دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
0
تمبر کتاب سال مهندسی مکانیک رونمایی شد - همزمان با افتتاحیه بیست و سومین کنفرانس بین الملل-تمبر-کتاب-مهندسی-مکانیک-رونمایی

همزمان با افتتاحیه بیست و سومین کنفرانس بین المللی مهندسی مکانیک در دانشگاه شهید چمران اهواز، از تمبر کتاب سال مهندسی مکانیک رونمایی شد.

به گزارش سرویس علمی ایسنا، در کتاب سال مهندسی مکانیک برای نخستین بار استادان و مهندسان برجسته مهندسی مکانیک سراسر کشور از سال 1371 تاکنون معرفی و سوابق و توصیه‌های آنان به دانشجویان در کنار تصویر آنان درج شده است. همچنین در بخشی از این کتاب به معرفی تمامی دانشکده‌ها و مراکز آموزشی که در زمینه مهندسی مکانیک فعالیت دارند، پرداخته شده است.

کتاب سال انجمن مهندسان مکانیک ایران به عنوان نخستین کتاب جامع در زمینه مهندسی مکانیک هر دو سال یک بار منتشر می‌شود. این کتاب نخستین بار در اردیبهشت ماه 1392 منتشر و از آن در بیست و یکمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی مکانیک که در دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی برگزار شد، رونمایی شد که با استقبال وسیع جامعه دانشگاهی و مهندسی کشور روبه رو شد.

بر اساس این گزارش، اطلاعات بیشتر درمورد این کتاب در وب سایت انجمن مهندسان مکانیک ایران به نشانی www.isme.ir/book درج شده است.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits