دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
دلایل ناراحتی زنها چیست؟
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
دلایل ناراحتی زنها چیست؟:دلایل ناراحتی زنان ! ...با این بخش از دلگرم همراه باشید تا با علت عمده ناراحتی زنان آشنا شوید.

دلایل ناراحتی زنان ! ...

با این بخش از دلگرم همراه باشید تا با علت عمده ناراحتی زنان آشنا شوید.

http://www.delgarm.com/

زنان امروزی بیش از اندازه کار می کنند و اضطراب زیادی را تحمل می کنند و به دلایلی احساس می کنند از آنها حمایت نمی شود.درهیچ زمان دیگری انتظار از زنها تا این اندازه زیاد نبوده است. دست کم پنج روز در هفته لباس رزم می پوشند و در این جو کار 8 تا 12 ساعت می جنگند و وقتی به خانه می آیند، باید خانه را تمیز کنند، غذا درست کنند، لباسها را بشویند، به بچه ها رسیدگی کنند و به آنها غذا بدهند.این توقع بسیار زیادی است و به این دلیل زنها از درون احساس شکست می کنند.در محل کار، زنها باید با قوانینی که مردها وضع کرده اند، مردانه رفتار کنند و در خانه باید رفتار زنانه داشته باشند.

عجیب نیست که زنهای شاغل شکایت می کنند که در پایان کار روزانه شان به زنی احتیاج دارند که با عشق و مهربانی به آنها سلام و خسته نباشید بگوید.حتی یک مارد خانه دار امروزی، در مقایسه با مادرش در شرایط دشوارتری قرار دارد، زیرا از آنجایی که اکثر زنها بیرون از خانه کار می کنند و فرزندانشان رامهدکودک می گذارند، زنان خانه دار از حمایت و هم صحبتی زنان دیگر محروم هستند.در گذشته زنها با افتخار می گفتند تمام وقتشان را صرف خدمت به همسر و فرزندان خود می کنند.

اما حالا وقتی از او می پرسید: چه می کنی؟ اگر بیرون از منزل کار نکند شرمنده می شود.جدا از عدم حمایت سایر زنها، زن خانه ار باید روزش را به تنهایی سپری کند زیرا سایرین ارزش تعهد او را تا حد زیادی نادیده می گیرند.امروزه در حالی که زنها بیش از هر وقت دیگری به حمایت مردها نیاز دارند، مردها هم در مقایسه با گذشته از احترام سابق برخوردار نیستند.

-------------------------------------------------------------------------

گردآوری شده ی مجله اینترنتی دلگرم

مرجان امینی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.0 از 5 (2 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

۱ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

دوست | ۳ سال پیش
من وقتی ناراحت هستم برناراحتی خودم غلبه میکنم وهمه چیزرافراموش میکنم و من ازدوستانم خوب هستم و امیدوارم حالت خوب باشد واگر خواستی مرابیبنی در فرهنگسراهستم امیدوارم حالت خوب با شد وشادوخوشحال باش
0
0

hits