دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
رحمتی: اشتباه کردم با کی‌روش حرف نزدم
0
رحمتی: اشتباه کردم با کی‌روش حرف نزدم - دروازه‌بان استقلال گفت: یکسری دوستان و دست‌های پشت-رحمتی-اشتباه-کردم-نزدم

دروازه‌بان استقلال گفت: یکسری دوستان و دست‌های پشت پرده در فدراسیون حضور داشتند که نمی‌خواستند من در تیم ملی باشم و به هدف خود نیز رسیدند.

رحمتی: اشتباه کردم با کی‌روش حرف نزدم
به گزارش مشرق، مهدی رحمتی در پایان دیدار استقلال و الریان که با نتیجه 3 بر یک به سود آبی‌پوشان خاتمه یافت، عنوان کرد: تیم ما با بازیکنان جوان خود به میدان رفت و الریان هم مانند ما با بازیکنان جوانش به بازی آمده بود.

وی با ابراز ناراحتی از نتیجه نگرفتن استقلال در این فصل افزود: در مجموع فصل خوبی نداشتیم. کم و کاستی‌ها از ابتدای فصل زیاد بود و ما شرمنده هواداران شدیم اما آنها بدانند ما تمام تلاش خودمان را کردیم و تمام بازیکنان با کم‌پولی، مصدومیت‌ها و مشکلاتی که داشتیم با تمام توان زحمت کشیدند.

دروازه‌بان استقلال با بیان اینکه بازیکنان این تیم در لیگ سیزدهم سختی‌های زیادی کشیدند، گفت: با وجود سختی‌ها تمام تلاشمان را کردیم. در بسیاری از بازی‌های این فصل با وجود مصدومیت‌ها بازیکنان در میدان حاضر شدند حتی در این بازی من مجبور شدم خودم را گرم کنم تا اگر خدای نکرده بازیکنی مصدوم شد به میدان بروم که خوشبختانه این اتفاق نیفتاد.

رحمتی در پاسخ به این سوال که پیش از اتمام لیگ صحبت از بازگشت وی به تیم ملی بود اما چرا این اتفاق نیفتاد، گفت: هیچ صحبتی برای بازگشت من به تیم ملی نبود. من 77 بازی رسمی برای تیم ملی انجام داده‌ام و در تمام بازی‌ها با جان و دل از دروازه تیم ملی کشورم محافظت کردم. با وجود مصدومیت‌ها و مشکلاتی که داشتم همیشه در خدمت تیم ملی بودم و در یک اردو تصمیم گرفتم استراحت کنم.

وی با انتقاد از اینکه صحبت‌هایش اشتباه به گوش کارلوس کی‌روش رسیده اظهار داشت: گفته بودم در یک اردو حضور ندارم اما خبرنگاران عزیز اعلام کردند که رحمتی از تیم ملی خداحافظی کرده است. البته خودم هم اشتباه کردم و باید همان موقع با کی‌روش صحبت‌ می‌کردم. اکنون هم برای تیم ملی کشورم آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم در جام جهانی نتایج خوبی بگیریم.

رحمتی به برخی اتفاقات در فدراسیون فوتبال اشاره کرد و گفت: غیبت من در 3 بازی پایانی تیم ملی در مقدماتی جام جهانی به برخی دوستان فدراسیونی هم مربوط می‌شد. آنها نامه‌هایی از طرف من امضا کرده و به کی‌روش داده بودند. من در یک برنامه زنده تلویزیونی از مردم عذرخواهی کردم.

رحمتی ادامه داد: آخرین نامه‌ای که قرار بود نام من امضا شود به دست من رسید که از آقای کفاشیان سوال پرسیدم ماجرای این نامه چیست، ایشان هم اعلام کردند این بار این نامه را به جای شما امضا نمی‌کنیم.

وی تاکید کرد: یکسری دوستان و دست‌های پشت پرده در فدراسیون حضور داشتند که نمی‌خواستند من در تیم ملی باشم و به هدف خود نیز رسیدند.

دروازه‌بان استقلال در خصوص اینکه بهتر نبود با کی‌روش صحبت می‌کرد، گفت: اشتباه کردم و از ابتدا باید همین کار را انجام داده و با کی‌روش صحبت می‌کردم.

رحمتی در پایان در پاسخ به این سوال که فصل آینده در استقلال می‌ماند یا نه، عنوان کرد: باید ببینیم تا فصل بعد زنده هستیم یا نه.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits