دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بازیگران متولد 13 بهمن

امروز تولد کدام چهره ی معروفه ؟!

بازیگران متولد 13 بهمن
5
در مطلب پیش رو افراد مشهور کشور که متولد 13 بهمن هستند به همراه بیوگرافی مختصری از آنها گردآوری کرده ایم که امیدواریم توجه شما همراهان دلگرم را جلب کند...

افراد معروف متولد 13 بهمن

امروز 13 بهمن است ، ممکن است امروز روز تولد شما باشد . تولدتان مبارک
امروز تولد کدام چهره ی معروفه ؟!

قطعا برای شما جالب خواهد بود که بدانید همزمان با تولد شما در تاریخ سیزدهم بهمن ماه چه مشاهیر و چهره های سرشناس ایرانی متولد شده اند.

متولدین معروف 13 بهمن

تولد افراد معروف در 13 بهمن

مرتضی مطهری

متولدین معروف 13 بهمن

مرتضی مطهری چهره سیاسی معروف متولد 13 بهمن ماه

مرتضی مطهری در ۱۳ بهمن ۱۲۹۸ هجری شمسی در فریمان واقع در ۷۵ کیلومتری شهر مقدس مشهد در یک خانواده اصیل روحانی چشم به جهان می‌گشاید.

مطهری روحانی شیعه، استادفلسفهٔ اسلامی و کلام اسلامی و تفسیر قرآن، عضو هیئت موتلفه اسلامی و از نظریه‌پردازان نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

وی قبل از انقلاب ۵۷ استاد دانشکده الهیات دانشگاه تهران بود. بعد از انقلاب به ریاست شورای انقلاب منصوب شد.

سید روح‌الله خمینی علاقهٔ زیادی به وی داشت، تا بدانجا که بعد از مرگش گفت: «فرزند عزیزی را که پارهٔ تنم و حاصل عمرم بود، از دست دادم»در ادبیات جمهوری اسلامی ایران از وی با عنوان «معلم شهید» یاد می‌شود.

مرتضی مطهری در شامگاه روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۵۸ پس از پایان جلسه‌ای در منزل یدالله سحابی به همراه گروهی از رجال سیاسی انقلابی، در تاریکی شب و هنگام خروج از محل جلسه در کوچه پارک امین الدوله، هدف گلولهٔ یکی از افراد گروه فرقان قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان طرفه درگذشت.

شهرزاد مدیری

متولدین معروف 13 بهمن

شهرزاد مدیری چهره معروف متولد 13 بهمن ماه

شهرزاد مدیری متولد ۱۳۷۶ در تهران دختر مهران مدیری کارگردان و بازیگر سریال های طنز و مجری برنامه پرطرفدار دور همی است. نام مهران مدیری برای همگان آشناست. شهرزاد برادری به نام فرهاد دارد که از وی ۶ سال بزرگتر است. شهرزاد همانند پدرش مسیر بازیگری را انتخاب نکرد و به طراحی لباس روی آورد.

separator line

ویژگی های متولدین ماه بهمن

بهمن ماهی ها چه خصوصیاتی دارند :

بسیار حسّاس، استوار و ثابت قدم، واقعاْ عاقل و تودار، بدون ریا و تزویر، انسان واقعاْ خوب، دانا، خونسرد، رک گو، روی خودش بیش از دیگران حساب می‌کند، مستقل، منطقی، عاشق بشریّت و انسانیّت، فکر دیگران را می‌خواند، ثابت قدم، آرامش دوست، کمک رسان، آسان زندگی می‌کند
پرسه زدن را دوست دارد، دارای حسّ ششم قوی، علاقه‌مند به دوستان، آزادیخواه، بلند پرواز، رام نشدنی، هر جا برود بر می‌گردد، جاه طلب، از اقرار به گناه منزجر است، دوستان بسیار زیادی دارد، رازدار و تو دار، اجتماعی، تا حدودی خودخواه و مغرور، انتقاد را قبول ندارد، فرشته خو، از تعریف لذّت می‌برد
راه و روش خود را به طور دائم تغییر میدهد، منافع خود را به خاطر دیگران به خطر می‌اندازد، سخاوتمند مخصوصاْ در دوستی، دوستی او عمیق و شکوهمند است، ولخرجیش از روی عقل است، خوش قلب و مهربان، کم حافظ ه.، بهترین مشاور، پرحرکت و بی قرار، کم علاقه به اصول سنتّی و قدرشناس.

separator line

فال روزانه برای بهمن ماهی ها

فال روزانه 13 بهمن :

می‌توانیم به بهترین‌ها دست پیدا کنید، فقط باید به خودتان اعتماد داشته باشید.

لحظات ناب زندگی را فراموش نکنید و بابت آن‌ها سپاسگزاری کنید.

شکرگزاری حالتان را بهتر می‌کند.

باید سعی کنید که یک دوست واقعی پیدا کنید تا بتوانید نگرانی‌های درونی خود را با او در میان بگذارید؛ دوستی که به‌غیراز اعضای خانواده باشد.

امروز باید به تعهدات خود پایبند بمانید تا بعداً پشیمان نشوید. دیگران را زود قضاوت نکنید.

از سختی‌های زندگی نترسید.

شرایط دوباره به روال قبلی برمی‌ گردد.

از کسی که مطمئن هستید مشاوره بگیرید تا بتواند به شما کمک کند.

امروز باید مراقب باشد که باکسی جروبحث نکنید، زیرا پشیمانی در پی خواهد داشت.

separator line

با آرزوی موفقیت روز افزون برای متولدین بهمن
مجله دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.8 از 5 (5 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits