دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
رفتار دخترانه چگونه است؟
118
زمان مطالعه: 4 دقیقه
دخترانه بودن یعنی چه؟ دخترانه بودن میتواند یک چالش باشد,خصوصا اگر ذاتا رفتار پسرانه داشته باشید.ممکن است برایتان سوال باشد که چگونه بیشتر دخترانه باشید و هم بتوانید خودتان باشید.یک روش اضافه کردن لباس ها و لوازم دخترانه به کمدتان است.

چگونه میتوان دخترانه رفتار کرد و لباس پوشید ؟

روش دخترانه بودن را بلدید ؟

پوشش دخترانه

از رنگ هایی مانند صورتی, ارغوانی و قرمز استفاده کنید

از لباس های با رنگ تیره و روشن صورتی,بنفش و قرمز استفاده کنید.رنگ های روشنی که لطیف و ملایم هستند دخترانه اند. اگه طرفدار رنگ صورتی نیستید,برای پوشش دخترانه از رنگ های دیگری مانند آبی کمرنگ یا زرد کمرنگ (زرد پاستلی) استفاده کنید.

لباس یک تکه و دامن بپوشید

دخترانه باشیم
دخترانه باشیم

برای نشان دادن اندام خود لباس هایی که در کمر چسبان و تنگ میشوند بپوشید.همجنین میتوانید از لباس های یک تکه ی ای لاین (در بالا تنگ و به سمت پایین گشاد) یا لباس های دارای افتادگی و گشادی بیشتر برای یک جلوه ی لطیف و زنانه استفاده کنید. دامن های کوتاه و بلند نیز گزینه ی مناسبی اند. لباس های یک تکه ی گشاد را با پوشیدن لباس های تنگ تر مانند ژاکت چرمی یا یک کت مناسب زیباتر کنید. دامن های بلند را به همراه یک تاپ مناسب یا یک تی شرت یغه دار برای یک ظاهر زنانه و آراسته بپوشید.

از شلوار های زیبای اندازه ی خود استفاده کنید

دخترانه بودن به این معنی نیست که تنها لباس یک تکه یا دامن بپوشید.شلوار هایی بپوشید که اندازه کمرتان باشد و پا هایتان را بلند تر نشان دهد.هم از جین های تنگ با پاچه های تنگ و هم از شلوار های پاچه گشاد استفاده کنید. از جین هایی که در بالا گشاد هستند و یا شلوار هایی که باعث میشن چاق به نظر برسید استفاده نکنید چون ممکن است ظاهر مردانه داشته باشند. از شلوار های با جنس های متفاوت مانند چرم,مخمل,کتان و جین برای ظاهری خوشایند و دخترانه استفاده کنید.

از تاپ هایی که از مخمل و توری تشکیل شدن استفاده کنید

چگونه دخترانه باشیم
کاریکاتور دخترانه

توری و مخمل از بهترین بافت ها برای جلوه دخترانه اند. از تاپ های کوتاه یا لباس های ساخته شده از توری استفاده کنید. همچنین پلیور ها و شومیز هایی از جنس مخمل بپوشید. برای دخترانه تر بودن, تاپ هایی با پاپیون از جنس توری یا دارای بخش های مخملی بپوشید. تاپ های ساخته شده از پارچه های بدن نما و نازک مانند تور نازک ابریشمی برای داشتن ظاهری دخترانه خوشاینداند.

کفش های پاشنه بلند را امتحان کنید

برای ظاهری دخترانه,از کفش های پاشنه بلند برای بلندتر نشان دادن پاها و افزایش قدتان استفاده کنید.از پاشنه بلند های پاشنه کلفت یا پاشنه بلند هایی با ضربه گیر در داخلشان که باعث میشود راحت تر باشند استفاده کنید.
اگر شما در پوشیدن پاشنه بلند تجربه ندارید,بهتره ابتدا از کفش های دارای پاشنه کوتاه تر استفاده کنید تا عادت کنید. در نظر داشته باشید کفش های کالج هم جلوه دخترانه دارند اگر آنها را ترجیح میدهید.کالج های با جزئیات مانند نگین ها,پاپیون ها یا خطوط تیره روشن به شما ظاهر دخترانه تری میدهند.

از کیف دستی,کیف فستیوال یا کیف تت (کیف خرید) استفاده کنید

چگونه دخترانه باشیم
خرس صورتی و سفید

کیف دستی بخرید که به راحتی روی شانه یا در دست شما قرار گیرد.جنس کیف فستیوال خود را که میتواند از مخمل,چرم یا چرم مصنوعی باشد را به دقت انتخاب کنید.همچنین میتوانید برای ظاهری آرام و دخترانه کیف خریدی از جنس چرم یا کتان بپوشید. در صورتی که ترجیح میدهید کوله پشتی بپوشید,کیفی که طرح و رنگش دخترانه است را انتخاب کنید.کوله پشتی هایی با رنگ صورتی,بنفش یا قرمز با طرح هایی مثل انواع آویز ها,پاپیون ها یا طرح های گل بخرید.

جواهرات و بقیه لوازم خود را بپوشید

از جواهرات ظریف مانند گردنبند تک آویز یا گوشواره های میخی استفاده کنید.همچنین میتوانید از جواهرات بزرگتر مانند گردنبند با آویز های بیشتر,گوشواره های بزرگ یا حلقه های بزرگ. با لوازم دیگری مانند شال گردن خود را آراسته کنید.از رنگ های روشن,لطیف و زنانه مانند صورتی,آبی و زرد استفاده کنید. لوازم مو را نیز برای ظاهر دخترانه امتحان کنید مانند سنجاق سر و سربند.از سنجاق سر و سربند هایی با نگین یا پاپیون استفاده کنید.


امیدوارم این مقاله برای شما کاربران عزیز مفید بوده باشد و بدانید که چگونه باید دخترانه بود. میتوانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید. همچنان همراه مجله اینترنتی دلگرم باشید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.8 از 5 (118 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

۵ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

❤❤محیا❤❤ | ۲ سال پیش
این خیلی عالی بود 😍😍
1
3
شرلوک | ۳ سال پیش
چرا همیشه فکر مسکنید هرکسی لباس تنگتری بپوشه دخترونه تره دختر بودن فقط نمایش اندام و اینا نیست میشه با گشادترین لباسها هم دخترونه ترین حالتو داشت
3
16
پاسخ ها:
جغجغه | ۳ سال پیش
دقیقاا دخترانه رفتار کردن یعنی شخصیت داشتن و ......
2
7
ملیکا | ۳ سال پیش
سلام.من که هیچ کدوم از رفتار های بالارو ندارم.راضی هستمو از رفتار های دخترونه بدم میاد.
12
10
پاسخ ها:
نه | ۳ سال پیش
منم یه جورایی ولی از رفتار دخملونه خوشم میاد
4
7

hits