دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
0
پیشگامان پیشرفت، 18 اردیبهشت ماه گرد هم می‌آیند - پنجمین کنگره پیشگامان پیشرفت 18 اردیبهشت ماه با ح-پیشگامان-پیشرفت-اردیبهشت-آیند

پنجمین کنگره پیشگامان پیشرفت 18 اردیبهشت ماه با حضور فرهیختگان و اندیشمندان جوان کشور در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، علی متقیان، سرپرست دبیرخانه پنجمین کنگره پیشگامان پیشرفت با اعلام این مطلب خاطرنشان کرد: گفتمان‌سازی در زمینه مباحث مربوط به پیشرفت در بین جوانان به ویژه دانشجویان و مهیا کردن بسترهای لازم برای مشارکت و حضور فعال دانشجویان در مراحل تدوین الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت از جمله اهداف مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در برگزاری این کنگره‌هاست.

وی در تشریح محورهای چهارگانه این کنگره گفت: محورهای اعلام شده برای کنگره با عناوین "پیشرفت اقتصادی"، "پیشرفت فرهنگی و معنوی"، "پیشرفت اجتماعی" و "پیشرفت علم وفناوری" با شعار سال یعنی "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" و اندیشکده های تعریف شده در مرکز، مطابقت دارد.

علی متقیان

متقیان اظهار امیدواری کرد با فضای ایجاد شده در جامعه، مشارکت دانشجویان در طرح مباحث مربوط به کنگره قابل توجه باشد.

مسوول دفتر ارتباطات و گفتمان سازی مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در ادامه درباره نحوه ثبت نام و حضور در کنگره نیز گفت: دانشجویان می‌توانند آثار قلمی و هنری و پایان نامه های تحصیلی خود در این محورها را از طریق پایگاه اطلاع رسانی کنگره به نشانی kpip.ir به دبیرخانه ارسال و برای شرکت در کنگره ثبت نام کنند.

متقیان با اعلام آمادگی کنگره برای پذیرش مقالات دانشجویان و فرهیختگان جوان تا 5 اردیبهشت ماه از دانشجویانی که مایل به حضور در کنگره هستند درخواست کرد که در موعد مقرر با ثبت نام در وبگاه، آمادگی خود را برای حضور در کنگره اعلام کنند.

سرپرست دبیرخانه کنگره پیشگامان پیشرفت همچنین از تصمیم ستاد برگزاری کنگره برای معرفی پایان‌نامه‌های برتر مرتبط با الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با هدف تشویق دانشجویان به پرداختن به موضوع پیشرفت در پایان‌نامه‌های تحصیلی، خبر داد و افزود: برای اولین بار در پنجمین کنگره و در ادامه آن در دیگر کنگره‌های پیشگامان پیشرفت، پس از داوری، از رساله‌ها و پایان‌نامه‌های منتخب با اهدای جوایز نقدی، تقدیر به عمل خواهد آمد.

وی اضافه کرد: بر این اساس، دبیرخانه پنجمین کنگره، از آن دسته از فارغ‌التحصیلان مقاطع مختلف کارشناسی ارشد و دکتری و معادل حوزویِ واجد شرایط که مایل‌اند رساله یا پایان‌نامه آنان در پنجمین کنگره پیشگامان پیشرفت، ارزیابی شود دعوت می‌کند از طریق سامانه kpip.ir ثبت‌نام و آمادگی خویش را برای حضور در کنگره و داوری پایان‌نامه، اعلام نمایند.

مسئول دفتر ارتباطات و گفتمان‌سازی مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت شرط پذیرش پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها در این کنگره را داشتن ارتباط موضوع پایان‌نامه با یکی از محورهای چهارگانه کنگره عنوان کرد و افزود: از دیگر شرایط تعیین‌شده، گذشت کمتر از پنج سال از تاریخ دفاع پایان‌نامه و ارسال مدارک مورد نیاز تا پنجم اردیبهشت‌ماه 1393 به دبیرخانه کنگره است.

متقیان تأکید کرد از پدیدآورندگان خواسته شده است، چکیده پایان‌نامه را به صورتی تهیه و ارسال کنند که متن ارسال‌شده، قابلیت ارزیابی اولیه را داشته و شرکت‌کننده، آمادگی ارائه متن پایان‌نامه را پس از درخواست ستاد کنگره داشته باشد.

سرپرست دبیرخانه پنجمین کنگره پیشگامان پیشرفت با اشاره به اینکه در کنگره‌های آینده نیز از پایان‌نامه‌های مربوط به الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، قدردانی خواهد شد، از دانشجویان رشته‌های مربوط که در نظر دارند موضوع پایان‌نامه انتخاب کنند دعوت کرد در انتخاب موضوع، تأملی در موضوعات مربوط به الگوی پیشرفت کشور داشته باشند.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits