت 10 مورد از مواردی که افراد موفق در صنعت گردش گری رعایت می کنند را برایتان شرح می دهیم:


1. بیشتر زمان را به کار روی تجارتشان اختصاص می دهند.


تجارت های موفق جهان گردی، مخصوصا برای ان هایی که گرداننده و رهبر تور ها هستند، مطمئنا فقط به مسائلی از قبیل پیدا کردن توریست و مشتری ختم‌نمی شود. ان ها زمان خود را به این کار ها اختصاص می دهند.
برنامه بازاریابی خود را بررسی کرده و ارتقا می دهند. کاملا از اینکه به کجا می روند و از چه راهی باید بروند اگاه هستند. و سپس با این دانسته ها اهدافی متناسب با نیاز تجاری خود تعیین می کنند.

www.delgarm.com


یک گروه تشکیل داده و مدیریت می کنند که این گروه متشکل از پیمان کاران و کارمندان می باشد. این تیم نقطه نظرات خود را عنوان می کنند. وظایف خود را دسته بندی می کنند. در اخر دوباره لیست وظایف و برنامه تجاری خود را بازبینی می کنند.



2. بهترین مشتری ها را می شناسند.


تک تجارت موفق توریسم بر روی جذب مناسب ترین و ایده ال ترین مشتری ها تمرکز می کند. و از اتلاف وقت برای جذب همه خوددداری می کنند. اگر از آن ها بپرسید به درستی مشتری ایده ال را می شناسند و می توانند شخصیت این گونه مشتری ها را با جزئیات برایشان تشریح کنند. آن ها می توانند در مورد خدمات و محصولاتی که راضی شان می کنند یا شوق ان ها را برای ادامه سفر افزایش می دهند، صحبت کنند. می توانند بگویند که نیاز های یک مشتری چیست و چگونه رفع می شود ، ارزش ها و مرز بندی های یک مشتری چه مواردی را شامل می شود، مشتریان در چه مکان هایی ترجیح می دهند انلاین باشند، و در طول سفر مشترین با چه چالش ها و مشکلاتی بیشتر مواجه می شوند.

سپس با استفاده از نگاه مشتری ایده ال و نقطه نظراتش به ارتقای محصولات می پردازند و بیشتر تصمیم های خود را بر این اساس اتخاذ می کنند. آن هادخدمات و محصولات اینده خود را متناسب با نیاز ها و توقعات مشتریان ایده ال فراهم می کنند.


3. بر سر قیمت رقابت نمی کنند.


موفق ترین تجارت های جهان گردی معمولا در سرویس دهی و محصولات قیمت های بالاتری نسبت به رقبای خود دارند . از طرفی دیگر ان ها خدمات بیشتر از حد انتظار مشتری ارائه می دهند. دقیقا همان چیزی که یک مشتری ایده ال می خواهد.


4.بر روی سفارشات مستقیم مشتری تمرکز می کنند.


آن ها می دانند که بیشترین سود را می توانند از سفارشات مستقیم مشتری به دست بیاورند نه ان ها که در مسیر توزیع کننده ها سفارش می دهند. آن ها بانک اطلاعات خود را در ایمیل ها و شبکه های اجتماعی منتشر می کنند تا به راحتی در دسترس مشتریان قرار بگیرد و بتوانند سفارشات مستقیم بیشتری دریافت کنند.


5.از مواردی که روی مشتری تاثیر گزار است کاملا اگاه هستند.


آن ها به خوبی می دانند که قدرت مندترین عامل موففیت ان ها حرف ها و نظراتی است که مشتریان بر طبق تحربیاتشان از سفر در مورد ان ها می دهند‌. ان ها می دانند که اسان ترین راه برای خلق کلمات و جملات مثبت از دهان مشتریان ، پیشنهاد محصول یا سرویسی است که مشتریان عاشقش شوند و هیچ گاه از ذهنشان پاک نشود. آنها ارزش گزاری های مشخصی دارند و محصولات را با تضمین دادن به مشتری به فروش می رسانند.


6.داشتن یک تجربه استثنایی را به شما پیشنهاد می کنند.



این افراد به خوبی اگاهند که با پیشنهاد کردن یک تجربه استثنایی که متناسب با نیاز های مشتریان ایده ال است می توانند رضایت مشتریان را بر بانگیزند و ان ها را ناخوداگاه به تیم تبلیغاتی خود اضافه کنند‌ . یعنی در واقع مشتری این تجربه خوشایند را با دیگران در میان می گذارد و افراد بیشتری را جذب می کند‌.

www.delgarm.com



7. تمایل به نه گفتن!


تجارت های توریستی روزانه با دست یابی به فرصت های بازایابی نو و عالی حاصل می شود.‌پراکندگی وب سایت های نو پا، به دنبال فرصت های تبلیغاتی با صرف هزینه هستند مثل مجله، بروشور و تبلیغات انلاین، و به دنبال متخصصانی برای موفقیت در تجارت می گردد. یک تجارت توریستی موفق به این فرصت ها نه می گوید مگر این که کمک های این تبلیغات به جذب بیشتر و بهتر مشتریان ایده ال کمک کند و بر روی صرف هزینه مشتریان در سفر تاثیر گزار باشد.



8. تولید محتوا می کنند.


آن ها به وضوح می توانند نقش مهم تولید محتوا را در جذب هر چه بیشتر مشتریان جدید و ایده ال مشاهده کنند. آن ها به طور منظم محتواهای جدید خلق کرده و با یک دیگر روی کانال های دیجیتالی که مشتریان نیز در ان عضو هستند به اشتراک می گذارند . آن ها داستان های تصویری را روی شبکه های اجتماعی و وبلاگ ها به اشتراک گذاشته و نتایج شگفت انگیز ان را مشاهده می کنند . این خبر ها در شبکه های احتماعی به طور گسترده منتشر شده و به سرعت دست به دست می شود و در نتیجه سفارشات بیشتری دریافت می شود.


9. در وب سایت سرمایه گزاری می کنند.



آنها وب سایت ها را نقطه اصلی موفقیت خود می دانند و روزانه و به طور منظم در حال اپدیت کردن وب سایت و محتوای ان می باشند. آن ها زمانی را صرف این می کنند که چگونه افراد از اسان ترین راه ها به وب سایت و محتویات ان دسترسی داشته باشند و افرادی را در این خصوص به کار می گیرند تا بالاترین بازدهی را داشته باشند.



10.با افرادی که می توانند تاثیر گزار باشند ، رابطه برقرار می کنند.


آن ها با استفاده از الگوهایی افراد و عواملی که بر روی مشتریان ایده ال تاثیرگزار بوده وآن ها را به سمتشان جذب کرده بررسی می کنند و از راه هایی با افراد تاثیر گزار رابطه برقرار می کنند. بعد از پیدا کردن افراد تاثیر گزار و اشنایی با ان ها اطلاعاتی از قبیل اطلاعات محلی و مرکزی، مقصد و اهداف سازمان های بازار یابی، کنسول های صنعنی جهان گردی و گردش گری و دیگر تجارت های توریستی و تجارت های مربوط و سازمان های رسانه ای را در اختیار افراد تاثیر گزار قرار می دهند.

بعد از در اختیار قرار دادن این اطلاعات سعی دارند از هر راهی که ممکن است و از هر فرصت به دست امده برای نزدیک تر شدن و سرمایه گزاری بیشتر روی ان ها استفادا کنند. رمز موفقیت ان ها این است که هرگز به دنبال پیش امد یک فرصت نمی گردند بلکه فرصت های جدید را برای خود خلق می کنند.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits