دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
اخبار کوتاه از تيم ملي در آفريقاي جنوبي
0
اخبار کوتاه از تيم ملي در آفريقاي جنوبي - تمرينات تيم ملي فوتبال کشورمان صبح امروز به مدت 8-اخبار-کوتاه-آفریقای-جنوبی



اخبار کوتاه از تیم ملی در آفریقای جنوبی

تمرينات تيم ملي فوتبال کشورمان صبح امروز به مدت 80 دقيقه برگزار شد. در اين تمرين بازيکنان ملي‌پوش زير نظر ديگو آرژانتيني تمريناتي را انجام دادند و با دستور کي‌روش از فردا تمرينات تاکتيکي ملي‌پوشان آغاز مي‌شود.

به نقل از فارس، امشب کريم انصاري‌فرد و حامد لک به اردوي ملي‌پوشان کشورمان اضافه مي‌شوند و قرار است براي اينکه دو بازيکن دچار مشکل نشوند مسئولان تيم ملي به فرودگاه بروند.

* در تمرين امروز ملي‌وپشان کشورمان هيچ فرد خاصي حضور نداشت، البته کي‌روش هم به دقت اطراف زمين را زير نظر داشت که افراد اضافه در کنار زمين حضور نداشته باشند.

* برنامه‌هاي تمريني امروز به بازيکنان داده شد، در اين برنامه‌هاي تمريني اعلام شده که تيم فوتبال کشورمان سه بازي تدارکاتي نيز دارد.

گفتني است استفاده از دستگاه‌هاي بدنسازي و آب‌درماني نيز براي ملي‌پوشان کشورمان در اين اردو در دستور کار قرار گرفته شده است.

-------------------------------------------- توجه ---------------------------------------------

مجله اینترنتی دلگرم٫ کاربر محترم؛ انتشار اخبار و نظرات دیگر سایت ها در این بخش، لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، در این سایت منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits