دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
فواید آغوش گرفتن که باورتان نمی شود !

فواید در آغوش گرفتن عزیزان از لحاظ جسمی - روحی و روانی

فواید آغوش گرفتن که باورتان نمی شود !
1
زمان مطالعه: 4 دقیقه
فواید در آغوش گرفتن عزیزان برای سلامتی : بغل کردن آرامش بخش است و استرس را درمان می کند اما فوایددر آغوش گرفتن تنها برای آرامش روان نیست و تاثیرات فوق العاده ای در زیبایی و تسکین برخی دردها خواهد داشت.

فواید بغل کردن و در آغوش کشیدن

درمان روابط سرد بین زوجین با در آغوش گرفتن همدیگر

چگونه در آغوش گرفتن می تواند به ایجاد رابطه بلندمدت کمک کند

خوب، اجازه دهید کمی توضیح دهم که چرا کمی در آغوش گرفتن باید رابطه شما را تقویت کند.آیا همه ما دوست نداریم که شریک زندگی ما را دوست داشته باشیم؟ بله همه ما دوست داریم ،احساس در آغوش گرفتن شگفت انگیز است. شما احساس امنیت، آرامش و دوست داشتن بیشتری می کنید.

فواید بغل کردن

در آغوش گرفتن باعث بالا رفتن اعتماد به نفس شما می شود

وقتی شما یکدیگر را در آغوش می گیرید بدن شما اکسی توسین Oxytocin آزاد می کند، Oxytocin هورمونی است که به شما کمک می کند تا شما با دیگران در ارتباط باشید و احساس خوشحالی کنید. این هورمون عامل ایجاد اعتماد همسرتان می شود. بنابراین اگر میخواهید با همسرتان همیشه همراه باشید، سعی کنید با درآغوش گرفتن با همسر خود همدردی کنید.

در آغوش گرفتن باعث می شود تا شما قوی تر و شاد تر باشید

هنگامی که شما در روابط عاشقانه هستید، احساس قدرتمندی می کنید. و این احساس در شما همیشه باقی می مانداین نیز به خاطر ترشح اکسی توسین است و باعث می شود که احساس کنید که قویترین شخص در جهان هستید و هیچ چیز نمی تواند به شما آسیب برساند. در آغوش گرفتن همچنین تعداد هورمون هایی را که با عفونت ها مبارزه می کند افزایش می دهد، بدین معنی است که شما به راحتی بیمار نمی شوید.

فواید بغل کردن

در آغوش گرفتن اعتماد و درک متقابل را بالا می برد

همانطور که همه ما می دانیم اعتماد و درک متقابل اساسی ترین گزینه برای ایجاد یک رابطه پایدار است. مهم نیست، که آن را به صورت شفاهی و یا با لمس آن را بیان کنید. فقط تصور کنید که شما از شریک خود برای انجام کاری عصبانی هستید و او شروع به نزدیک شدن به شما می کند و شروع به خندیدن می کند. آیا شما احساس فراموش کردن همه چیز را نمی کنید و این خشم بلافاصله به عشق تغییر نمی کند؟. بله، جادوی عشق کار می کند.

فواید بغل کردن

در آغوش گرفتن باعث می شود که همواره در نظر شریکتان تازه جلوه کنید

برای تقویت روابط، همه ما سعی می کنیم برای همسرمان کاری جدید انجام دهیم. اما این نوع غیرممکن است که هر بار که او را دیدید، "چیزی جدید" پیدا کنید. در چنین شرایطی، آغوش تنگ، بوسیدن بر روی گردن و بازی کردن با موهایش بسیار کار زیبایی است. شما لازم نیست که برای شریک زندگی خود را زیاد به زحمت بیاندازید.

در آغوش گرفتن باعث افزایش میل جنسی می شود

زمانی که شریک زندگی خود را در آغوش می گیرید چه احساسی دارید؟ آیا احساس نمی کنید که به او تمایل جنسی دارید؟ هنگامی که ما به شریک ما نزدیک می شویم یا زمانی که ما شریک زندگی خود را لمس می کنیم، هورمون "Dopamine" آزاد می شود. این هورمون باعث افزایش میل جنسی می شود. به همین دلیل است وقتی همسرتان را پس از مدت ها می بینید، احساس میکنید که باید با او رابطه برقرار کنید.

فواید بغل کردن

در آغوش گرفتن و بازی با همسرتان و شوخی نوعی سرگرمی است

فکر کنید هر دوی شما در رختخواب هستید، گوش دادن به آهنگ های مورد علاقه ،کتاب خواندن نوعی سرگرمی است بعد از چند دقیقه، یکی از شما شروع به شوخی می کند در این شرایط هر دوی شما فراموش میکنید که بزرگ شده اید و کارهای بچه گانه انجام می دهید،. این مثل یک سحر و جادو ست و واقعا سرگرم کننده است. سعی کنید در اینگونه روابط شما پیش قدم باشید شریک زندگی خود را در آغوش بگیرید ،روی بینی و پیشانی او را ببوسید او را قلقلک بدهید به دنبال او بدوید.این ها مسائل کوچکی است که کمک بزرگی به ادامه زندگی و پایداری زندگی زناشویی شما می کند.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits